In verband met de gebeurtenissen in het verleden. Huisarts heeft volgens mijn moeder een zwijgplicht en daarmee kan mijn geheimen delen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:11 schreef Copycat het volgende:
Waarom zou je met een huisarts moeten spreken?
Als jij denkt dat je daar baat bij hebt, moet je het vooral niet laten.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:14 schreef betyar het volgende:
In verband met de gebeurtenissen in het verleden. Huisarts heeft volgens mijn moeder een zwijgplicht en daarmee kan mijn geheimen delen.
Wij van WC-Eend adviseren WC-Eend?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:03 schreef betyar het volgende:
Mijn ervaringen zijn dat het westen niet altijd de waarheid spreekt. Vele posts van mij in diverse fora hier beamen dit.
Dat is een aannemelijke conclusie inderdaad, maar de harde feiten ontbreken nog wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:11 schreef sturmpie het volgende:
het vliegtuig is neergeschoten door separatisten.
daar hoef je geen ruzie over te maken.
Kijken het morgen wel even aan. Wil hem wel even spreken en open kaart spelen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je daar baat bij hebt, moet je het vooral niet laten.
Maar laat die zinloze discussie met je vader en geniet van je vakantie.
Huisarts mag in bepaalde omstandigheden zijn zwijgplicht breken. Als er mensen gevaar lopen, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:14 schreef betyar het volgende:
[..]
In verband met de gebeurtenissen in het verleden. Huisarts heeft volgens mijn moeder een zwijgplicht en daarmee kan mijn geheimen delen.
Ik ben in gebieden geweest waar de westerse media nogal de boel verdraaide......quote:Op maandag 21 juli 2014 00:15 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wij van WC-Eend adviseren WC-Eend?
Waarom in hemelsnaam? Verpest vooral de vakantie voor iedereen. Als het je zo hoog zit, ga dan naar huis.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:17 schreef betyar het volgende:
Wil hem wel even spreken en open kaart spelen.
En je vader is in gebieden geboren en opgegroeid waar de Russen hetzelfde deden... Dat is nou net het probleem.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben in gebieden geweest waar de westerse media nogal de boel verdraaide......
Tot zeker hoogte correct, mijn pa was zes toen ze konden vluchten,quote:Op maandag 21 juli 2014 00:21 schreef tofastTG het volgende:
[..]
En je vader is in gebieden geboren en opgegroeid waar de Russen hetzelfde deden... Dat is nou net het probleem.
Zijn ouders/medevluchters hebben hem natuurlijk wel later alle gruwels verteld. En de propoganda door de Russen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Tot zeker hoogte correct, mijn pa was zes toen ze konden vluchten,
Been there done that. Hoewel dat enkel lichamelijk was.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef YokiKater het volgende:
Kan je niet meer in Doorn terrecht, bet?
Wat zijn de gevolgen als je wel je mond open zou doen en nog belangrijker....denk je echt dat je je vader kunt overtuigen als je wel je verhaal tegen hem kunt doen?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:03 schreef betyar het volgende:
Ik ben van mening dat de huisarts weinig tot niet kan uithalen daar het gaat om "oefeningen" waar ik voor heb getekend en mijn mond over dicht moet houden.
Geen idee, sommige gebeurtenissen zijn geweest, zijn bezig of worden opnieuw gestart.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat zijn de gevolgen als je wel je mond open zou doen en nog belangrijker....denk je echt dat je je vader kunt overtuigen als je wel je verhaal tegen hem kunt doen?
Soms is het (sociaal gezien) handig om iemand gewoon gelijk te geven. Wat maakt het jou uiteindelijk uit of je wel of niet gelijk krijgt van je vader?
Fijn om te lezen. Laat die afschuwelijke situatie niet tussen jou en je familie komen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ga morgen even met pa praten en ik zal hem mijn verhaal subtiel brengen en hem in het gelijk stellen, wat hij daarmee gaat doen............ Geen idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |