quote:Op zondag 20 juli 2014 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#facepalm
Ik wilde wijzigen niet quoten
Jammer.quote:
Bullshit, ik reis eens in de zoveel tijd naar het zuidelijkste puntje van Italië om daar enkele weken die kuttomaten handmatig te drogen in de zonquote:Op zondag 20 juli 2014 20:46 schreef krioro het volgende:
dWc gebruikt tomatensaus uit een pak of zoiets dus die mag niks zeggen.
Smullersquote:Op zondag 20 juli 2014 20:58 schreef Salatrel het volgende:
De Smullersadverteren met een aanbieding voor maxicano
zeg maar gerust minicano
Omgquote:
Hihi soso subtiel :$quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Smullers. Zag een keer een advertentie voor een broodje beenham met honing/mosterdsaus.
Verwachting:
[ afbeelding ]
Realiteit:
[ afbeelding ]
En dan is de ham hier nog royaal. Dead fucking serious, nooit meer.
Hoiquote:
You lyin' son of a..quote:Op zondag 20 juli 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bullshit, ik reis eens in de zoveel tijd naar het zuidelijkste puntje van Italië om daar enkele weken die kuttomaten handmatig te drogen in de zon.
boven wat¿quote:
Niks mis mee hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 21:05 schreef krioro het volgende:
[..]
You lyin' son of a..
CUL / spaghetti a la marco - met fotoverslag
[ afbeelding ]
AH HUISMERK OOK NOG OMG
quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vind mezelf nog steeds baas dat ik toen ik een keer een tomaat aan het eten was ik bedacht dat de smaak qua zuurtegraad aardig overeenkwam met een pussy. Na Googlen bleken ze dan ook dezelfde pH-waarde te hebben.
Is er ook een specifiek ras die er het dichtste bij komt?quote:
Grand'Italiaquote:Op zondag 20 juli 2014 21:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. En als ik een grotere pot maak gebruik ik die Grand Italia flessen
.
Precies, kenners kiezen Barilla.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Grand'Italia
Barilla is where it's at son, get on our level.
Roemenië was toffer sukkelquote:
Had je daar clubs waar een fles wodka + frisdrank omgerekend 30 euro kostte?quote:
I know u want me bbyquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeggen we maar voor de grap, echt lelijk dat mens.
clubsquote:Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had je daar clubs waar een fles wodka + frisdrank omgerekend 30 euro kostte?
3 maanden clean eating aan gort door 11 dagen Roemeniëquote:
Dat is best een normale uitdrukkingquote:
alleen in hellevoetsluisquote:Op zondag 20 juli 2014 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is best een normale uitdrukking?
Wat is dit voor kk etenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. En als ik een grotere pot maak gebruik ik die Grand Italia flessen
.
waarom heb ik krio niet op insta kk lulquote:Op zondag 20 juli 2014 23:43 schreef VeerEli het volgende:
Hahahaha krioGing even je insta checken toen je dit vroeg, en ja hoor
![]()
Wat een joekel
Hjb Vas, hoe doe jij het dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dit voor kk etenben teleurgesteld
Rundergehakt met lekker veel knoflook en een ui, 3 blikken tomaat met bouillonblokje peper, zout italiaanse kruiden en een scheut rode wijn, laten indikken met champignons en (verse) peterselie.quote:
Waarom heb je mij niet op insta kk lulquote:Op zondag 20 juli 2014 23:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
waarom heb ik krio niet op insta kk lul
ja weet ik veel kk gekquote:Op zondag 20 juli 2014 23:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom heb je mij niet op insta kk lul
Dikke. DM insta dan (mijne is totaal niet interessant, zit voornamelijk te creepen jwt).quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
3 maanden clean eating aan gort door 11 dagen Roemenië
4kg aangekomen fuck yeah
Dacht gelijk aan jou toen ik die joekel in m'n hand had.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:43 schreef VeerEli het volgende:
Hahahaha krioGing even je insta checken toen je dit vroeg, en ja hoor
![]()
Wat een joekel
Krijgt de pasta 10x meer smaak, mensen die hun pasta/spaghetti apart opdienen met sausquote:Op zondag 20 juli 2014 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh en je pasta bij de saus gooienniet een hele pan saus maken die je kan bewaren
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh en je pasta bij de saus gooienniet een hele pan saus maken die je kan bewaren
Wat Grid zegt. Je kan toch gewoon een pan met gehakt/saus voor een paar keer maken en dan voor het opdienen met de pasta mengen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krijgt de pasta 10x meer smaak, mensen die hun pasta/spaghetti apart opdienen met saus![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |