Het spijt me dat te horen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
Fera, ik wen maar niet aan je UI. Ik denk telkens dat je iemand anders bent. Weet niet meer wie, maar die had een UI die er verwacht veel op leek.
Je bent zelf gespuis.quote:
Wat krijg ik in ruil voor jou een eeuwig leven te geven?quote:
Mijn vorige UI was ook een dierenoog, dus ik dacht dat de verandering niet al te schokkend zou zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het fijn te lezen dat ik niet de enige ben.
Dat had ik 15 jaar geleden al schatquote:Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'Ahw, heb je eindelijk seks gehad', maar toen bedacht ik me dat we in R&P zijn
.
En dat ik niet mag bashen.
Bier?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat krijg ik in ruil voor jou een eeuwig leven te geven?
Met een grote lens in mijn handen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo.
[..]
Oeh, goeie. Lig je nu toevallig in de bosjes te 'observeren'?
Sorry kerelquote:Op zondag 20 juli 2014 21:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus ik heb nog maar iets meer dan een jaar te leven?
Nee, ik wil iets anders.quote:
Inderdaad... ik kan er niet opkomen...quote:Op zondag 20 juli 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
Fera, ik wen maar niet aan je UI. Ik denk telkens dat je iemand anders bent. Weet niet meer wie, maar die had een UI die er verwacht veel op leek.
Ik denk dat bovenstaande voor iedereen wel geldtquote:Op zondag 20 juli 2014 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. En wanneer ze het gewoon goed oplossen is er ook niets aan de hand, vind ik. Alleen dat gebeurt helaas niet altijd. Dat proces maakt me vaak chagrijniger dan de fout zelf.
Lens... Jaja.quote:
Wat had jij eerder seks dan ik?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat had ik 15 jaar geleden al schat
Damn wat voel ik me oud nu
Ik vind het maar verdomd lastig op zo'n iPad 1 met mobile layout. Heel moeilijk om te herkennen tegen wie ik onaardig moet zijn zodat ik ze uit het kliekje kan houden.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
Gelukkig maarquote:Op zondag 20 juli 2014 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat had ik 15 jaar geleden al schat
Damn wat voel ik me oud nu
Wat zie jequote:Op zondag 20 juli 2014 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met een grote lens in mijn handen.
[..]
Sorry kerel
Neequote:Op zondag 20 juli 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar Joof, komt ze binnenkort ook een keer naar Nederland toe?
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:35 schreef twi het volgende:
Ik vind het maar verdomd lastig op zo'n iPad 1 met mobile layout. Heel moeilijk om te herkennen tegen wie ik onaardig moet zijn zodat ik ze uit het kliekje kan houden.
Ik vroeg me al af waarom je laatst zo aardig tegen me deed.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het maar verdomd lastig op zo'n iPad 1 met mobile layout. Heel moeilijk om te herkennen tegen wie ik onaardig moet zijn zodat ik ze uit het kliekje kan houden.
Oneindig bier?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, ik wil iets anders.Eeuwig leven is toch meer waard dan een biertje.
Ik dacht -Miauw- of iets. Maar ik weet eigenlijk niet meer zeker of die wel met ons in de SC postte of dat dat ergens anders was.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Inderdaad... ik kan er niet opkomen...
Ik vind tablets sowieso lastig.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Vervelend altijdquote:Op zondag 20 juli 2014 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Inderdaad... ik kan er niet opkomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |