Daar gaan we dan. Komt eraanquote:Op zondag 20 juli 2014 20:01 schreef keste010 het volgende:
Goedenavond! Goede TT!
Allemaal een gezellig weekend vol met zon, water en vrouwelijk schoon gehad?
[..]
Oh, en deze is obvious natuurlijk..
Ik ben heel benieuwd hoe dat tzt gaat... hij vind op zich alles best, dus heb er wel vertrouwen in.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:01 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Wat een dotje. Nu al verenigd met elkaar
Ik zal even wat selfies voor je makenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja fuck dat. Ik zie al genoeg wijven op één dag. Mag ik ook een keer mannen kijken? Bij voorkeur lekkere mannen geplaatst door medeFOK!sters.
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal even wat selfies voor je maken
Bij nijmegen in de buurt.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja fuck dat. Ik zie al genoeg wijven op één dag. Mag ik ook een keer mannen kijken? Bij voorkeur lekkere mannen geplaatst door medeFOK!sters.
[..]
Ik weet niet eens waar je woont, joh.
Oooh, da's een uurtje vanaf hier. Ik start de Cruiser!quote:
Ja dat is altijd spannend!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe dat tzt gaat... hij vind op zich alles best, dus heb er wel vertrouwen in.
Oh dat is wel te doenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, da's een uurtje vanaf hier. Ik start de Cruiser!
Yeah Samzz.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe een tussenstop hier in Tilburg. Zal koffie zetten die ik zelf toch nooit drink. Met een koekje.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, da's een uurtje vanaf hier. Ik start de Cruiser!
Hoi Feraquote:Op zondag 20 juli 2014 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Yeah Samzz.![]()
Als ik niet mobiel zat had ik nu een man gepost voor je.
Je zou mijn foto's niet verspreiden feerbeerquote:Op zondag 20 juli 2014 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Yeah Samzz.![]()
Als ik niet mobiel zat had ik nu een man gepost voor je.
Ik lust geen koffie. Knal je mee door naar Royco1?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe een tussenstop hier in Tilburg. Zal koffie zetten die ik zelf toch nooit drink. Met een koekje.
Iedere keer als ik feerbeer zie staan, moet ik denken aan Heroes, met Claire-Bear.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou mijn foto's niet verspreiden feerbeer
Neen!Maar je mag mee posten.quote:
Neem een ABOquote:Op zondag 20 juli 2014 20:08 schreef smegmanus het volgende:
Ow je mag hier alleen bedekte tetten posten ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |