Thijsquote:Op zondag 20 juli 2014 19:53 schreef El_Thijs het volgende:
Jongens, meisjes, neem het eens niet allemaal zo serieus. Dit is een forum.
Niet alleen van jou denk ikquote:
Als het overloopt niet nee.quote:
Nee dat was ik... Ik vind het gewoon opmerkelijk dat zodra jij en anderen hierheen komen oa zeefje vertrekken...quote:Op zondag 20 juli 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, er wordt hier naar gerefereerd, hé. Ik was niet degene die vroeg wanneer SEX SC weer open ging.
Hij werd hier van binnenuit geschopt... En t boeit m allemaal niet... ( dit is dus de pup die er extra bijkwam)quote:
Ik wist niet eens dat Zeefje hier post. Ik heb namelijk wel betere dingen te doen dan de posthistorie van users doorspittenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee dat was ik... Ik vind het gewoon opmerkelijk dat zodra jij en anderen hierheen komen oa zeefje vertrekken...
Maar goed ik vind t allemaal wel best, ik heb gewoon geen zin in gezeik, en geloof dat we daar allemaal t zelfde over denken dus dan is er niks aan de hand.
Combinatie mag ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:59 schreef complicate het volgende:
Willen we meer tieten gifjes of gespierde mannen?
Graag gesperde kutten per DM.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:59 schreef complicate het volgende:
Dat eerste gaarnequote:Op zondag 20 juli 2014 19:59 schreef complicate het volgende:
Tieten natuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 19:59 schreef complicate het volgende:
Daarvoor kijk je maar naar beneden.quote:
Oh, en deze is obvious natuurlijk..quote:Op zondag 20 juli 2014 19:59 schreef complicate het volgende:
Tsss, ik heb helemaal geen manboobsquote:Op zondag 20 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor kijk je maar naar beneden.
Mannen, graag. Ik zie al genoeg tieten op een dag.
Wat een dotje. Nu al verenigd met elkaarquote:Op zondag 20 juli 2014 19:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hij werd hier van binnenuit geschopt... En t boeit m allemaal niet... ( dit is dus de pup die er extra bijkwam)
Maar dat zijn telkens dezelfde, naar ik aanneem.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yup.quote:
Ja dag, als ik een man wil zien kijk ik wel in de spiegel. Een beetje meedenken mag best hequote:Op zondag 20 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck-upsquote:Op zondag 20 juli 2014 20:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar dat zijn telkens dezelfde, naar ik aanneem.
[..]
Yup.
Ja fuck dat. Ik zie al genoeg wijven op één dag. Mag ik ook een keer mannen kijken? Bij voorkeur lekkere mannen geplaatst door medeFOK!sters.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ja dag, als ik een man wil zien kijk ik wel in de spiegel. Een beetje meedenken mag best he
Ik weet niet eens waar je woont, johquote:
Daar gaan we dan. Komt eraanquote:Op zondag 20 juli 2014 20:01 schreef keste010 het volgende:
Goedenavond! Goede TT!
Allemaal een gezellig weekend vol met zon, water en vrouwelijk schoon gehad?
[..]
Oh, en deze is obvious natuurlijk..
Ik ben heel benieuwd hoe dat tzt gaat... hij vind op zich alles best, dus heb er wel vertrouwen in.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:01 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Wat een dotje. Nu al verenigd met elkaar
Ik zal even wat selfies voor je makenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja fuck dat. Ik zie al genoeg wijven op één dag. Mag ik ook een keer mannen kijken? Bij voorkeur lekkere mannen geplaatst door medeFOK!sters.
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal even wat selfies voor je maken
Bij nijmegen in de buurt.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja fuck dat. Ik zie al genoeg wijven op één dag. Mag ik ook een keer mannen kijken? Bij voorkeur lekkere mannen geplaatst door medeFOK!sters.
[..]
Ik weet niet eens waar je woont, joh.
Oooh, da's een uurtje vanaf hier. Ik start de Cruiser!quote:
Ja dat is altijd spannend!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe dat tzt gaat... hij vind op zich alles best, dus heb er wel vertrouwen in.
Oh dat is wel te doenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, da's een uurtje vanaf hier. Ik start de Cruiser!
Yeah Samzz.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe een tussenstop hier in Tilburg. Zal koffie zetten die ik zelf toch nooit drink. Met een koekje.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, da's een uurtje vanaf hier. Ik start de Cruiser!
Hoi Feraquote:Op zondag 20 juli 2014 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Yeah Samzz.![]()
Als ik niet mobiel zat had ik nu een man gepost voor je.
Je zou mijn foto's niet verspreiden feerbeerquote:Op zondag 20 juli 2014 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Yeah Samzz.![]()
Als ik niet mobiel zat had ik nu een man gepost voor je.
Ik lust geen koffie. Knal je mee door naar Royco1?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe een tussenstop hier in Tilburg. Zal koffie zetten die ik zelf toch nooit drink. Met een koekje.
Iedere keer als ik feerbeer zie staan, moet ik denken aan Heroes, met Claire-Bear.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou mijn foto's niet verspreiden feerbeer
Neen!Maar je mag mee posten.quote:
Neem een ABOquote:Op zondag 20 juli 2014 20:08 schreef smegmanus het volgende:
Ow je mag hier alleen bedekte tetten posten ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |