Geen idee, maar grijp je kans?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: heb ik jou al 'gestoord' of 'religekkie' genoemd? Of heb ik al gedaan of je zwakzinnig bent?
Ik dacht het niet. Ik heb ook nog geen reden gezien om dat te doen, maar hierboven wordt gesteld dat ik dat met iedere gelovige doe, dus ik dacht het gewoon maar eens te vragen.quote:
Oh, dacht dat het een reactie was op mijn post.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Ik heb ook nog geen reden gezien om dat te doen, maar hierboven wordt gesteld dat ik dat met iedere gelovige doe, dus ik dacht het gewoon maar eens te vragen.
Exact. Je begint het te begrijpenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar dat maakt de islam niet minder perfect natuurlijk. Dat ligt aan de mens.
Ik doe dat ook niet, volgens mij. Deed ik het wel, dan was dat onbewust en dat zou ik eng vinden.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het een reactie was op mijn post.
Maar nee, niet dat ik mij kan herinneren.
Je had het net nog over dat van ieder geloof hier een extremistische gestoorde gek o.i.d op het forum was. Hiermee doel je waarschijnlijk op ons.(of op sjoemiequote:Op zondag 20 juli 2014 18:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Ik heb ook nog geen reden gezien om dat te doen, maar hierboven wordt gesteld dat ik dat met iedere gelovige doe, dus ik dacht het gewoon maar eens te vragen.
Nee precies, daarom worden er mensen gestraft. Of het een letterlijke vuurzee is weet ik niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus de islam is perfect, maar de mens past er gewoon niet zo goed bij.
Vermoedelijk doelt hij daarmee op 'ernstiger gevallen'. Jij en sjoemie vallen alleszins mee hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:02 schreef bechirti het volgende:
[..]
Je had het net nog over dat van ieder geloof hier een extremistische gestoorde gek o.i.d op het forum was. Hiermee doel je waarschijnlijk op ons.(of op sjoemie)
Sjoemie is wel stevig gestoord ja. Jullie bedoelde ik zeer zeker niet. De moslimextremisten weet je zelf wel te vinden neem ik aan. Dan hebben we voor het boeddhisme nog Nietvandezewereld, die is echt volslagen gestoord en zo extremistisch als de ziekte. Extremistische joden heb ik nog niet gevonden, maar er wonen dan ook amper joden in Nederland, dus dat is niet zo gek.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:02 schreef bechirti het volgende:
[..]
Je had het net nog over dat van ieder geloof hier een extremistische gestoorde gek o.i.d op het forum was. Hiermee doel je waarschijnlijk op ons.(of op sjoemie)
Da's toch grappig? Ik vind het wel komisch in ieder geval. Je hebt de perfecte religie, hij is alleen niet zo geschikt voor mensen, dus vandaar die hel. Nou, hoe tof wil je het hebben?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:05 schreef bechirti het volgende:
[..]
Nee precies, daarom worden er mensen gestraft. Of het een letterlijke vuurzee is weet ik niet.
Sjoemie is wel flink de weg kwijt hoor... Die is toch crea?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Vermoedelijk doelt hij daarmee op 'ernstiger gevallen'. Jij en sjoemie vallen alleszins mee hoor.
Voor de oprechte mens is het een perfecte religie. En voor een ongelovige die ook oprecht is daar heb ik ook respect voor, als die geen GOD erbij nodig hebben prima toch. Maar vaak gaat ongeloof gepaard met afgunst, haat noem maar op, althans dat is mijn ervaring vaak.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Da's toch grappig? Ik vind het wel komisch in ieder geval. Je hebt de perfecte religie, hij is alleen niet zo geschikt voor mensen, dus vandaar die hel. Nou, hoe tof wil je het hebben?
Haha, daaromquote:Op zondag 20 juli 2014 19:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Sjoemie is wel flink de weg kwijt hoor... Die is toch crea?
"Extremistisch" is toch niet het eerste woord dat in mij opkomt. Eerder "jong en naïef". Hij lijkt wel een zekere oprechte motivatie te hebben om de wereld te begrijpen, maar mist veel kennis en heeft niet al teveel analytisch denkvermogen. Dat maakt hem echter nog niet gek of extremistisch.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Sjoemie is wel flink de weg kwijt hoor... Die is toch crea?
Ja? Waar ervaar je dat dan? Ik zie dat namelijk voornamelijk gebeuren in de religieuzere delen van de wereld.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:09 schreef bechirti het volgende:
Maar vaak gaat ongeloof gepaard met afgunst, haat noem maar op, althans dat is mijn ervaring vaak.
Hangt er vanaf hoe je extremistisch definieert. Ik zie hem er niet voor aan om gebouwen op te blazen inderdaad, maar als je de werkelijkheid ontkent om je geloof maar niet te storen, dan vind ik dat best wel extreem.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:10 schreef Molurus het volgende:
[..]
"Extremistisch" is toch niet het eerste woord dat in mij opkomt. Eerder "jong en naïef". Hij lijkt wel een zekere oprechte motivatie te hebben om de wereld te begrijpen, maar mis veel kennis en heeft een niet al teveel analytisch denkvermogen. Dat maakt hem echter nog niet gek of extremistisch.
Naja in mijn vriendenkring. Heb ooit wat probleempjes gehad en alle (ongelovige) vrienden waar ik dacht een hechte band mee hebben opgebouwd in de loop der jaren(dagelijks over de vloer) waren ineens uit mijn leven verdwenen. Op mijn moslim familie kon ik altijd terugvallen. Is meer persoonlijke ervaring. Alsof ze geen geweten hebben ofzo.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja? Waar ervaar je dat dan? Ik zie dat namelijk voornamelijk gebeuren in de religieuzere delen van de wereld.
En kan dat niet liggen aan het feit dat je familie onvoorwaardelijk van je houdt en je vrienden eigenlijk geen vrienden waren?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:13 schreef bechirti het volgende:
[..]
Naja in mijn vriendenkring. Heb ooit wat probleempjes gehad en alle (ongelovige) vrienden waar ik dacht een hechte band mee hebben opgebouwd in de loop der jaren(dagelijks over de vloer) waren ineens uit mijn leven verdwenen. Op mijn moslim familie kon ik altijd terugvallen. Is meer persoonlijke ervaring. Alsof ze geen geweten hebben ofzo.
Daar geef ik je volkomen gelijk in. De Islam is ontstaan via verketterde gnostische joden die de benen moesten nemen tot voorbij de grenzen van het Romeinse Rijk. In dit geval Syrië, wat men toen Arabia noemde. Kan je nog terugvinden op zeer oude landkaarten zoals er zich eentje bevind in het Pergamon-museum van Berlijn. Een tweede groep is tot in Medina getrokken en heeft daar zelfs scholen opgericht in het Aramees-Syrisch schrift. Kun je raadplegen in dit boek:quote:Op zondag 20 juli 2014 18:43 schreef bechirti het volgende:
Hoe kun je dit nou anders interpreteren, natuurlijk vloeit de islam uit het christendom.
Om de eenvoudige reden dat deze verzen totaal geen betrekking hebben op Mohammed. Dit is simpelweg van de pot gerukt. En dan ga je nog in Deuteronomium te rade. Waar slaat dat op ????quote:Het kan alleen over de profeet Mohamed gaan, andere hoofdstukken in de bijbel beschrijven het verschijnen van de profeet in arabie waar hij daadwerkelijk geboren was. Die heb ik ff niet paraat. En waarom de naam Mohammed niet genoemd wordt dat is niet duidelijk.
Maybe.. Ik zie wel dat gelovigen vaak goed met je voorhebben en afgunst achterwege laten. En dan heb ik t niet over die probleemmarokkanen. Weet je het is heel goed om in je achterhoofd iets te hebben. Van als ik dat doe wordt ik gestraft. Het creeert een geweten(misschien kunstmatig voor jullie).quote:Op zondag 20 juli 2014 19:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En kan dat niet liggen aan het feit dat je familie onvoorwaardelijk van je houdt en je vrienden eigenlijk geen vrienden waren?
Komt dat niet omdat mensen (in het algemeen) er niet tegen kunnen dat mensen andere ideeen kunnen hebben dan zij? Dat zie je hier ook inderdaad. Gelovigen wordne meteen uitgemaakt voor psychisch gestoorden, of mensen die hun pillen moeten innemen (doe ik ook aan mee, moet ik met enige trots bekennen). Maar als je als andersdenkende op een islamitische site gaat zeggen dat de koran niet klopt dan schelden ze je ook uit. En als je op christelijke fora gaat roepen dat Jezus nooit bestaan heeft (feit) dan zeggen ze dat je van de duivel bent. Met andere woorden, alles wat anders wordt momenteel voor gek verklaard. Dat komt omdat wij in de Kali Yuga zitten, nog een paar miljoen jaar uitzetten dan worden mensen wel wat aardiger. Als de mens dan niet al is uitgestorven, of weer terug bij een begin is.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:13 schreef bechirti het volgende:
[..]
Naja in mijn vriendenkring. Heb ooit wat probleempjes gehad en alle (ongelovige) vrienden waar ik dacht een hechte band mee hebben opgebouwd in de loop der jaren(dagelijks over de vloer) waren ineens uit mijn leven verdwenen. Op mijn moslim familie kon ik altijd terugvallen. Is meer persoonlijke ervaring. Alsof ze geen geweten hebben ofzo.
Ik vind dat eerder leugenachtig. Ik verwacht echte, volledige oprechtheid van mijn vrienden. Niet iets wat ze doen omdat ze denken dat ze anders eeuwig gaan branden.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:22 schreef bechirti het volgende:
[..]
Maybe.. Ik zie wel dat gelovigen vaak goed met je voorhebben en afgunst achterwege laten. En dan heb ik t niet over die probleemmarokkanen. Weet je het is heel goed om in je achterhoofd iets te hebben. Van als ik dat doe wordt ik gestraft. Het creeert een geweten(misschien kunstmatig voor jullie).
Zeker wel. Deuteronomium heeft zeker betrekking op de komst van Mohammed. Op wie anders. Wie is de beloofde profeet in korte tijd die in arabie zou verschijnen waar ze het over hebben?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:19 schreef ATON het volgende:
Om de eenvoudige reden dat deze verzen totaal geen betrekking hebben op Mohammed. Dit is simpelweg van de pot gerukt. En dan ga je nog in Deuteronomium te rade. Waar slaat dat op ????
Dit geldt echt voor mensen in het algemeen, niet alleen gelovigen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:22 schreef bechirti het volgende:
[..]
Maybe.. Ik zie wel dat gelovigen vaak goed met je voorhebben en afgunst achterwege laten.
De redenen die ongelovigen hebben om moreel te zijn zijn net zo min kunstmatig als die van gelovigen. Ze hebben met geloof heel weinig te maken. Natuurlijk kun je je geloof daaraan ophangen als je je daar prettig bij voelt. Maar het geloof is zelf geen bron van moraliteit. De wereld, de werkelijkheid zelf, straft je als je je 'immoreel' gedraagt. En dat is straf genoeg om effectief tot moreel gedrag te leiden.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:22 schreef bechirti het volgende:
En dan heb ik t niet over die probleemmarokkanen. Weet je het is heel goed om in je achterhoofd iets te hebben. Van als ik dat doe wordt ik gestraft. Het creeert een geweten(misschien kunstmatig voor jullie).
Liever zie ik dat mensen geen redenen nodig hebben om goed te doen. Dat ze denken: "Als ik dat doe benadeel ik een ander." Dat is het geweten wat je middels geloof wilt simuleren denk ik?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:22 schreef bechirti het volgende:
[..]
Maybe.. Ik zie wel dat gelovigen vaak goed met je voorhebben en afgunst achterwege laten. En dan heb ik t niet over die probleemmarokkanen. Weet je het is heel goed om in je achterhoofd iets te hebben. Van als ik dat doe wordt ik gestraft. Het creeert een geweten(misschien kunstmatig voor jullie).
Precies, deïsme FTW, zou een hoop gezeik schelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:25 schreef Triggershot het volgende:
Ok, en een goddelijk entiteit wat een passievere houding heeft?
Vreemdgaan wordt niet bestraft bijvoorbeeld.. Of iemand belachelijk maken en pesten.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit geldt echt voor mensen in het algemeen, niet alleen gelovigen.
[..]
De redenen die ongelovigen hebben om moreel te zijn zijn net zo min kunstmatig als die van gelovigen. Ze hebben met geloof heel weinig te maken. Natuurlijk kun je je geloof daaraan ophangen als je je daar prettig bij voelt. Maar het geloof is zelf geen bron van moraliteit. De wereld, de werkelijkheid zelf, straft je als je je 'immoreel' gedraagt. En dat is straf genoeg om effectief tot moreel gedrag te leiden.
En toch doen ze het niet vaker dan gelovigen. Wat is hier toch aan de hand?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:28 schreef bechirti het volgende:
[..]
Vreemdgaan wordt niet bestraft bijvoorbeeld.. Of iemand belachelijk maken en pesten.
Wil jij gestenigd worden omdat je met vrouwen omgaat dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:28 schreef bechirti het volgende:
[..]
Vreemdgaan wordt niet bestraft bijvoorbeeld.. Of iemand belachelijk maken en pesten.
Daar ging het hier niet over. Is alleen reactie op Molurus' kreet dat de wereklijkheid zelf je straft voor immoreel gedragquote:Op zondag 20 juli 2014 19:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En toch doen ze het niet vaker dan gelovigen. Wat is hier toch aan de hand?
Ja, dit is moeilijk te begrijpen voor ongelovige dat snap ik. Maar door te handelen in eigenbelang krijg je een beter geweten tegenover anderen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Liever zie ik dat mensen geen redenen nodig hebben om goed te doen. Dat ze denken: "Als ik dat doe benadeel ik een ander." Dat is het geweten wat je middels geloof wilt simuleren denk ik?
Als het op die manier moet zit het niet helemaal snor met je motivatie vrees ik. Dan handel je uit eigenbelang: niet gestraft willen worden. Een goed mens hoeft die afweging niet te maken.
Niemand wil gestraft worden, lijkt me.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wil jij gestenigd worden omdat je met vrouwen omgaat dan?
Voor beide geldt dat ze, om het bot te zeggen, negatief uitwerken op het succes van jouw genen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:28 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelfs niet weet waar en wanneer Deuteronomium is geschreven ! Ter info: in 620 v.C. ( v.= voor ) en nadien zijn er nog een legertje joodse profeten in de stoet gestapt, al dan niet verzonnen zoals ik je ook al heb duidelijk gemaakt. En baaidewee, Jezus was GEEN profeet hoor. In zijn werkelijk leven ( wat niet klopt met de bijbelversie ) was hij een joods fundamentalistische opstandeling tegen het R.Rijk. De Bin Laden van de vrome joden tijdens de Romeinse bezetting. Als hij een profeet was, was Simon bar Kochba er ook eentje.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:25 schreef bechirti het volgende:
Zeker wel. Deuteronomium heeft zeker betrekking op de komst van Mohammed. Op wie anders. Wie is de beloofde profeet in korte tijd die in arabie zou verschijnen waar ze het over hebben?
Kan je dat toelichten? Het klinkt een beetje vreemd namelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:34 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ja, dit is moeilijk te begrijpen voor ongelovige dat snap ik. Maar door te handelen in eigenbelang krijg je een beter geweten tegenover anderen.
Wij hadden het over de Bijbel an sich hoe die er nu was. Nu draai je er weer helemaal omheen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef ATON het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelfs niet weet waar en wanneer Deuteronomium is geschreven ! Ter info: in 620 v.C. ( v.= voor ) en nadien zijn er nog een legertje joodse profeten in de stoet gestapt, al dan niet verzonnen zoals ik je ook al heb duidelijk gemaakt. En baaidewee, Jezus was GEEN profeet hoor. In zijn werkelijk leven ( wat niet klopt met de bijbelversie ) was hij een joods fundamentalistische opstandeling tegen het R.Rijk. De Bin Laden van de vrome joden tijdens de Romeinse bezetting. Als hij een profeet was, was Simon bar Kochba er ook eentje.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bar_Kochba
En natuurlijk ga je die boeken niet raadplegen. Daar maak ik me geen illusies over.
Kijk, wij onderwerpen ons aan God een Almachtige, niemand is beter dan elkaar. Door elkaar te helpen en liefde te uiten bega je een spirituele overwinning. Maar als het niet oprecht is, dat staat ook in de koran, dan heeft het geen waarde. Verder heb ik hier nog niet goed over nagedacht,quote:Op zondag 20 juli 2014 19:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kan je dat toelichten? Het klinkt een beetje vreemd namelijk.
Nu verklaar je dus alles aan de hand van de ontwikkeling van de genen. Alle handelingen hebben dus een bepaald doel, een verdere ontwikkeling van de genen ofwel de overlevingskans waar je het laatst tover had. Maar het zijn van de mens is door toeval? Dat is nogal een paradox.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Voor beide geldt dat ze, om het bot te zeggen, negatief uitwerken op het succes van jouw genen.
'Succesvolle genen' betekent niet zoveel mogelijk vrouwen bezwangeren... het betekent investeren in je kinderen, ook terwijl ze opgroeien. Het betekent goed functioneren in een sociale maatschappij. Het betekent zorgen voor je directe familie, want die dragen diezelfde genen. Etc, etc.
En de dingen die je hier noemt dragen daar absoluut niet aan bij.
De meeste gelovigen geloven om verzekerd te zijn van een plekje in het paradijs na dit leven, het elkaar helpen en liefde uiten is daarbij van ondergeschikt belang.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:44 schreef bechirti het volgende:
[..]
Kijk, wij onderwerpen ons aan God een Almachtige, niemand is beter dan elkaar. Door elkaar te helpen en liefde te uiten bega je een spirituele overwinning. Maar als het niet oprecht is, dat staat ook in de koran, dan heeft het geen waarde. Verder heb ik hier nog niet goed over nagedacht,
Waarom komen mensen nou steeds op de evolutietheorie en dan het idee dat dit ons geweten zou bepalen? Alsof mensen vroeger iets wisten van evolutie en genen. En toch hebben ze een geweten ontwikkeld. Net als dieren, die hebben ook geen idee van genen, en evolutie. En toch hebben ze een geweten. Vreemd he?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Voor beide geldt dat ze, om het bot te zeggen, negatief uitwerken op het succes van jouw genen.
'Succesvolle genen' betekent niet zoveel mogelijk vrouwen bezwangeren... het betekent investeren in je kinderen, ook terwijl ze opgroeien. Het betekent goed functioneren in een sociale maatschappij. Het betekent zorgen voor je directe familie, want die dragen diezelfde genen. Etc, etc.
En de dingen die je hier noemt dragen daar absoluut niet aan bij.
Ga je hier weer jouw evangelie van Jezus de Zeloot verkondigen? Je lijkt wel een relifundiquote:Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef ATON het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelfs niet weet waar en wanneer Deuteronomium is geschreven ! Ter info: in 620 v.C. ( v.= voor ) en nadien zijn er nog een legertje joodse profeten in de stoet gestapt, al dan niet verzonnen zoals ik je ook al heb duidelijk gemaakt. En baaidewee, Jezus was GEEN profeet hoor. In zijn werkelijk leven ( wat niet klopt met de bijbelversie ) was hij een joods fundamentalistische opstandeling tegen het R.Rijk. De Bin Laden van de vrome joden tijdens de Romeinse bezetting. Als hij een profeet was, was Simon bar Kochba er ook eentje.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bar_Kochba
En natuurlijk ga je die boeken niet raadplegen. Daar maak ik me geen illusies over.
En culturele evolutie, maar in essentie.. ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:48 schreef bechirti het volgende:
[..]
Nu verklaar je dus alles aan de hand van de ontwikkeling van de genen.
Die doelmatigheid is slechts een illusie. Genen hebben geen doel.. ze zijn een logisch resultaat van een natuurlijk selectieproces. En dat is net zo min toeval als het toeval is dat stenen naar beneden vallen en niet omhoog.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:48 schreef bechirti het volgende:
Alle handelingen hebben dus een bepaald doel, een verdere ontwikkeling van de genen ofwel de overlevingskans waar je het laatst tover had. Maar het zijn van de mens is door toeval? Dat is nogal een paradox.
Maar dat heeft toch niets te maken met de stelling dat handelen uit eigenbelang beter is?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:44 schreef bechirti het volgende:
[..]
Kijk, wij onderwerpen ons aan God een Almachtige, niemand is beter dan elkaar. Door elkaar te helpen en liefde te uiten bega je een spirituele overwinning. Maar als het niet oprecht is, dat staat ook in de koran, dan heeft het geen waarde. Verder heb ik hier nog niet goed over nagedacht,
O, is Deuteronomium dan geen onderdeel van de bijbel ? Waarom citeer je dan uit Deuteronomium ? Leg eens uit waar ik omheen draai ? Zou het kunnen dat jij dit nu precies wel doet ?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:38 schreef bechirti het volgende:
[..]
Wij hadden het over de Bijbel an sich hoe die er nu was. Nu draai je er weer helemaal omheen.
Wie zegt dat wezens begrip en kennis van evolutie moeten hebben opdat evolutie als generator van gedrag en morele waarden werkt?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:55 schreef BerjanII het volgende:
Waarom komen mensen nou steeds op de evolutietheorie en dan het idee dat dit ons geweten zou bepalen? Alsof mensen vroeger iets wisten van evolutie en genen. En toch hebben ze een geweten ontwikkeld. Net als dieren, die hebben ook geen idee van genen, en evolutie. En toch hebben ze een geweten. Vreemd he? Denken mensen werkelijk dat mensen die vreemd gaan ineens denken "oei, dit kan weleens slecht zijn voor mijn genen, snel weer naar huis".
Evolutie is absoluut niet willekeurig en heeft niets met toeval te maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:48 schreef bechirti het volgende:
[..]
Nu verklaar je dus alles aan de hand van de ontwikkeling van de genen. Alle handelingen hebben dus een bepaald doel, een verdere ontwikkeling van de genen ofwel de overlevingskans waar je het laatst tover had. Maar het zijn van de mens is door toeval? Dat is nogal een paradox.
Ga jij bepalen wat ik hier moet neerschrijven ?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:55 schreef BerjanII het volgende:
Ga je hier weer jouw evangelie van Jezus de Zeloot verkondigen? Je lijkt wel een relifundi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |