Ah, jammer wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee
Ze heeft er geen vakantietijd en geld voor, en ze heeft de zorgen voor haar ouders.
Ja, de koelkast gaat naar Myraquote:Op zondag 20 juli 2014 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht -Miauw- of iets. Maar ik weet eigenlijk niet meer zeker of die wel met ons in de SC postte of dat dat ergens anders was.
quote:
Je hebt een mooie nachtpon.quote:
Kan hem wel aan hoorquote:
Dan ben je wel goed geholpen jaquote:Op zondag 20 juli 2014 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel balen, ja. Maar gelukkig werd het snel en kosteloos opgelost. Kan gebeuren, denk ik dan.
Wijn en piemels.quote:
Hier in huis zijn er twee, een iPad en een Samsung tab. Ik kan er niet echt mee omgaan.quote:
Oh ja, ik hoorde iedereen over die aanbiedingquote:Op zondag 20 juli 2014 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wijn en piemels.
Wij hebben thuis nu 5 dozen wijn staan.Totaal iets van 20 euro. Ik hou van dat soort aanbiedingen.
Weet je zeker dat je in de goede bosjes ligtquote:Op zondag 20 juli 2014 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Je hebt een mooie nachtpon.
[..]
Kan hem wel aan hoor
Je ligt bij de verkeerde.quote:
Ik kan er niks aan doen dat je bent opgeknapt sinds je in België woont.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom je laatst zo aardig tegen me deed.
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, ik hoorde iedereen over die aanbieding!
[..]
Weet je zeker dat je in de goede bosjes ligt?
Kut ja, nu zie ik het. De cupmaat klopt niet. Even verkassen.quote:
Opschrijvenquote:
Ik ben snel. Neuken?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
Ik kan ook niet met tablets werken, typt niet snel genoeg. Ik hou van snel.
Vandaar dat je met .. , oh nee, die opmerkingen mogen niet meer.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
Ik kan ook niet met tablets werken, typt niet snel genoeg. Ik hou van snel.
Ja, jij welquote:
Vandaar dat je met .. , oh nee, die opmerkingen mogen niet meer.quote:
Ik heb liever uithoudingsvermogen.quote:
Ouch..quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat je met .. , oh nee, die opmerkingen mogen niet meer.
Thankx Roy.
quote:
Dat viel vies tegen, lang haar is makkelijk..quote:Op zondag 20 juli 2014 21:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kort pittig kapsel. Lekker snel klaar, geen gehannes
Ik was een tablethater totdat ik er achter kwam hoe fijn mijn motoriek in mijn rechterhand eigenlijk is.quote:
En daar begint het bashen al. Lekker bezig.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kort pittig kapsel. Lekker snel klaar, geen gehannes
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouch..
Nee, Evie is half/eind 20 ergens ofzo? 25/26 ergens dacht ik..
Ik ook van jou schat.quote:
Oefening baart kunst natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik was een tablethater totdat ik er achter kwam hoe fijn mijn motoriek in mijn rechterhand eigenlijk is.
Zie ik er zo oud uit? Man ik krijg zonder id geen sigaret meequote:Op zondag 20 juli 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik dacht echt dat je 32 of 33 was.
Ouder, dat zie je zo aan haar foto's.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nee, Evie is half/eind 20 ergens ofzo? 25/26 ergens dacht ik..
Great minds think alikequote:Op zondag 20 juli 2014 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat je met .. , oh nee, die opmerkingen mogen niet meer.
Thankx Roy.
Jij bent gewoon week geworden, lieve twi.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat je bent opgeknapt sinds je in België woont.
Daar merk ik nou nooit iets van.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik was een tablethater totdat ik er achter kwam hoe fijn mijn motoriek in mijn rechterhand eigenlijk is.
Whut? Waar? :/quote:Op zondag 20 juli 2014 21:42 schreef aeque het volgende:
[..]
En daar begint het bashen al. Lekker bezig.
Je gelooft me nu toch niet meer als ik zeg dat je er niet oud uit ziet.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Zie ik er zo oud uit? Man ik krijg zonder id geen sigaret mee
Stoppen danquote:Op zondag 20 juli 2014 21:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Zie ik er zo oud uit? Man ik krijg zonder id geen sigaret mee
Bashen? Waar?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:42 schreef aeque het volgende:
[..]
En daar begint het bashen al. Lekker bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |