Ah, jammer wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee
Ze heeft er geen vakantietijd en geld voor, en ze heeft de zorgen voor haar ouders.
Ja, de koelkast gaat naar Myraquote:Op zondag 20 juli 2014 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht -Miauw- of iets. Maar ik weet eigenlijk niet meer zeker of die wel met ons in de SC postte of dat dat ergens anders was.
quote:
Je hebt een mooie nachtpon.quote:
Kan hem wel aan hoorquote:
Dan ben je wel goed geholpen jaquote:Op zondag 20 juli 2014 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel balen, ja. Maar gelukkig werd het snel en kosteloos opgelost. Kan gebeuren, denk ik dan.
Wijn en piemels.quote:
Hier in huis zijn er twee, een iPad en een Samsung tab. Ik kan er niet echt mee omgaan.quote:
Oh ja, ik hoorde iedereen over die aanbiedingquote:Op zondag 20 juli 2014 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wijn en piemels.
Wij hebben thuis nu 5 dozen wijn staan.Totaal iets van 20 euro. Ik hou van dat soort aanbiedingen.
Weet je zeker dat je in de goede bosjes ligtquote:Op zondag 20 juli 2014 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Je hebt een mooie nachtpon.
[..]
Kan hem wel aan hoor
Je ligt bij de verkeerde.quote:
Ik kan er niks aan doen dat je bent opgeknapt sinds je in België woont.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom je laatst zo aardig tegen me deed.
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, ik hoorde iedereen over die aanbieding!
[..]
Weet je zeker dat je in de goede bosjes ligt?
Kut ja, nu zie ik het. De cupmaat klopt niet. Even verkassen.quote:
Opschrijvenquote:
Ik ben snel. Neuken?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
Ik kan ook niet met tablets werken, typt niet snel genoeg. Ik hou van snel.
Vandaar dat je met .. , oh nee, die opmerkingen mogen niet meer.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
Ik kan ook niet met tablets werken, typt niet snel genoeg. Ik hou van snel.
Ja, jij welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |