Graag gedaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn, op grond van dat criterium ben ik ook al oud en versleten.
Alleen of samen met iemand? En moet je dan niet een minuut of tien pauze houden tussen beide keren in?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben nog door je dorp gekomen vandaag. 2x zelfs!
Stad dan. En ik heb je nummer niet.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:05 schreef aeque het volgende:
Ah dus de SEX SC heeft het nu hier over genomen. Maakt het natuurlijk een stuk gezelliger.Pas maar op, vanwege dit soort posts is de SEX SC ook gesloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Jij ook al? De mijne ook, heb al een nieuwe besteld....Dat ie snel in de bus mag vallen... terug naar oude htc bevalt voor geen meterquote:
Tuurlijk wel, met je lovely uitstraling!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Wauw wat een enorm spectakel.. ik weet niet of ik dan wel een bijdrage kan leveren aan deze inmense gezelligheid
quote:
Dat ben je toch ook gewoon.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee. Vol gas eroverheen je weet.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen of samen met iemand? En moet je dan niet een minuut of tien pauze houden tussen beide keren in?
Dood en begraven hier.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:05 schreef aeque het volgende:
Ah dus de SEX SC heeft het nu hier over genomen. Maakt het natuurlijk een stuk gezelliger.Ik ben heel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aawwww *smelt*quote:![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas maar op, vanwege dit soort posts is de SEX SC ook gesloten.
O, hij is niet helemaal kapot hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ook al? De mijne ook, heb al een nieuwe besteld....Dat ie snel in de bus mag vallen... terug naar oude htc bevalt voor geen meter
Myra, ik ben twi voorbij in de top 500.quote:
Als je een rollator hebt en je nog met een modem internet.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
Wanneer val je onder de definitie oldbie, eigenlijk?
Ja hij had al kuren .. vrij bizar... Accu bijna leeg.. in de lader ermee, valt vervolgens uit, zet telefoon uit staat de accu op 87% procent volquote:Op zondag 20 juli 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
O, hij is niet helemaal kapot hoor.Maar hij sprong ineens op 0% terwijl ik hier aan het reageren was.
Maar de jouwe is dus wel helemaal kaduuk? Net nieuw of zo?
10 jaar geregistreerd ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
Nu mij nog.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra, ik ben twi voorbij in de top 500.
Ik voel me oud.
Als je een usernummer onder de 10.000 hebt geloof ik, al is dat criterium in de loop van de tijd wel een beetje opgerekt.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
Oh, dan ben ik een newbiequote:Op zondag 20 juli 2014 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je een rollator hebt en je nog met een modem internet.
Dat moet haast wel, daar zijn er nog maar weinig van actief vermoed ik zo.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je een usernummer onder de 10.000 hebt geloof ik, al is dat criterium in de loop van de tijd wel een beetje opgerekt.
Dat is wel super vervelend inderdaad. Heb ooit ook een telefoon nieuw gekregen waarvan de accu eigenlijk meteen slecht was. Viel om de haverklap uit. Gelukkig kreeg ik toen al snel weer een nieuwe.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hij had al kuren .. vrij bizar... Accu bijna leeg.. in de lader ermee, valt vervolgens uit, zet telefoon uit staat de accu op 87% procent voluhhh
Nouhja dat, en nog een aantal vage dingen dus ik hoop de accu, dus nieuwe besteld en eens kijken of dat helpt, zo niet kijken we wel weer verder.....
[..]
10 jaar geregistreerd ofzo?
Opgerekt, haha, net als... Oh nee dat mag niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je een usernummer onder de 10.000 hebt geloof ik, al is dat criterium in de loop van de tijd wel een beetje opgerekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |