Sla ik niet af.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie. Knal je mee door naar Royco1?
Why?, in ONZ en KLB mag dat ook.quote:
Kwalitatief Uitermate?quote:
Hij stuurt me net nog een dm!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Oké. Nu heb ik voor WT een foto gemaakt van m'n nieuwe schoeisel, heeft ie de kuierlatten genomen.
Eerst even langs Westmalle, dan kom ik eraan.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:09 schreef El_Thijs het volgende:
En zo neemt de drukte ineens toe!
[..]
Sla ik niet af.
Oh? Dat wist ik niet. Dacht dat 't nergens mocht behalve in KPD en ABO.quote:
Morgen gaan we hem ophalen.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr, bby, heb je je scooter al ontvangen?
Dan post ik wel wat lekkers.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou mijn foto's niet verspreiden feerbeer
Kom tieten posten in ONZ dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh? Dat wist ik niet. Dacht dat 't nergens mocht behalve in KPD en ABO.
Tepels mogen niet, tenzij op vrijdag van lesbisch tienersquote:Op zondag 20 juli 2014 20:08 schreef smegmanus het volgende:
Ow je mag hier alleen bedekte tetten posten ....
Ik kom nooit meer in ONZquote:
Oef, dat is een eindje.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Morgen gaan we hem ophalen.Achter Leiden helemaal.
Dat dus. Deanquote:
quote:
Dat heb ik nu net andersomquote:Op zondag 20 juli 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
Ja fuck dat. Ik zie al genoeg wijven op één dag. Mag ik ook een keer mannen kijken? Bij voorkeur lekkere mannen geplaatst door medeFOK!sters.
Ah, Veen. Lekker wonen. Huizen waar je in de winter 20 meter de tuin in moet lopen om naar de wc te gaan.quote:
Nee, Bart gaan rijden.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, dat is een eindje.
Maar heb jij eigenlijk wel een rijbewijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |