Thijsquote:Op zondag 20 juli 2014 19:53 schreef El_Thijs het volgende:
Jongens, meisjes, neem het eens niet allemaal zo serieus. Dit is een forum.
Niet alleen van jou denk ikquote:
Als het overloopt niet nee.quote:
Nee dat was ik... Ik vind het gewoon opmerkelijk dat zodra jij en anderen hierheen komen oa zeefje vertrekken...quote:Op zondag 20 juli 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, er wordt hier naar gerefereerd, hé. Ik was niet degene die vroeg wanneer SEX SC weer open ging.
Hij werd hier van binnenuit geschopt... En t boeit m allemaal niet... ( dit is dus de pup die er extra bijkwam)quote:
Ik wist niet eens dat Zeefje hier post. Ik heb namelijk wel betere dingen te doen dan de posthistorie van users doorspittenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee dat was ik... Ik vind het gewoon opmerkelijk dat zodra jij en anderen hierheen komen oa zeefje vertrekken...
Maar goed ik vind t allemaal wel best, ik heb gewoon geen zin in gezeik, en geloof dat we daar allemaal t zelfde over denken dus dan is er niks aan de hand.
Combinatie mag ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:59 schreef complicate het volgende:
Willen we meer tieten gifjes of gespierde mannen?
Graag gesperde kutten per DM.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:59 schreef complicate het volgende:
Dat eerste gaarnequote:Op zondag 20 juli 2014 19:59 schreef complicate het volgende:
Tieten natuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 19:59 schreef complicate het volgende:
Daarvoor kijk je maar naar beneden.quote:
Oh, en deze is obvious natuurlijk..quote:Op zondag 20 juli 2014 19:59 schreef complicate het volgende:
Tsss, ik heb helemaal geen manboobsquote:Op zondag 20 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor kijk je maar naar beneden.
Mannen, graag. Ik zie al genoeg tieten op een dag.
Wat een dotje. Nu al verenigd met elkaarquote:Op zondag 20 juli 2014 19:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hij werd hier van binnenuit geschopt... En t boeit m allemaal niet... ( dit is dus de pup die er extra bijkwam)
Maar dat zijn telkens dezelfde, naar ik aanneem.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yup.quote:
Ja dag, als ik een man wil zien kijk ik wel in de spiegel. Een beetje meedenken mag best hequote:Op zondag 20 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck-upsquote:Op zondag 20 juli 2014 20:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar dat zijn telkens dezelfde, naar ik aanneem.
[..]
Yup.
Ja fuck dat. Ik zie al genoeg wijven op één dag. Mag ik ook een keer mannen kijken? Bij voorkeur lekkere mannen geplaatst door medeFOK!sters.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ja dag, als ik een man wil zien kijk ik wel in de spiegel. Een beetje meedenken mag best he
Ik weet niet eens waar je woont, johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |