Productiefoutje ofzo? ik vind dat dan meteen zo vaag... Mijn telefoon is inmiddels iets meer dan een jaar oud, doet het prima niks mis mee, enkel de accu die het nu begeven heeft (althans ik hoop dat dat het probleem is)quote:Op zondag 20 juli 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel super vervelend inderdaad. Heb ooit ook een telefoon nieuw gekregen waarvan de accu eigenlijk meteen slecht was. Viel om de haverklap uit. Gelukkig kreeg ik toen al snel weer een nieuwe.
Altijd leuk die "maandagochtend" artikelenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel super vervelend inderdaad. Heb ooit ook een telefoon nieuw gekregen waarvan de accu eigenlijk meteen slecht was. Viel om de haverklap uit. Gelukkig kreeg ik toen al snel weer een nieuwe.
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Opgerekt, haha, net als... Oh nee dat mag niet.
Zo, ben jij er ook nogquote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd leuk die "maandagochtend" artikelen
Zeg, we zijn hier niet in SEX, hé!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Opgerekt, haha, net als... Oh nee dat mag niet.
Laat je dat ding wel eens helemaal leeglopen?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Productiefoutje ofzo? ik vind dat dan meteen zo vaag... Mijn telefoon is inmiddels iets meer dan een jaar oud, doet het prima niks mis mee, enkel de accu die het nu begeven heeft (althans ik hoop dat dat het probleem is)
Ze noemden het een DOA, een dead on arrival. Dus gewoon pech hebben met een slechte accu. Met een nieuwe deed de telefoon het verder weer perfect. Sterker nog, hij werkt nog steeds na bijna 5 jaar. Het is dan ook geen smartphone.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Productiefoutje ofzo? ik vind dat dan meteen zo vaag... Mijn telefoon is inmiddels iets meer dan een jaar oud, doet het prima niks mis mee, enkel de accu die het nu begeven heeft (althans ik hoop dat dat het probleem is)
Ja, precies. Zoiets was het.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd leuk die "maandagochtend" artikelen
Lang geleden, en welkom!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, andere SC dicht, dus dsn verhuizen we maar mee he
Open er een topic over!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, al die dubbelzinnige opmerkingen.
Ik kan daar niet tegen hoor
Oef, zover wil ik het niet laten komen hoor.quote:
Het oldbie only forum kun je tegenwoordig in als je 10 jaar lid bent, geloof ik. Ken wel mensen die daar mogen posten, maar er schijnt geen activiteit te zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, daar zijn er nog maar weinig van actief vermoed ik zo.
Lijkt me ook geen zak aanquote:Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, zover wil ik het niet laten komen hoor.
Ik denk dat ik stop als ik heloef voorbij ben.
[..]
Het oldbie only forum kun je tegenwoordig in als je 10 jaar lid bent, geloof ik. Ken wel mensen die daar mogen posten, maar er schijnt geen activiteit te zijn.
Allicht, allemaal onder de zoden.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het oldbie only forum kun je tegenwoordig in als je 10 jaar lid bent, geloof ik. Ken wel mensen die daar mogen posten, maar er schijnt geen activiteit te zijn.
Oh dat wist ik niet...quote:Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze noemden het een DOA, een dead on arrival. Dus gewoon pech hebben met een slechte accu. Met een nieuwe deed de telefoon het verder weer perfect. Sterker nog, hij werkt nog steeds na bijna 5 jaar. Het is dan ook geen smartphone.
Heb ik vorig een hernia van opgelopen, dus zo onschuldig is dat allemaal niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, al die dubbelzinnige opmerkingen.
Ik kan daar niet tegen hoor
Al is dat eerst niet zo grappig natuurlijk... Je koopt iets nieuws, dan verwacht je ook dat ie het gewoon doet..quote:Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze noemden het een DOA, een dead on arrival. Dus gewoon pech hebben met een slechte accu. Met een nieuwe deed de telefoon het verder weer perfect. Sterker nog, hij werkt nog steeds na bijna 5 jaar. Het is dan ook geen smartphone.
[..]
Ja, precies. Zoiets was het.
Thanks, en ik mag hier ook officieel posten sinds kort, dus das al helemaal goed toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lang geleden, en welkom!
[..]
Open er een topic over!
Ik wilde zeggen 'Ahw, heb je eindelijk seks gehadquote:Op zondag 20 juli 2014 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thanks, en ik mag hier ook officieel posten sinds kort, dus das al helemaal goed toch?
DM hem maar, dan stuur ik je een lief appje als je straks gaat slapen. Zo ben ik dan weer welquote:
Officieel nog wel! Ere-doctoraat?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thanks, en ik mag hier ook officieel posten sinds kort, dus das al helemaal goed toch?
Nouja, er zullen niet veel mensen meer posten. En waarom zou je daar posten ipv een andere sc?quote:
Oef. Twi is een dead man walking.quote:
Ik moest daardoor hier aan denken:quote:Op zondag 20 juli 2014 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik vorig een hernia van opgelopen, dus zo onschuldig is dat allemaal niet.
Hm ik zal er over nadenken!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
DM hem maar, dan stuur ik je een lief appje als je straks gaat slapen. Zo ben ik dan weer wel
[..]
Officieel nog wel! Ere-doctoraat?
Ahh,quote:Op zondag 20 juli 2014 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik vorig een hernia van opgelopen, dus zo onschuldig is dat allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |