Komt goed. Techniek staat voor niets en al dat.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, hopelijk trekt dat snel bij. Voorlopig maar mobiel dan.
Nog wel, er schijnt straks nogal wat te vallen.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
Net voor de regen terug. Ging nog aardig los daar.
Hier in Katwijk geen druppel gevallen volgens mij. Althans t ziet er droog uit.
Ik was er niet opgekomen, en ik dank je uit de grond van mijn hart voor deze waardevolle informatie. En dat zeg ik niet zomaar.quote:
Ik geloof je.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt goed. Techniek staat voor niets en al dat.
[..]
Nog wel, er schijnt straks nogal wat te vallen.
[..]
Ik was er niet opgekomen, en ik dank je uit de grond van mijn hart voor deze waardevolle informatie. En dat zeg ik niet zomaar.
Geen cake, alleen nog sla.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
Vroeger dacht ik altijd dat Myra echt Myraela heette.
Ik vind je echte naam mooierquote:
Ik ben ook erg blij met mijn naam.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je echte naam mooier. Die hoor je niet zo vaak. Ik tenminste niet.
Dat doet mij bijzonder veel deugdquote:
Inderdaad. Neem dan mijn naamquote:Op zondag 20 juli 2014 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook erg blij met mijn naam.Er zijn er maar 7 in Nederland met dezelfde naam. Dat hebben mijn ouders goed gedaan.
Kun je daar ook kunstig mee bakken? of ben ik hopeloos in de war?quote:
Wat, hoe heet ze dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je echte naam mooier. Die hoor je niet zo vaak. Ik tenminste niet.
Ik bak niet meer zoveel.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je daar ook kunstig mee bakken? of ben ik hopeloos in de war?
In het echt heet ze Spadelinde, maar ik dacht dat jij dat toch wel wist.quote:
Overal waar ik woon is het het mooiste dorp van Nederland.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ah twi woon je nog steeds in t mooiste dorp van nl?
Gelukkig is er niemand dood.quote:
Ik weet niet of ik gemachtigd ben dat te vertellenquote:
En een last dat je ervan hebtquote:Op zondag 20 juli 2014 20:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit is er aan de hand.
SEX / [SEX] Feedback, Huisregels & TVT's #287
hihiquote:
Ja, want ik ben er.quote:
Als je lid bent sinds 2009, noem ik je niet heel nieuw meer.quote:
Ahhh. Ik wil graag newb blijven.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je lid bent sinds 2009, noem ik je niet heel nieuw meer.
quote:
Dames, ik heb jullie gemist.quote:
Het was een observatie.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er komt hier een kat aandacht vragen. Aaien en typen tegelijk gaat niet.
Echt wel!quote:
Troll trollquote:Op zondag 20 juli 2014 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
Zeef, comp en Samzz doen samen een mini-polonaise, twi laat zien hoe je drie flessen bier makkelijk tegelijk op kan drinken en kree is onze onverschrokken kapitein die alles in goede banen loodst.
Ik heb het nog niet gezelliger gezien.
Ik ben nog door je dorp gekomen vandaag. 2x zelfs!quote:
De enige keren in het jaar dat ik de polonaise doe, is met carnaval. En het is geen carnavalquote:Op zondag 20 juli 2014 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het was een observatie.
[..]
Echt wel!
Zeef, comp en Samzz doen samen een mini-polonaise, twi laat zien hoe je drie flessen bier makkelijk tegelijk op kan drinken en kree is onze onverschrokken kapitein die alles in goede banen loodst.
Comp, je kent me wel langer als vandaag. Dan zou je moeten weten dat deze post louter satirisch is bedoeld en er geen enkel kwaad bloed in zitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ja hoor doe maar zo verder het gaat je goed.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Comp, je kent me wel langer als vandaag. Dan zou je moeten weten dat deze post louter satirisch is bedoeld en er geen enkel kwaad bloed in zit
Het houd je anders niet tegenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enige keren in het jaar dat ik de polonaise doe, is met carnaval. En het is geen carnaval.
Damn, op grond van dat criterium ben ik ook al oud en versleten.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je lid bent sinds 2009, noem ik je niet heel nieuw meer.
O en dan bel je niet even? (maar dorp?)quote:Op zondag 20 juli 2014 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben nog door je dorp gekomen vandaag. 2x zelfs!
Echt?quote:
Wauw wat een enorm spectakel.. ik weet niet of ik dan wel een bijdrage kan leveren aan deze inmense gezelligheidquote:Op zondag 20 juli 2014 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het was een observatie.
[..]
Echt wel!
Graag gedaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn, op grond van dat criterium ben ik ook al oud en versleten.
Alleen of samen met iemand? En moet je dan niet een minuut of tien pauze houden tussen beide keren in?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben nog door je dorp gekomen vandaag. 2x zelfs!
Stad dan. En ik heb je nummer niet.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:05 schreef aeque het volgende:
Ah dus de SEX SC heeft het nu hier over genomen. Maakt het natuurlijk een stuk gezelliger.Pas maar op, vanwege dit soort posts is de SEX SC ook gesloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Jij ook al? De mijne ook, heb al een nieuwe besteld....Dat ie snel in de bus mag vallen... terug naar oude htc bevalt voor geen meterquote:
Tuurlijk wel, met je lovely uitstraling!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Wauw wat een enorm spectakel.. ik weet niet of ik dan wel een bijdrage kan leveren aan deze inmense gezelligheid
quote:
Dat ben je toch ook gewoon.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee. Vol gas eroverheen je weet.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen of samen met iemand? En moet je dan niet een minuut of tien pauze houden tussen beide keren in?
Dood en begraven hier.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:05 schreef aeque het volgende:
Ah dus de SEX SC heeft het nu hier over genomen. Maakt het natuurlijk een stuk gezelliger.Ik ben heel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aawwww *smelt*quote:![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas maar op, vanwege dit soort posts is de SEX SC ook gesloten.
O, hij is niet helemaal kapot hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ook al? De mijne ook, heb al een nieuwe besteld....Dat ie snel in de bus mag vallen... terug naar oude htc bevalt voor geen meter
Myra, ik ben twi voorbij in de top 500.quote:
Als je een rollator hebt en je nog met een modem internet.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
Wanneer val je onder de definitie oldbie, eigenlijk?
Ja hij had al kuren .. vrij bizar... Accu bijna leeg.. in de lader ermee, valt vervolgens uit, zet telefoon uit staat de accu op 87% procent volquote:Op zondag 20 juli 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
O, hij is niet helemaal kapot hoor.Maar hij sprong ineens op 0% terwijl ik hier aan het reageren was.
Maar de jouwe is dus wel helemaal kaduuk? Net nieuw of zo?
10 jaar geregistreerd ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
Nu mij nog.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra, ik ben twi voorbij in de top 500.
Ik voel me oud.
Als je een usernummer onder de 10.000 hebt geloof ik, al is dat criterium in de loop van de tijd wel een beetje opgerekt.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
Oh, dan ben ik een newbiequote:Op zondag 20 juli 2014 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je een rollator hebt en je nog met een modem internet.
Dat moet haast wel, daar zijn er nog maar weinig van actief vermoed ik zo.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je een usernummer onder de 10.000 hebt geloof ik, al is dat criterium in de loop van de tijd wel een beetje opgerekt.
Dat is wel super vervelend inderdaad. Heb ooit ook een telefoon nieuw gekregen waarvan de accu eigenlijk meteen slecht was. Viel om de haverklap uit. Gelukkig kreeg ik toen al snel weer een nieuwe.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hij had al kuren .. vrij bizar... Accu bijna leeg.. in de lader ermee, valt vervolgens uit, zet telefoon uit staat de accu op 87% procent voluhhh
Nouhja dat, en nog een aantal vage dingen dus ik hoop de accu, dus nieuwe besteld en eens kijken of dat helpt, zo niet kijken we wel weer verder.....
[..]
10 jaar geregistreerd ofzo?
Opgerekt, haha, net als... Oh nee dat mag niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je een usernummer onder de 10.000 hebt geloof ik, al is dat criterium in de loop van de tijd wel een beetje opgerekt.
Productiefoutje ofzo? ik vind dat dan meteen zo vaag... Mijn telefoon is inmiddels iets meer dan een jaar oud, doet het prima niks mis mee, enkel de accu die het nu begeven heeft (althans ik hoop dat dat het probleem is)quote:Op zondag 20 juli 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel super vervelend inderdaad. Heb ooit ook een telefoon nieuw gekregen waarvan de accu eigenlijk meteen slecht was. Viel om de haverklap uit. Gelukkig kreeg ik toen al snel weer een nieuwe.
Altijd leuk die "maandagochtend" artikelenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel super vervelend inderdaad. Heb ooit ook een telefoon nieuw gekregen waarvan de accu eigenlijk meteen slecht was. Viel om de haverklap uit. Gelukkig kreeg ik toen al snel weer een nieuwe.
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Opgerekt, haha, net als... Oh nee dat mag niet.
Zo, ben jij er ook nogquote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd leuk die "maandagochtend" artikelen
Zeg, we zijn hier niet in SEX, hé!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Opgerekt, haha, net als... Oh nee dat mag niet.
Laat je dat ding wel eens helemaal leeglopen?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Productiefoutje ofzo? ik vind dat dan meteen zo vaag... Mijn telefoon is inmiddels iets meer dan een jaar oud, doet het prima niks mis mee, enkel de accu die het nu begeven heeft (althans ik hoop dat dat het probleem is)
Ze noemden het een DOA, een dead on arrival. Dus gewoon pech hebben met een slechte accu. Met een nieuwe deed de telefoon het verder weer perfect. Sterker nog, hij werkt nog steeds na bijna 5 jaar. Het is dan ook geen smartphone.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Productiefoutje ofzo? ik vind dat dan meteen zo vaag... Mijn telefoon is inmiddels iets meer dan een jaar oud, doet het prima niks mis mee, enkel de accu die het nu begeven heeft (althans ik hoop dat dat het probleem is)
Ja, precies. Zoiets was het.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd leuk die "maandagochtend" artikelen
Lang geleden, en welkom!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, andere SC dicht, dus dsn verhuizen we maar mee he
Open er een topic over!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, al die dubbelzinnige opmerkingen.
Ik kan daar niet tegen hoor
Oef, zover wil ik het niet laten komen hoor.quote:
Het oldbie only forum kun je tegenwoordig in als je 10 jaar lid bent, geloof ik. Ken wel mensen die daar mogen posten, maar er schijnt geen activiteit te zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, daar zijn er nog maar weinig van actief vermoed ik zo.
Lijkt me ook geen zak aanquote:Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, zover wil ik het niet laten komen hoor.
Ik denk dat ik stop als ik heloef voorbij ben.
[..]
Het oldbie only forum kun je tegenwoordig in als je 10 jaar lid bent, geloof ik. Ken wel mensen die daar mogen posten, maar er schijnt geen activiteit te zijn.
Allicht, allemaal onder de zoden.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het oldbie only forum kun je tegenwoordig in als je 10 jaar lid bent, geloof ik. Ken wel mensen die daar mogen posten, maar er schijnt geen activiteit te zijn.
Oh dat wist ik niet...quote:Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze noemden het een DOA, een dead on arrival. Dus gewoon pech hebben met een slechte accu. Met een nieuwe deed de telefoon het verder weer perfect. Sterker nog, hij werkt nog steeds na bijna 5 jaar. Het is dan ook geen smartphone.
Heb ik vorig een hernia van opgelopen, dus zo onschuldig is dat allemaal niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, al die dubbelzinnige opmerkingen.
Ik kan daar niet tegen hoor
Al is dat eerst niet zo grappig natuurlijk... Je koopt iets nieuws, dan verwacht je ook dat ie het gewoon doet..quote:Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze noemden het een DOA, een dead on arrival. Dus gewoon pech hebben met een slechte accu. Met een nieuwe deed de telefoon het verder weer perfect. Sterker nog, hij werkt nog steeds na bijna 5 jaar. Het is dan ook geen smartphone.
[..]
Ja, precies. Zoiets was het.
Thanks, en ik mag hier ook officieel posten sinds kort, dus das al helemaal goed toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lang geleden, en welkom!
[..]
Open er een topic over!
Ik wilde zeggen 'Ahw, heb je eindelijk seks gehadquote:Op zondag 20 juli 2014 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thanks, en ik mag hier ook officieel posten sinds kort, dus das al helemaal goed toch?
DM hem maar, dan stuur ik je een lief appje als je straks gaat slapen. Zo ben ik dan weer welquote:
Officieel nog wel! Ere-doctoraat?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thanks, en ik mag hier ook officieel posten sinds kort, dus das al helemaal goed toch?
Nouja, er zullen niet veel mensen meer posten. En waarom zou je daar posten ipv een andere sc?quote:
Oef. Twi is een dead man walking.quote:
Ik moest daardoor hier aan denken:quote:Op zondag 20 juli 2014 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik vorig een hernia van opgelopen, dus zo onschuldig is dat allemaal niet.
Hm ik zal er over nadenken!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
DM hem maar, dan stuur ik je een lief appje als je straks gaat slapen. Zo ben ik dan weer wel
[..]
Officieel nog wel! Ere-doctoraat?
Ahh,quote:Op zondag 20 juli 2014 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik vorig een hernia van opgelopen, dus zo onschuldig is dat allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |