Ik vind het al heel wat dat hij niet met eenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:45 schreef Badr_Harry het volgende:
Tokkie Nederland vraagt om militair ingrijpen en Rutte moet dit gaan uitleggen
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:45 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ook, hele familie trouwens. Alleen onze huisneger levert 'm in zodat ik kan bewijzen dat ie van mij is
Gaat niet zo interessant worden dus..quote:Op zondag 20 juli 2014 18:45 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik vind het nog steeds een slecht plan, maar goedquote:Op zondag 20 juli 2014 18:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zit in zo'n cabintrolley boven in die kastjes, mijn portemonnaie, paspoort, telefoon, boardingpass etc etc zit in mijn handtas onder mijn stoel.
Ik eis een;quote:Op zondag 20 juli 2014 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat hij niet met eenreageert op die vragen.
Hij is premier van alle Nederlanders hèquote:Op zondag 20 juli 2014 18:45 schreef Badr_Harry het volgende:
quote:Zeer bedankt meneer Putin, leiders separatisten of Oekrainse regering !
Voor het vermoorden van mijn lieve en enige kind , Elsemiek de Borst !
Zij was 17 jaar oud, 5 gymnasium leerling op het Segbroek college in Den Haag en op weg naar vakantie in Maleisie, samen met haar broertje, moeder (mijn ex-vrouw) en stiefvader.
Elsemiek zou volgend jaar eindexamen doen, samen met haar beste vriendinnen Julia en Marina en deed het goed op school ! Ze wilde daarna naar de TU Delft om bouwkunde te gaan studeren, ze had er veel zin in !
Ze is er plotseling niet meer ! Uit de lucht geschoten in een vreemd land waar oorlog gaande is !
Heren bovengenoemd, ik hoop dat u trots bent o.a. haar jonge leven overhoop geschoten te hebben, en dat u morgen weer relaxed in de spiegel kunt kijken !
Ik hoop dat u dit berichtje , misschien in het engels vertaald (wat u als intelligente heren prima kunt lezen ) binnenkort zult kunnen lezen !
Nogmaals dank !
Met vriendelijke groet,
Elsemieks vader Hans de Borst te Monster, wiens leven geruineerd is!
Ps meneer Putin: ik hoop dat uw intense gesprek met onze polderpremier Rutte u de ogen heeft geopend !! Ik weet dat u onder de indruk bent hiervan en zou het stoer van u vinden als u initiatief zou nemen met Russische militairen het rampgebied te bewaken zodat NL deskundigen alles nauwgezet kunnen uitzoeken ! Bij voorbaat dank
Soldaten sturenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
Als we nu geen soldaatjes sturen, maar over morgen wel, dan is Rutte al zijn geloofwaardigheid kwijt en kan zijn partij het bij de volgende verkiezingen wel vergeten
Tweede kamer moet sowieso dimmen, 4 dagen nodig hebben om een meederheid te krjigen om van reces terug te komenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:46 schreef Abrikozentaart het volgende:
Tweede Kamer moet zich gewoon rustig houden nu en niet gaan lopen roeptoeteren over dingen waar ze totaal geen verstand van heeft
Doet die ook niet en ik weet ook wel waarom, echter de rest van Tokkie NL niet. Die rekenen hem er op af.quote:
Dat en het Nederlandse team staat internationaal heel hoog aangeschreven.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
De hoofdrol bij identificatie. Timmerfrans geregeld?
Jammer dat hij geen militair uniform draagtquote:
Huh, waar is treintje thomas?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:48 schreef donald_dick het volgende:
Een trein volgen, hoe moeilijk kan dat zijn
Uiteraard is dat wel een probleem.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Nou, dan is het geen probleem dat er allemaal mensen door de resten banjeren om persoonlijke stukken te verzamelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |