Bedankt!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)jd_voor_actie__.html
Net zo dichtbij als de terroristen in Mali.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:12 schreef SecretStoryWous het volgende:
Meest voorkomende uitspraak afgelopen week: ''Dit komt wel heel dichtbij''.
Europa moet net als de VS krachtiger reageren, zegt-ie. Dat levert niet altijd goede dingen op, leert het verleden.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:10 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tja dat zal wel lukken als je dit soort systemen hebt. Ook de rebellen weten dat lucht overheersing beslissend kan zijn.
Ik stoor me nu alleen aan die mafketel Kerry, die nu aan het blaten is dat men meer moet doen aan Rusland, terwijl de USA zelf als grote agressor over de hele wereld stampt. (Irak, Lybie, Syrie, Afghanistan)
Iedereen raakt gefrustreerd van het voor de 100e keer hetzelfde verhaal vertellen, het is warm, er is geen minute-to-minute nieuwsupdate...quote:Op zondag 20 juli 2014 18:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is er hier niet beter op geworden idd. Wat een gekat zeg.
onzin, de AH-26 maandag neergeschoten op 21,000 feet was de eerste. Toen heeft Oekraine de no-fly zone verhoogt van 24,000 naar 32000 feet, wat daar de logica achter was is een raadsel want die raketten halen makkelijk 70,000 feet.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:04 schreef michaelmoore het volgende:
De drie Russische BUK systems hebben 12 Oekrainse vliegtuigen neergeschoten in de laatste week voor de crash , vlg CNN
Die hadden met elkaar een competitie wie de meest vliegtuigen kon neerhalen
Zoals gisteren, toen hij Poetin veroordeelde? Dat vond ik anders erg sterk van hem (in acht genomen zijn positie en situatie)quote:Op zondag 20 juli 2014 18:14 schreef Poepz0r het volgende:
Ik gok dat hij weer lucht gaat praten en nergens op in wilt gaan
Nooit gedacht dat een beetje politielint me ooit zo zou verheugen iddquote:Op zondag 20 juli 2014 17:59 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat ziet er in ieder geval al beter uit dan wat we de laatste paar dagen te zien kregen.
Mwa het enige wat hij zei is dat het niet kan wat er nu aan de hand is, maar geen woord over wat de sancties daadwerkelijk zullen zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:15 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Zoals gisteren, toen hij Poetin veroordeelde? Dat vond ik anders erg sterk van hem (in acht genomen zijn positie en situatie)
Top, heb je een bron wellicht?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Weer een Russische nieuwslezer weg bij Russia Today, omdat ze teveel gestuurd worden door de overheid
Ik ben er al..quote:Op zondag 20 juli 2014 18:14 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Iedereen raakt gefrustreerd van het voor de 100e keer hetzelfde verhaal vertellen, het is warm, er is geen minute-to-minute nieuwsupdate...
Iedereen? Not me hoor ik heb daar geen last van.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:14 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Iedereen raakt gefrustreerd van het voor de 100e keer hetzelfde verhaal vertellen, het is warm, er is geen minute-to-minute nieuwsupdate...
Het zit je diep hequote:Op zondag 20 juli 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk. In plaats van het even kort en bondig te verklaren lul je eromheen. Het ligt inderdaad allemaal aan de klemtoon op het woordje 'ook', dat hierdoor dus dubbel te interpreteren is. Dat is alles
. Zeker voor het laatst geneukt toen de WO2 was afgelopen dat je zo zuur bent?
Fantastisch. Kan hij nog een keer heel daadkrachtig gaan vertellen dat geen middel geschuwd gaat worden en dat hij nog eens indringend heeft gesproken met de onderminister van weetikveelwat in Rusland, en dat deze daad van terrorisme niet onbestraft kan blijven, en daarna gebeurt er weer een week niks. Als juli voorbij is, is er nog steeds geen bodybag gerepatrieerd.quote:
Omdat sancties op dit moment totaal niet relevant zijn. Die lichamen moeten naar hun nabestaanden en het forensisch onderzoek moet plaatsvinden. De rest kan daarna ook nog wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa het enige wat hij zei is dat het niet kan wat er nu aan de hand is, maar geen woord over wat de sancties daadwerkelijk zullen zijn.
Mannen, ik zie weinig vrouwen elkaar aanvallen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Iedereen? Not me hoor ik heb daar geen last van.
De sancties op het niet meewerken aan het onderzoek zijn natuurlijk wel degelijk nu al relevant, stel dat we die lijken daadwerkelijk terug willen krijgen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:16 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Omdat sancties op dit moment totaal niet relevant zijn. Die lichamen moeten naar hun nabestaanden en het forensisch onderzoek moet plaatsvinden. De rest kan daarna ook nog wel.
Jeetje, wacht nu maar eens eerst af. Wat wil je dan dat ie doet? Meteen troepen sturen, binnenvallen als een kip zonder kop? De man heeft nog niet gesproken of het gezanik begint al.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fantastisch. Kan hij nog een keer heel daadkrachtig gaan vertellen dat geen middel geschuwd gaat worden en dat hij nog eens indringend heeft gesproken met de onderminister van weetikveelwat in Rusland, en dat deze daad van terrorisme niet onbestraft kan blijven, en daarna gebeurt er weer een week niks. Als juli voorbij is, is er nog steeds geen bodybag gerepatrieerd.
Dat is ontzettend relevant, druk op de ketel. Lichamen niet overmorgen in Nederland dan dit of dat. Het mag veel daadkrachtiger.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:16 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Omdat sancties op dit moment totaal niet relevant zijn. Die lichamen moeten naar hun nabestaanden en het forensisch onderzoek moet plaatsvinden. De rest kan daarna ook nog wel.
merci, ga t lezen. Oh wacht, het is Russischquote:Op zondag 20 juli 2014 18:16 schreef Voszje het volgende:
[..]
http://news.mail.ru/society/18937066/?frommail=1
Dat is ook alleen maar omdat jullie elkaar niet kunnen zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mannen, ik zie weinig vrouwen elkaar aanvallen.
Ik gok om passagiersvliegtuigen (33000) door te laten vliegen. Onverantwoord eigenlijk...quote:Op zondag 20 juli 2014 18:14 schreef meth1745 het volgende:
[..]
onzin, de AH-26 maandag neergeschoten op 21,000 feet was de eerste. Toen heeft Oekraine de no-fly zone verhoogt van 24,000 naar 32000 feet, wat daar de logica achter was is een raadsel want die raketten halen makkelijk 70,000 feet.
Hij kan ook weinig anders, dat zeg ik niet. Maar nu al gaan juichen over een vermoedelijk nietszeggende toespraak van Rutte slaat ook nergens op.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jeetje, wacht nu maar eens eerst af. Wat wil je dan dat ie doet? Meteen troepen sturen, binnenvallen als een kip zonder kop? De man heeft nog niet gesproken of het gezanik begint al.
Ik hoop dat Google het een beetje fatsoenlijk kan vertalen.quote:
Er is anders sinds dat ene gesprek gisteren behoorlijk voortgang geboekt.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fantastisch. Kan hij nog een keer heel daadkrachtig gaan vertellen dat geen middel geschuwd gaat worden en dat hij nog eens indringend heeft gesproken met de onderminister van weetikveelwat in Rusland, en dat deze daad van terrorisme niet onbestraft kan blijven, en daarna gebeurt er weer een week niks. Als juli voorbij is, is er nog steeds geen bodybag gerepatrieerd.
Anders hadden we rollebollend en haren trekkend over de vloer gegaan.....jammer hèquote:Op zondag 20 juli 2014 18:18 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat jullie elkaar niet kunnen zien.
Het journalistenstukje kort samengevat is wel fijn ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:18 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Google het een beetje fatsoenlijk kan vertalen.
Of ik geef je een samenvatting.
Als hij het woord "intensief" weer gaat gebruiken, dan weten we iig dat hij weer met Merkel heeft overlegd.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Uiteraard, de vraag is door welk kampquote:Op zondag 20 juli 2014 18:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Rutte zal wel weer worden afgekraakt zodadelijk, zoals gewoonlijk
quote:[b]IamA Ukrainian, who currently lives on the territory that is being controlled by pro-Russian rebels, AMA! (self.IAmA)[/b]
submitted 8 hours ago * by rultes
The title is pretty self-explanatory. I'm a 21-year-old living in the town that is currently controlled by pro-Russian rebels. Several people suggested that I should (as a Slav with a sufficient command of English) conduct an AMA on Reddit.
While you can ask anything, remember that while I'll try to be as balanced as possible (not like Faux Noose but for real), know that I do have a certain bias because times like this force you to, sorta, choose your side.
Edit 7: Fun thing: Rampart wasn't released in Russia. What a shame.
Welke concrete toezeggingen hebben we precies gekregen dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er is anders sinds dat ene gesprek gisteren behoorlijk voortgang geboekt.
Je kan ook geen wonderen verwachten.
dooeiquote:
Persconferentie 18.45quote:Op zondag 20 juli 2014 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Welke concrete toezeggingen hebben we precies gekregen dan?
Ik vind dat Rutte het uitstekend heeft gedaan maar ja, wie ben ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:20 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Uiteraard, de vraag is door welk kamp
De lichamen worden geborgen, onderzoekers mogen het gebied in.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, bovenal is toegang tot de site vandaag vele malen beter dan de dagen hiervoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |