clubsquote:Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had je daar clubs waar een fles wodka + frisdrank omgerekend 30 euro kostte?
3 maanden clean eating aan gort door 11 dagen Roemeniëquote:
Dat is best een normale uitdrukkingquote:
alleen in hellevoetsluisquote:Op zondag 20 juli 2014 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is best een normale uitdrukking?
Wat is dit voor kk etenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. En als ik een grotere pot maak gebruik ik die Grand Italia flessen
.
waarom heb ik krio niet op insta kk lulquote:Op zondag 20 juli 2014 23:43 schreef VeerEli het volgende:
Hahahaha krioGing even je insta checken toen je dit vroeg, en ja hoor
![]()
Wat een joekel
Hjb Vas, hoe doe jij het dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dit voor kk etenben teleurgesteld
Rundergehakt met lekker veel knoflook en een ui, 3 blikken tomaat met bouillonblokje peper, zout italiaanse kruiden en een scheut rode wijn, laten indikken met champignons en (verse) peterselie.quote:
Waarom heb je mij niet op insta kk lulquote:Op zondag 20 juli 2014 23:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
waarom heb ik krio niet op insta kk lul
ja weet ik veel kk gekquote:Op zondag 20 juli 2014 23:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom heb je mij niet op insta kk lul
Dikke. DM insta dan (mijne is totaal niet interessant, zit voornamelijk te creepen jwt).quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
3 maanden clean eating aan gort door 11 dagen Roemenië
4kg aangekomen fuck yeah
Dacht gelijk aan jou toen ik die joekel in m'n hand had.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:43 schreef VeerEli het volgende:
Hahahaha krioGing even je insta checken toen je dit vroeg, en ja hoor
![]()
Wat een joekel
Krijgt de pasta 10x meer smaak, mensen die hun pasta/spaghetti apart opdienen met sausquote:Op zondag 20 juli 2014 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh en je pasta bij de saus gooienniet een hele pan saus maken die je kan bewaren
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh en je pasta bij de saus gooienniet een hele pan saus maken die je kan bewaren
Wat Grid zegt. Je kan toch gewoon een pan met gehakt/saus voor een paar keer maken en dan voor het opdienen met de pasta mengen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krijgt de pasta 10x meer smaak, mensen die hun pasta/spaghetti apart opdienen met saus![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |