Sla ik niet af.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie. Knal je mee door naar Royco1?

Why?, in ONZ en KLB mag dat ook.quote:

Kwalitatief Uitermate?quote:

Hij stuurt me net nog een dm!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Oké. Nu heb ik voor WT een foto gemaakt van m'n nieuwe schoeisel, heeft ie de kuierlatten genomen.

Eerst even langs Westmalle, dan kom ik eraan.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:09 schreef El_Thijs het volgende:
En zo neemt de drukte ineens toe!
[..]
Sla ik niet af.
Oh? Dat wist ik niet. Dacht dat 't nergens mocht behalve in KPD en ABO.quote:

Morgen gaan we hem ophalen.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr, bby, heb je je scooter al ontvangen?
 Achter Leiden helemaal.
 Achter Leiden helemaal.  

Dan post ik wel wat lekkers.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou mijn foto's niet verspreiden feerbeer

Kom tieten posten in ONZ dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh? Dat wist ik niet. Dacht dat 't nergens mocht behalve in KPD en ABO.

Tepels mogen niet, tenzij op vrijdag van lesbisch tienersquote:Op zondag 20 juli 2014 20:08 schreef smegmanus het volgende:
Ow je mag hier alleen bedekte tetten posten ....
 in ONZ
 in ONZ

Ik kom nooit meer in ONZquote:
 . Ik ben daar te serieus voor.
. Ik ben daar te serieus voor. .
.

Oef, dat is een eindje.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Morgen gaan we hem ophalen.Achter Leiden helemaal.

Dat dus. Deanquote:

quote:
 rarrrrrrw
 rarrrrrrw

Dat heb ik nu net andersomquote:Op zondag 20 juli 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
Ja fuck dat. Ik zie al genoeg wijven op één dag. Mag ik ook een keer mannen kijken? Bij voorkeur lekkere mannen geplaatst door medeFOK!sters.

.
.

Ah, Veen. Lekker wonen. Huizen waar je in de winter 20 meter de tuin in moet lopen om naar de wc te gaan.quote:

Nee, Bart gaan rijden.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, dat is een eindje.
Maar heb jij eigenlijk wel een rijbewijs?
 Ik ga achterop.
 Ik ga achterop.  

Van jou had ik het verwacht.quote:

Rij je daarna door naar Arnhem voor die biertjes?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, da's een uurtje vanaf hier. Ik start de Cruiser!

Zo retroquote:Op zondag 20 juli 2014 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, Bart gaan rijden.Ik ga achterop.
 . Gave scooter, trouwens. Jij wint altijd zo veel
. Gave scooter, trouwens. Jij wint altijd zo veel  .
.

Film aan het kijken.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:12 schreef Weissman het volgende:
Waar is Faxie eigenlijk? Hij behoort toch tot de mannelijke top van de SC's samen met yats en El-Thijs?

Van de troon gestoten.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:12 schreef Weissman het volgende:
Waar is Faxie eigenlijk? Hij behoort toch tot de mannelijke top van de SC's samen met yats en El-Thijs?

quote:Op zondag 20 juli 2014 20:05 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ja dat is altijd spannend!
Maar dat komt vast goed
En die andere?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang ik(of man) in de buurt ben/is vind ie een hoop goed... Stukje zekerheid.S. 2014
J. 2016

Feer! Hoe is de leef?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Yeah Samzz.
Als ik niet mobiel zat had ik nu een man gepost voor je.

Oh jullie zijn nu samen? Aan het pissen tegen de muur ofzo? Wat in het Vlaams zoiets zal betekenen als ''het super gezellig hebben''?quote:

Jij ?quote:
 No way
 No way   

quote:Op zondag 20 juli 2014 20:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]Dus je hebt ze beide bij je liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang ik(of man) in de buurt ben/is vind ie een hoop goed... Stukje zekerheid.
Ik wil ook een hond
Als ik een tuin had gehad, was er eentje gekomen

De rest van de week mag ook hoor, het is immers altijd tijd voor tieten.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Tepels mogen niet, tenzij op vrijdag van lesbisch tietersin ONZ
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer in ONZ. Ik ben daar te serieus voor.

Neen, hij zei het net in vorige deel .quote:Op zondag 20 juli 2014 20:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh jullie zijn nu samen? Aan het pissen tegen de muur ofzo? Wat in het Vlaams zoiets zal betekenen als ''het super gezellig hebben''?

De leef is goed. Jammer dat Hep weg is nu.quote:
 Maar ik ben blij dat het inmiddels afgekoeld is.
 Maar ik ben blij dat het inmiddels afgekoeld is.  

Vorige keer hadden we wel tepels gepost en dat mocht blijkbaar niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De rest van de week mag ook hoor, het is immers altijd tijd voor tieten.

Romantisch hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, Bart gaan rijden.Ik ga achterop.

Bij gebrek aan reactie in FB moet ik toch ergens mijn gaatje vullen. Dan maar op het oude honk.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
Oh, het feest kan beginnen want twi is binnen.

Ik bevestig graag jouw beeld van mijquote:

Euh ook goedquote:

Goede keuze.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Bij gebrek aan reactie in FB moet ik toch ergens mijn gaatje vullen. Dan maar op het oude honk.

Zeker als de hele fuckin maand augustus de weg open ligt vanwege asfalteren.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Romantisch hoor.
Zal wel handig zijn voor in de stad bij jullie. Handiger dan de auto iig.

Waar is hep heen? Naar huis?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
De leef is goed. Jammer dat Hep weg is nu.Maar ik ben blij dat het inmiddels afgekoeld is.
Hoe is het bij jou?

En bij de radio willen ze me niet meerquote:Op zondag 20 juli 2014 20:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De rest van de week mag ook hoor, het is immers altijd tijd voor tieten.
[..]
 . Goed, hé.
. Goed, hé.

Waren het mooie tepels?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Vorige keer hadden we wel tepels gepost en dat mocht blijkbaar niet.

quote:Op zondag 20 juli 2014 20:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]Sowieso jouw hondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang ik(of man) in de buurt ben/is vind ie een hoop goed... Stukje zekerheid.
 1) No love without freedom, no freedom without love
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel

Bij jou ook al? Langs Eindhoven zijn ze ook al bezig.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Zeker als de hele fuckin maand augustus de weg open ligt vanwege asfalteren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |