Ik zou het niet doen! Heb je zo'n gekke Royco1 stalkert. Bah.quote:
Dat mag.quote:
Zelf stuurt ze ook nooit lieve appjes hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
DM hem maar, dan stuur ik je een lief appje als je straks gaat slapen. Zo ben ik dan weer wel
[..]
Officieel nog wel! Ere-doctoraat?
Ik stalk nietquote:Op zondag 20 juli 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen! Heb je zo'n gekke Royco1 stalkert. Bah.
Jij stuurde mij een DM hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen! Heb je zo'n gekke Royco1 stalkert. Bah.
Wie is er overheen gegaan dan?!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:24 schreef yats het volgende:
[..]
Joof heeft een nu niet meer maagdelijke vriendin.
Zijn de vrouwen goed in he, de boel omdraaien!quote:
De hele handbalclub.quote:
Jup. Ik heb hem nog altijd als reserve.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet...
Awesome dat ie het nog doet![]()
Dat is zoquote:
Oeh, goeiequote:
Het is wel balen, ja. Maar gelukkig werd het snel en kosteloos opgelost. Kan gebeuren, denk ik dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al is dat eerst niet zo grappig natuurlijk... Je koopt iets nieuws, dan verwacht je ook dat ie het gewoon doet..
Sommige gaan heel lang mee idd de andere begeven het heel snel...quote:Op zondag 20 juli 2014 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Jup. Ik heb hem nog altijd als reserve.De telefoon die ik daarna had was wel een smartphone. Die hield op met leven voor het einde van het abonnement.
Dat schiet ook niet echt op.
Product wordt nog steeds door mensen gemaakt, soort van. Als alles foutloos ging was het leven ook wel saaiquote:Op zondag 20 juli 2014 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel balen, ja. Maar gelukkig werd het snel en kosteloos opgelost. Kan gebeuren, denk ik dan.
Dus ik heb nog maar iets meer dan een jaar te leven?quote:
Ik maak graag foutenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Product wordt nog steeds door mensen gemaakt, soort van. Als alles foutloos ging was het leven ook wel saai.
Klopt inderdaad. En wanneer ze het gewoon goed oplossen is er ook niets aan de hand, vind ik. Alleen dat gebeurt helaas niet altijd. Dat proces maakt me vaak chagrijniger dan de fout zelf.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Product wordt nog steeds door mensen gemaakt, soort van. Als alles foutloos ging was het leven ook wel saai.
Nee hoor, jij gaat eeuwig levenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus ik heb nog maar iets meer dan een jaar te leven?
Omdat je er van leert!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak graag fouten
ok dit klinkt raarder dan ik bedoel
Ik vind het fijn te lezen dat ik niet de enige ben.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
Fera, ik wen maar niet aan je UI. Ik denk telkens dat je iemand anders bent. Weet niet meer wie, maar die had een UI die er verwacht veel op leek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |