Oh dat, ja lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ze alles al stiekem weten en er belang bij hebben dat dat niet naar buiten komt.
De VS heeft natuurlijk een eigen agenda.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat, ja lijkt me niet meer dan logisch.
De VS gaat echt niet vertellen hoe en wat ze aan informatie hebben.
Maar het feit dat regeringen als Duitsland, Australie en VK rustig aan de zijlijn Blijven en Rutte het voortouw laten nemen, zegt mij dat er op de achtergrond hele andere dingen gaande zijn.
Ja, maar mijn punt vanmiddag was, dat prioriteit nu is, de lichamen daar wegkrijgen en terug naar NL en de overige landen. En dat het onderzoek veel minder belangrijk is, omdat de feiten al bekend zijn bij de regeringen. Alleen dat gaat niemand roepen, want dan gaan alle hakken in het zand en krijgen wij de lichamen nooit meer terug.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
De VS heeft natuurlijk een eigen agenda.
Het is idd prioriteit de lichamen zsm bij de nabestaanden te krijgen.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar mijn punt vanmiddag was, dat prioriteit nu is, de lichamen daar wegkrijgen en terug naar NL en de overige landen. En dat het onderzoek veel minder belangrijk is, omdat de feiten al bekend zijn bij de regeringen. Alleen dat gaat niemand roepen, want dan gaan alle hakken in het zand en krijgen wij de lichamen nooit meer terug.
Nelleke die allemaal van die ouwe zooi uit d'r handen laat vallen.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moet jij niet naar tussen kunst en kitsch kijken?
Ik ben vrouw...ik kan multitasken.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is idd prioriteit de lichamen zsm bij de nabestaanden te krijgen.
Moet jij niet naar tussen kunst en kitsch kijken?
Een piks en een smileyquote:Op zondag 20 juli 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nelleke die allemaal van die ouwe zooi uit d'r handen laat vallen.
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zegt mijn vriendin ook altijd.
Dan zeg ik
Maar eigenlijk bedoel ik
Wat kan je winnen?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:53 schreef YokiKater het volgende:
Peter van der Vorst gaat een fluffy showtje maken voor mensen met een hoog IQ, zal ik mij opgeven?
Ik zag de oplossing van de cijferreeks uit het spotje om kandidaten op te roepen in 1 keer.
Zou ik eerst informeren, voor je het weet zit je één of ander gare talkshow met Peterquote:
Ik zat al te zoeken en zie nu dat het voor kinderen is.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou ik eerst informeren, voor je het weet zit je één of ander gare talkshow met Peter
Oh...dat valt op als je ertussen gaat zittenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken en zie nu dat het voor kinderen is.
Die zie ik zelfs....oh wacht, ik ben cijferneuker van beroepquote:Op zondag 20 juli 2014 20:58 schreef YokiKater het volgende:
Oh nee.. het is van 8 tot 88 jaar.
5-15-60-300-... ? too easy.
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:05 schreef YokiKater het volgende:
Cijferneuker? Roep je dan ook geile dingen als "oh wat een grote dikke nul!" en zo?
Haha, dan wil ik de reacties wel eens zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]_O-
Nee, al zou ik dat morgen weleens kunnen doen.
Denk je dat ze dat gaat vertellen... Als ik zeg dat ik verwend ga worden, roept ze panisch 'we willen het niet weten!!!!'quote:Op zondag 20 juli 2014 21:05 schreef YokiKater het volgende:
Cijferneuker? Roep je dan ook geile dingen als "oh wat een grote dikke nul!" en zo?
toch Ucciequote:Op zondag 20 juli 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]_O-
Nee, al zou ik dat morgen weleens kunnen doen.
Omdat ze jaloers is.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat gaat vertellen... Als ik zeg dat ik verwend ga worden, roept ze panisch 'we willen het niet weten!!!!'
Misschien wordt het tijd voor een meet met Yoki...quote:
Waarom zeggen mensen dat altijdquote:
Hahaha, solliciteer je als FOK! Matchmaker?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor een meet met Yoki...
Kan je hem helpen met zijn dozen enzo. En hij jou met je vogeltjes.
Volgens mij ben je best populair toch? En dat zonder pics.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen dat altijd![]()
Alsof er 3 rijen dik mannen voor de voordeur liggen.
Hint... Yoki... Hint!!!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen dat altijd![]()
Alsof er 3 rijen dik mannen voor de voordeur liggen.
Wil team Uccie helpen, zodat je ook verwend wordtquote:Op zondag 20 juli 2014 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahaha, solliciteer je als FOK! Matchmaker?
Nee man, ik ben alweer 7,5 jr vrijgezel.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij ben je best populair toch? En dat zonder pics.
Awww dat is wel lief van je.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wil team Uccie helpen, zodat je ook verwend wordt
Post pics dan, misschien krijg je dan wel een heel legioen FOK!ers achter je aanquote:Op zondag 20 juli 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee man, ik ben alweer 7,5 jr vrijgezel.
Zeg, hoeveel hintjes wil je?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Post pics dan, misschien krijg je dan wel een heel legioen FOK!ers achter je aan
Ohja, ooit een week op zo'n datingsite gestaan....geen enkele normale leuke reactiequote:Op zondag 20 juli 2014 21:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Post pics dan, misschien krijg je dan wel een heel legioen FOK!ers achter je aan
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, ooit een week op zo'n datingsite gestaan....geen enkele normale leuke reactiealleen van die idioten, die mogelijk meervoudige psychopatische massamoordenaars waren.
Waarom?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee man, ik ben alweer 7,5 jr vrijgezel.
Omdat.quote:
Ik doe hier toch idioot? En ben GGZ materiaal. Maar toch ben ik gewoon een lieve goeie gozer waar je alleen even de handleiding van moet doorlezenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, ooit een week op zo'n datingsite gestaan....geen enkele normale leuke reactiealleen van die idioten, die mogelijk meervoudige psychopatische massamoordenaars waren.
Ik hoop het voor je. Volgens mij ben je een hele leuke slimme griet met ook nog eens humor. Die zie je niet veel.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat.
Nee ligt ook wel aan mij, ziekte, studie, werk, gedoe etc etc.
Maar komend jaar gaat wel anders worden, hoop ik.
Het idee was, dat ik daar niet zo op zat te wachten....je moet denk even aan je promo-praatje werken!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik doe hier toch idioot? En ben GGZ materiaal. Maar toch ben ik gewoon een lieve goeie gozer waar je alleen even de handleiding van moet doorlezen![]()
Ik zit ook wel eens te denken aan een datingsite maar het lijkt mij eigenlijk helemaal niets.
Ik ga sowieso een rustigere baan zoeken, en dat leidt ongetwijfeld tot betere gezondheid.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Volgens mij ben je een hele leuke slimme griet met ook nog eens humor. Die zie je niet veel.
Welke studie doe je?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga sowieso een rustigere baan zoeken, en dat leidt ongetwijfeld tot betere gezondheid.
Verder ga ik eindelijk afstuderen, dus zou ik ook tijd over moeten houden.
Ik ben nooit goed in promo-praatjes, daarom ben ik ook nog vrijgezel denk ikquote:Op zondag 20 juli 2014 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het idee was, dat ik daar niet zo op zat te wachten....je moet denk even aan je promo-praatje werken!
Ken wel een aantal mensen die nu getrouwd zijn met hun internetdates, en waren niet eens uit Polen of Thailand!
Master/postmaster combi, zie verder dm.quote:
Ben jij Tem?quote:
Deze is geweldig, met de hillarische "potverdikkeme!" uitspraak.. die had ik toen gesampled en Corrie had hem in de OP van de TV SC gezet. Ik heb hem nog als ringtone gehadquote:
Wie is er nou zo stomquote:Op zondag 20 juli 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen halen ons soms door elkaar.
Oww dan moet ik 'm afkijkenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deze is geweldig, met de hillarische "potverdikkeme!" uitspraak.. die had ik toen gesampled en Corrie had hem in de OP van de TV SC gezet. Ik heb hem nog als ringtone gehad
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/karinc-1-1/potverdikkeme
Tour du Jour kijken.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:48 schreef anonymoussie het volgende:
Waar is Corrie eigenlijk? Bezig met een bejaardentehuis?
quote:
Ik ben soort van dood door de hitte.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:48 schreef anonymoussie het volgende:
Waar is Corrie eigenlijk? Bezig met een bejaardentehuis?
Maak je dan meer kans?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:49 schreef YokiKater het volgende:
Uccie en ik komen volgens mij wel uit hetzelfde bouwjaar, dat is wel een pluspunt.
Ja, nu is het wel klaarquote:Op zondag 20 juli 2014 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij dezen bevestig ik dat uccie heel lief en leuk en slim is. Zou mee trouwen als ze op vrouwen zou vallen en ik niet bezet was
Ik ben van januari, dus nog net een geit....maar wel 1980!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]Mits 1980, dat is ideaal.. gewoon een topjaar. Jaar van de Aap.
Jaar van de aap klinkt wel leuk.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]Mits 1980, dat is ideaal.. gewoon een topjaar. Jaar van de Aap.
Slijmvoeg.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij dezen bevestig ik dat uccie heel lief en leuk en slim is. Zou mee trouwen als ze op vrouwen zou vallen en ik niet bezet was
Sweet!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben van januari, dus nog net een geit....maar wel 1980!
Legendarisch.. de beruchte lustkapper.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:55 schreef anonymoussie het volgende:
Vrouwen China niet ik
Potverdikkeme!!
Dit zijn borsten en daar wilt u aan zitten!
En ik zie het nu pasquote:Op zondag 20 juli 2014 21:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Legendarisch.. de beruchte lustkapper.
Koude douche nemen.quote:
Nou ik roep wel wat harders dan potverdikkeme hoorquote:
Lauw is beter. En ga ik zo doen als ik overeind kan komen.quote:
Het is weer even een hot item, die uitzending is nu op TV.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik roep wel wat harders dan potverdikkeme hoor
Ah vandaar ik had TdJ opstaan. Zie nu darts, geen zin om te zappenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is weer even een hot item, die uitzending is nu op TV.
Is Dries alweer terug?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah vandaar ik had TdJ opstaan. Zie nu darts, geen zin om te zappen
Je bent een gesmolten luilak.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah vandaar ik had TdJ opstaan. Zie nu darts, geen zin om te zappen
Jaha we gaan wel een keer meeten, denk aan je hart met deze warmte.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
He kom nou gewoon uit die ontkenningsfase... Ik zeg meet meet meet!!!!
Oh dan heb ik niets gemistquote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee morgen weer, die heeft in het weekend zeker andere schnabbels.
He viezerik!quote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en volgens mij stink ik ook nogdus echt tijd om te douchen.
En als jullie gaan samenwonen krijg ik pics! Van de meubels en de vogeltjes.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jaha we gaan wel een keer meeten, denk aan je hart met deze warmte.
Ons eerste kind noemen we Anonyquote:Op zondag 20 juli 2014 22:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En als jullie gaan samenwonen krijg ik pics! Van de meubels en de vogeltjes.
Ja....yoki weet nog van niets, maar dan kalmeert Ano weer een beetje, was even bang dat hij erin zou blijven.quote:
Hij is gewoon verlegen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja....yoki weet nog van niets, maar dan kalmeert Ano weer een beetje, was even bang dat hij erin zou blijven.
Wie weet...quote:Op zondag 20 juli 2014 22:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
He kom nou gewoon uit die ontkenningsfase... Ik zeg meet meet meet!!!!
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jaha we gaan wel een keer meeten, denk aan je hart met deze warmte.
Mijn vogelquote:Op zondag 20 juli 2014 22:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En als jullie gaan samenwonen krijg ik pics! Van de meubels en de vogeltjes.
quote:
(Eén van) de mijne:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
(Eén van) de mijne:Punky!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die copter vliegt beter dan die vogel trouwens.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:27 schreef anonymoussie het volgende:
bestuurbare quadcopter en parkiet... goeie match!
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die copter vliegt beter dan die vogel trouwens.
Straks is iedereen hier voorzien, dat zou eens wat zijn.quote:
DAT zal heel lang duren denk ik hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Straks is iedereen hier voorzien, dat zou eens wat zijn.
Dit gebeurde de laatste keer toen hij kon vliegen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Nou.... de mijne komt wel hoger denk ik (422 meter).. Maar die van jou houden het langer uit. Snelheid weet ik niet, die van mij doet 37 km p/uur.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die copter vliegt beter dan die vogel trouwens.
Zie post boven jequote:Op zondag 20 juli 2014 22:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou.... de mijne komt wel hoger denk ik (422 meter).. Maar die van jou houden het langer uit. Snelheid weet ik niet, die van mij doet 37 km p/uur.
Sommigen zijn aardig op weg, en de aanhouder wintquote:
Ja, lach maar, dat is op 2,61m....dat is 1,01m hoger dan ik en hij was niet van plan zelf los te laten.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit gebeurde de laatste keer toen hij kon vliegen:Oh, heeft hij zich pijn gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Nee, hij hield zich heeeeel goed vast tot ik hem kwam redden.....toen heeft hij mij wel pijn gedaan, want als dank zet je je snavel in iemands hand.quote:
Je kunt mensen niet dwingen natuurlijk he om van je te houden. En waaide het maar een beetje dan koelde het wat af.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sommigen zijn aardig op weg, en de aanhouder wintIk heb heel wat blauwtjes gelopen voordat er eindelijk iemand mijn vriendje wilde zijn, komt niet altijd aanwaaien.
Je hebt toch wel een keukentrapje? Dat is voor jou zo'n beetje een supergadgetquote:Op zondag 20 juli 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, lach maar, dat is op 2,61m....dat is 1,01m hoger dan ik en hij was niet van plan zelf los te laten.
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, hij hield zich heeeeel goed vast tot ik hem kwam redden.....toen heeft hij mij wel pijn gedaan, want als dank zet je je snavel in iemands hand.
Natuurlijk wel, daar zijn kelders voor.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt mensen niet dwingen natuurlijk he om van je te houden.
Moet ik even komen helikopteren dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt mensen niet dwingen natuurlijk he om van je te houden. En waaide het maar een beetje dan koelde het wat af.
Wel lekker koel in een kelder.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, daar zijn kelders voor.
Hehe denk dat het niet koeler wordt danquote:Op zondag 20 juli 2014 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet ik even komen helikopteren dan?
Ja, meerdere zelfsquote:Op zondag 20 juli 2014 22:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een keukentrapje? Dat is voor jou zo'n beetje een supergadget
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet ik even komen helikopteren dan?
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit gebeurde de laatste keer toen hij kon vliegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeeeee Yoki, alles flex?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij bent ook forever alone heh? Of heb je een Peggy thuis zitten?
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, lach maar, dat is op 2,61m....dat is 1,01m hoger dan ik en hij was niet van plan zelf los te laten.
Absoluut ouwe timmerrakker! Ik wou dat ik meubels bij jou kon bestellen maar ik heb het bij Leenbakker gedaanquote:
Hoiquote:Op zondag 20 juli 2014 23:27 schreef Webschip het volgende:
Specularium had vroeger anders wel een poes.
Twee zelfs geloof ik. Welke man kan dat nou zeggen?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:27 schreef Webschip het volgende:
Specularium had vroeger anders wel een poes.
Twee??quote:Op zondag 20 juli 2014 23:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Twee zelfs geloof ik. Welke man kan dat nou zeggen?
Hm nu twijfel ik eigenlijk, misschien was het er toch één.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Twee??
Hoe krijgt hij dat voor elkaar?
Ik dacht eigenlijk dat hij - na de ene poesdood - helemaal poesloos is.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm nu twijfel ik eigenlijk, misschien was het er toch één.
Treffend..quote:Op zondag 20 juli 2014 23:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Psalm 42. Oude berijming. Gezongen op hele noten!
Niet zo goed:quote:Op zondag 20 juli 2014 22:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Absoluut ouwe timmerrakker! Ik wou dat ik meubels bij jou kon bestellen maar ik heb het bij Leenbakker gedaanAls het wat minder warm is ga ik die zooi in elkaar schroeven.
Hoe gaat het met jou en de family?
Honden en katten zijn de mooiste beesten die er zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb jij een huisdier, webschip?
Ik heb een hond/oorwurm.
Oh shit man.. dat is heftig, ik heb het zitten lezen. Ik begrijp je discretie en verleden bij "de baas" omdat ik een broer met (verminderde) PTSS klachten heb, maar dat was in een ander conflict. Maar ik weet wel een beetje hoe dat gaat en hoe dat zit met onbegrip en onvermogen.quote:
Na 9 maanden Doorn om weer terug te gaan......... Daarnaast zijn tijdens de laatste hoorzittingen alle feiten van tafel geveegd, je broer weet vast wel waarom.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh shit man.. dat is heftig, ik heb het zitten lezen. Ik begrijp je discretie en verleden bij "de baas" omdat ik een broer met (verminderde) PTSS klachten heb, maar dat was in een ander conflict. Maar ik weet wel een beetje hoe dat gaat en hoe dat zit met onbegrip en onvermogen.
Doofpotten en politiek en publieke meningen... mijn broer was eind 2003 in Irak en meer kan en mag ik daar niet over zeggen.
Het is fucked up als je niet vrij kan praten of onbegrepen wordt. Er zijn immers geen harde feiten, slechts je eigen waarneming en gevoel.
Ik weet eigenlijk ook niet wat ik moet zeggen.. De huisarts is niets, maar misschien kan je nog in Doorn terrecht voor als het echt nodig is? Dat is slechts een gedachte die zo opkomt.
Ik wens je iig veel sterkte en wellicht dat ik deze post nog crosspost (of niet), maar ik snap je gevoelens enigsinds en ik hoop dat je er met je pa uit weet te komen.
Iedereen is min of meer getroffen door deze ramp, sommige meer dan anderen.. het is ook een klote conflict wat daar gaande is en daar ben je nu even de dupe van.. Er komen op alle fronten veel emoties bij kijken, maar wat er ook gebeurt.. laat het niet tot meer leed komen.
Maakt niet uit, vakantie is gewoon tof.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar ik naartoe ga...
FOK! moet dan 1 grote hel zijn voor je met al die pagina's.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:49 schreef Karina het volgende:
Als ik 1 pagina lees dan is mijn concentratie al foetsie.
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt niet uit, vakantie is gewoon tof.
Ga je nog ergens heen?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:03 schreef YokiKater het volgende:
Over een week heb ik ook vakantie, dan loopt mijn contract af.
Ik ga nergens heen, ik kom bijna nooit buiten. Ik heb al een tijdje agorafobie.. maar daar kom ik wel overheen.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ga je nog ergens heen?
Of ben je al aan het solliciteren?
Potverdikkeme! Waar ga je heen dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:31 schreef anonymoussie het volgende:
Wil niemand hier godverdomme weten waar ik heen ga?!!!
Vlieland?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:31 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom denk je dat ik alleen maar reacties van hooguit 3 zinnen post? Daarna ben ik de draad alweer kwijt.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FOK! moet dan 1 grote hel zijn voor je met al die pagina's.
tl, drquote:Op maandag 21 juli 2014 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik alleen maar reacties van hooguit 3 zinnen post? Daarna ben ik de draad alweer kwijt.
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Potverdikkeme! Waar ga je heen dan?
Las Palmas, Gran Canariaquote:
Je legde het er te dik bovenop dat iemand het ging vragen johquote:Op maandag 21 juli 2014 10:31 schreef anonymoussie het volgende:
Dat deed ik natuurlijk expres.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Je legde het er te dik bovenop dat iemand het ging vragen joh
Maar lekker hoor, nu ben ik nog jaloerserder.
Het koelt wel lekker af.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:59 schreef Uccie het volgende:
Hele dag droog, wil ik zo naar huis....hozende regen.
Nou, toen ik thuis kwam viel het tegen. Balkondeuren staan open, maar het helpt niet echt.quote:
Echt koel is het hier ook nog niet, maar ik heb de ventilator nu niet nodig. Het scheelt wel een stuk.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, toen ik thuis kwam viel het tegen. Balkondeuren staan open, maar het helpt niet echt.
Moet ook nog koken, maar geen zin.
Dat zou ik ook kunnen doen...maar zonde van het geld en ik heb eten in huis.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Echt koel is het hier ook nog niet, maar ik heb de ventilator nu niet nodig. Het scheelt wel een stuk.
En ik had ook geen zin om te kokenDus ik heb gewoon wat besteld.
Druk aan het modden.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:55 schreef Webschip het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met Speculaas is.
Wat kan jou dat schelen?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:55 schreef Webschip het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met Speculaas is.
Dat klinkt beter dan bestellen inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook kunnen doen...maar zonde van het geld en ik heb eten in huis.
Doe wel die diepvriesgroenteschotel van Iglo in de magnetron en een tartaartje, is met 10 min klaar.
Anders had ik ook iets gezonds besteld, heb geen zin in pizza ofzo.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat klinkt beter dan bestellen inderdaad.
Ik ben voor patat en kroketten gegaan, morgen wel weer gezond.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Anders had ik ook iets gezonds besteld, heb geen zin in pizza ofzo.
Ik heb New York pizza.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Anders had ik ook iets gezonds besteld, heb geen zin in pizza ofzo.
Ik vind het prima, ik heb er geen copyright op ofzo hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 19:15 schreef anonymoussie het volgende:
Yoki, ik leen je potverdikkeme audio voor het malaysia topic.
Hij's van Corrie...quote:Op maandag 21 juli 2014 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ik heb er geen copyright op ofzo hoor
Toch welquote:Op maandag 21 juli 2014 19:22 schreef Specularium het volgende:
Ziet eruit als solide kots en toch zou ik het opeten.
Mijn vriendin is er niet en ik ben te brak om te koken. En ik had trek in pizza. Dus vandaar een vette pizzaquote:Op maandag 21 juli 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
Alleen die vetplekken in die doos al.. brrrr.
Neuh. Ik at solo vandaag.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die ene helft was zeker veggi voor je vriendin?
Ik wil ook gratis b&J!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:20 schreef anonymoussie het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lekker gezond!
Yoki wist niet hoe hij hem kon uploaden hier dus heb ik dat gedaan. Wel ironisch, Yoki de supernerd die dat niet wistquote:
Ik had hem gewoon online staan maar dan op een simpele site, hij was wel gewoon te beluisteren en te downloaden voor iedereen. Maar jij hebt hem mooi verpakt in een soundcloudje voor in de TV SC.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Yoki wist niet hoe hij hem kon uploaden hier dus heb ik dat gedaan. Wel ironisch, Yoki de supernerd die dat niet wistIk was een beetje trots
Oh ik dacht dat je het nu al had gekregen. Eigenlijk vind ik ze maar kut, vorige keer moest ik hartstikke lang wachten en ik had verteld dat ik zou pinnen had die oetlul dat pinapparaat niet bij zich, kwam hij een uur later voor zijn geldquote:Op maandag 21 juli 2014 19:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan moet je 2 pizza's bestellen. Vanaf 1 t/m 31 aug. Nog eve wachtu.
En terecht.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Yoki wist niet hoe hij hem kon uploaden hier dus heb ik dat gedaan. Wel ironisch, Yoki de supernerd die dat niet wistIk was een beetje trots
Jaja maar dit is veul beter, klikken en luisterenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had hem gewoon online staan maar dan op een simpele site, hij was wel gewoon te beluisteren en te downloaden voor iedereen. Maar jij hebt hem mooi verpakt in een soundcloudje voor in de TV SC.
Ik heb geen soundcloud.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En terecht.
Hoe kan dat nou Yoki?
Ja, heb je goed gedaanquote:Op maandag 21 juli 2014 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja maar dit is veul beter, klikken en luisteren
Echt 020 he.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het nu al had gekregen. Eigenlijk vind ik ze maar kut, vorige keer moest ik hartstikke lang wachten en ik had verteld dat ik zou pinnen had die oetlul dat pinapparaat niet bij zich, kwam hij een uur later voor zijn geld
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb geen soundcloud.
[..]
Ja, heb je goed gedaan
Dank jullie wel. Nu kan ik het ook gebruiken.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb geen soundcloud.
[..]
Ja, heb je goed gedaan
Ik vind het gewoon leuk ja!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Utopia___ bestaat dat nog.
Ik zit een beetje niks te doen totdat TdJ begint.
Dat mag hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 19:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk ja!
Ga jij maar lekker soppen op Driesgod
Welke regio bevind jij je dan?quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok Rotterdam als hij het over 020 heeft.
Warm heel warm. Ik woon sinds een jaar in Schiedam. Voorheen in Purmerend.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
En ook die gokte ik goed of die gokte ik niet, dat wist ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Warm heel warm. Ik woon sinds een jaar in Schiedam. Voorheen in Purmerend.
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan houden we het maar op Graft.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://www.nummerzoeker.com/netnummer/0299
Ah...vrijwillig?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Warm heel warm. Ik woon sinds een jaar in Schiedam. Voorheen in Purmerend.
Je zei Rotterdam! Dus bijna goedquote:Op maandag 21 juli 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En ook die gokte ik goed of die gokte ik niet, dat wist ik.
De vraag was regio dus het was gewoon goedquote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je zei Rotterdam! Dus bijna goed
Schiedam is Rotterdam-West, dus helemaal goed geraden door Karina.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je zei Rotterdam! Dus bijna goed
Ja en Groningen is Friesland-Oost.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Schiedam is Rotterdam-West, dus helemaal goed geraden door Karina.
Precies...punt voor Corriequote:Op maandag 21 juli 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
De vraag was regio dus het was gewoon goed
Yup. Mijn broer is hierheen verhuisd met mijn schoonzus. Kwam hier weleens. Toen breidde mijn netwerk hier uit. Toen ontmoette ik mijn vriendin. Toen was ik hier.quote:
Schiedam is een eigen stadje met een eigen gemeente hoor. Niks in Rotterdam. Tegen Rotterdam aan wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Schiedam is Rotterdam-West, dus helemaal goed geraden door Karina.
Ach man dat was geen tiradequote:Op maandag 21 juli 2014 19:55 schreef Tem het volgende:
Ik begrijp je tirade niet, maar laat je vooral niet weerhouden. Ik ben weer ff weg.
Ik ben geboren in Schiedam en een heel groot deel van mijn familie woont er nog steeds.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Schiedam is een eigen stadje met een eigen gemeente hoor. Niks in Rotterdam. Tegen Rotterdam aan wel.
Schiedam
Mijn moeder is er ook geboren, jeneverneuzen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Schiedam en een heel groot deel van mijn familie woont er nog steeds.
Geinig! Je komt er dus nog?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Schiedam en een heel groot deel van mijn familie woont er nog steeds.
Oh, slot mathenesse kende ik wel.quote:
We gaan niet weer beginnen hèquote:
Sinds mijn opa's en oma's overleden zijn amper meer.quote:
Hier werd idd aardig wat jenever gestookt. In de 18e eeuw of zo.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn moeder is er ook geboren, jeneverneuzen.
Waar woon je nu?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds mijn opa's en oma's overleden zijn amper meer.
Al die oom's, tante's en hun nageslacht zijn een dergelijke wereldreis niet echt waard.
1 keer per jaar naar de Beukenhof en daar houdt het wel ongeveer mee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |