Jeetje, wacht nu maar eens eerst af. Wat wil je dan dat ie doet? Meteen troepen sturen, binnenvallen als een kip zonder kop? De man heeft nog niet gesproken of het gezanik begint al.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fantastisch. Kan hij nog een keer heel daadkrachtig gaan vertellen dat geen middel geschuwd gaat worden en dat hij nog eens indringend heeft gesproken met de onderminister van weetikveelwat in Rusland, en dat deze daad van terrorisme niet onbestraft kan blijven, en daarna gebeurt er weer een week niks. Als juli voorbij is, is er nog steeds geen bodybag gerepatrieerd.
Dat is ontzettend relevant, druk op de ketel. Lichamen niet overmorgen in Nederland dan dit of dat. Het mag veel daadkrachtiger.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:16 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Omdat sancties op dit moment totaal niet relevant zijn. Die lichamen moeten naar hun nabestaanden en het forensisch onderzoek moet plaatsvinden. De rest kan daarna ook nog wel.
merci, ga t lezen. Oh wacht, het is Russischquote:Op zondag 20 juli 2014 18:16 schreef Voszje het volgende:
[..]
http://news.mail.ru/society/18937066/?frommail=1
Dat is ook alleen maar omdat jullie elkaar niet kunnen zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mannen, ik zie weinig vrouwen elkaar aanvallen.
Ik gok om passagiersvliegtuigen (33000) door te laten vliegen. Onverantwoord eigenlijk...quote:Op zondag 20 juli 2014 18:14 schreef meth1745 het volgende:
[..]
onzin, de AH-26 maandag neergeschoten op 21,000 feet was de eerste. Toen heeft Oekraine de no-fly zone verhoogt van 24,000 naar 32000 feet, wat daar de logica achter was is een raadsel want die raketten halen makkelijk 70,000 feet.
Hij kan ook weinig anders, dat zeg ik niet. Maar nu al gaan juichen over een vermoedelijk nietszeggende toespraak van Rutte slaat ook nergens op.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jeetje, wacht nu maar eens eerst af. Wat wil je dan dat ie doet? Meteen troepen sturen, binnenvallen als een kip zonder kop? De man heeft nog niet gesproken of het gezanik begint al.
Er is anders sinds dat ene gesprek gisteren behoorlijk voortgang geboekt.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fantastisch. Kan hij nog een keer heel daadkrachtig gaan vertellen dat geen middel geschuwd gaat worden en dat hij nog eens indringend heeft gesproken met de onderminister van weetikveelwat in Rusland, en dat deze daad van terrorisme niet onbestraft kan blijven, en daarna gebeurt er weer een week niks. Als juli voorbij is, is er nog steeds geen bodybag gerepatrieerd.
Anders hadden we rollebollend en haren trekkend over de vloer gegaan.....jammer hèquote:Op zondag 20 juli 2014 18:18 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat jullie elkaar niet kunnen zien.
Het journalistenstukje kort samengevat is wel fijn ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:18 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Google het een beetje fatsoenlijk kan vertalen.
Of ik geef je een samenvatting.
Als hij het woord "intensief" weer gaat gebruiken, dan weten we iig dat hij weer met Merkel heeft overlegd.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Uiteraard, de vraag is door welk kampquote:Op zondag 20 juli 2014 18:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Rutte zal wel weer worden afgekraakt zodadelijk, zoals gewoonlijk
quote:[b]IamA Ukrainian, who currently lives on the territory that is being controlled by pro-Russian rebels, AMA! (self.IAmA)[/b]
submitted 8 hours ago * by rultes
The title is pretty self-explanatory. I'm a 21-year-old living in the town that is currently controlled by pro-Russian rebels. Several people suggested that I should (as a Slav with a sufficient command of English) conduct an AMA on Reddit.
While you can ask anything, remember that while I'll try to be as balanced as possible (not like Faux Noose but for real), know that I do have a certain bias because times like this force you to, sorta, choose your side.
Edit 7: Fun thing: Rampart wasn't released in Russia. What a shame.
Welke concrete toezeggingen hebben we precies gekregen dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er is anders sinds dat ene gesprek gisteren behoorlijk voortgang geboekt.
Je kan ook geen wonderen verwachten.
dooeiquote:
Persconferentie 18.45quote:Op zondag 20 juli 2014 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Welke concrete toezeggingen hebben we precies gekregen dan?
Ik vind dat Rutte het uitstekend heeft gedaan maar ja, wie ben ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:20 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Uiteraard, de vraag is door welk kamp
De lichamen worden geborgen, onderzoekers mogen het gebied in.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, bovenal is toegang tot de site vandaag vele malen beter dan de dagen hiervoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |