Eigenlijk zouden ze er kat van moeten maken, he.quote:
auchquote:Op zondag 20 juli 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat er bij jou niks gedicht wordt.
Inderdaad, wie heeft er nu weer een stok nodig om honden te slaan? Heb hier nog wel meer dingen liggen waar dat mee kan.quote:
Ja, je kan hem beter aaien.quote:
Koop een gitaar!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent een jonge godin Evie
Je ziet er uit als 21, max.
Als ik de tijd had dan zou ik een gedicht schrijven met daarin een lofzang over je jeugdige schoonheid.
Zo beter?
Die heb ik 1quote:Op zondag 20 juli 2014 21:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, je kan hem beter aaien.
[..]
Koop een gitaar!
Ik wil je wel dichten hoor.quote:
Nope. Geen dieren pls.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je een kat wilt stenigen vind je altijd wel een rotsblok?
Lok het nou niet uit, Roy...quote:Op zondag 20 juli 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat er bij jou niks gedicht wordt.
Ik voel me gebasht, Royquote:Op zondag 20 juli 2014 21:49 schreef Royco1 het volgende:
Oh die opmerking mocht natuurlijk weer niet
Praat gewoon Nederlands mutsquote:Op zondag 20 juli 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een pony. In België noemen ze dat een frou
.
Als je een mens wilt slaan, is er altijd wel een stok?quote:
Of insecten.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze er kat van moeten maken, he.
Echte bouwvakkerquote:
Okéquote:
Ik vond 't wel schattig klinkenquote:
Naar de modjes stappenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is maar 1 remedie voor natuurlijk.
Als je een fijne bips wilt slaan is er altijd wel een lul te vinden? Laat maar... Ik ben het kwijtquote:
Toch moest ik lachen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je een fijne bips wilt slaan is er altijd wel een lul te vinden? Laat maar... Ik ben het kwijt
Ik vind jouw optie beterquote:Op zondag 20 juli 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan goedmaakseks.
Maar dat kan natuurlijk ook ja
Wachten tot de blauwe plekken wegtrekken?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is maar 1 remedie voor natuurlijk.
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je een fijne bips wilt slaan is er altijd wel een lul te vinden? Laat maar... Ik ben het kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |