Dan draag je maar lange mouwen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Wachten tot de blauwe plekken wegtrekken?
Nou ja, dit is de relatie sc he, en in de meeste relaties is er ook sprake van sex.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:52 schreef zeefje het volgende:
Het is hier gewoon de sexsc geworden![]()
Im vroeg mij af, is de sexsc wel eens eerder dichtgeweest?
Ik ben niet zo van het mishandelenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Wachten tot de blauwe plekken wegtrekken?
hmmm als ik gebasht wordt dan sla ik je zo hard dat je niet meer lopen kan. Dus dat doen ze niet zo snelquote:
Ik denk dat er nu een paar mensen hier gaan schuimbekken.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:52 schreef zeefje het volgende:
Yup, en Samzz houdt wel van grote handen, dus....quote:
Heel veel mensen kwamen vanuit hier naar SEX.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:52 schreef zeefje het volgende:
Schuimbekken?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu een paar mensen hier gaan schuimbekken.
Tamashi post al een tijdje mee, dus dat zal al wel een paar keer zijn voorgekomen ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:52 schreef zeefje het volgende:
Ik kan wel tegen een stootjequote:Op zondag 20 juli 2014 21:53 schreef Evie het volgende:
[..]
hmmm als ik gebasht wordt dan sla ik je zo hard dat je niet meer lopen kan. Dus dat doen ze niet zo snel
En een grote sloophamer.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, en Samzz houdt wel van grote handen, dus....
Oké Thanksquote:Op zondag 20 juli 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel veel mensen kwamen vanuit hier naar SEX.
En ja, hij is wel eens eerder dicht geweest. Maar volgens mij niet langer dan een dag toen.
We verspreiden sneller dan een SOA, jeweetz!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:52 schreef zeefje het volgende:
Ja. Blijkbaar nemen we rabies mee.quote:
1 of 2 keer ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:52 schreef zeefje het volgende:
Zo'n mooie Hiltiquote:Op zondag 20 juli 2014 21:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen een stootje
[..]
En een grote sloophamer.
Joof heeft een vriendin twi, wel oplettenquote:
Bij mij is het ook alweer 13 jaar geleden, en zoveel schelen wij niet geloof ikquote:
AA is meestal de sluiter.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:55 schreef twi het volgende:
[..]
Tamashi post al een tijdje mee, dus dat zal al wel een paar keer zijn voorgekomen ja.
Whehe.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:55 schreef twi het volgende:
[..]
Tamashi post al een tijdje mee, dus dat zal al wel een paar keer zijn voorgekomen ja.
Tamas is geen mod van seks, dus geloof niet dat ze dat mag doen.quote:
Ik vind dat schuimbekken altijd wel wat charmants hebben.quote:
Oh sorry dat weet ik niet meer hoor. He fucked my brains outquote:Op zondag 20 juli 2014 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is zeg maar wat jij vaak hebt, maar dan bij je mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |