Gaat natuurlijk twee kanten op dit he. Israel heeft gelijk wat Hamas betreft maar andersom net zo.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:57 schreef firefly3 het volgende:
Telkens beginnen ze weer opnieuw met schieten van raketten het verder koloniseren en stelen van land, die terroristen hebben niets te eisen
- Mensonterende omstandigheden door de corrupte hamas. Israel geeft die pallies banen, stroom, schoon water en kans om de studeren in israel om zo zelfs hamas te kunnen ontwijken. Miljoenen dollars.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
'willekeurig' ook nog... als je zo naïef bent dan ik neem ik het je niet kwalijk.
Ok, we hebben weer een gehersenspoelde zionistje in ons midden.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
- Mensonterende omstandigheden door de corrupte hamas. Israel geeft die pallies banen, stroom, schoon water en kans om de studeren in israel om zo zelfs hamas te kunnen ontwijken.
- 47 jaar onderdrukt door hamas ja.
- Burgers die hamas leden in hun huis toelaten om raketten klaar te zetten zijn voor mij ook allemaal medeplichtig. Eigen verantwoordelijkheid nemen.
Dacht ik al, 0 goede tegenargumenten. Egypte heeft tenminste het lef om die palestijnen te weigeren hun land in te komen. Egypte geeft ook geen miljoenen aan die mensen. Dat heeft israel wel gedaan. Van mij mogen ze hun drinkwater en stroom nu stopzetten, totdat ze hamas hebben afgezetquote:Op maandag 21 juli 2014 00:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok, we hebben weer een gehersenspoelde zionistje in ons midden.
Je hebt helemaal gelijk, Palestina is de bezetter en bestaat enkel uit terroristen waarbij ze steeds blijven koloniseren en de arme israeli's onderdrukken en bezetten.
Op wat moet ik een tegenargument geven?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dacht ik al, 0 goede tegenargumenten. Egypte heeft tenminste het lef om die palestijnen te weigeren hun land in te komen. Egypte geeft ook geen miljoenen aan die mensen. Dat heeft israel wel gedaan.
Gewoon een duidelijke vraag, hoe komen die mensonterende omstandigheden als ze miljoenen dollars per jaar krijgen, inclusief door Israel? Komt dat misschien niet door hun corrupte hamas regering? Waarom geef je israel de schuld terwijl ze zoveel geld geven?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Op wat moet ik een tegenargument geven?
Op dat stukje troll wat je daarboven vermeldt? Daar doe ik toch ook leuk aan mee?
En dan janken als die terroristen van Hamas straks een raket koppen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:26 schreef Aloulou het volgende:
Feest in o.a. Hebron & Ramallah na het nieuws van de ontvoerde Israelische militair. Oorspronkelijk valt dit onder de Palestijnse Autoriteit van Abbas. Mijn vermoeden is dat Hamas met vooral de ontvoering zichzelf op de voorgrond zet als verzetsbeweging onder Palestijnen. Dit terwijl hun populariteit al een tijd flink dalende was en mensen hen zat werden en zagen als onderdeel van het corrupte establishment.
Ramallah:
[ afbeelding ]
Hebron
[ afbeelding ]
Hier meer over de gigantische tunnels in Gaza en waar in andere berichten terugkwam dat het groter was dan Israel in eerste instantie dacht: http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4546679,00.html
Ja, dat zou je denken.quote:
Ja. En waren die doden aan de kant van Israel erger dan de doden aan de kant van de Palestijnen? En waarom dan? Is niet het Palestijnse bloed even dik als het joodse?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:43 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Israël geavanceerde technologie heeft en Hamas niet.
Als Israël daar niet over beschikte waren er aan de kant van Israël zoveel meer doden gevallen.
Of raketten afschieten een vorm van dialoog is, kun je je afvragen.quote:Nogmaals wat Hamas doet is geen verzet, geen moment dat zij de dialoog aangaan, nee wat doet Hamas: zoveel mogelijk raketten afschieten om zoveel mogelijk schade aan te richten aan onschuldige burgers te doden.
Ik ben heel blij dat die terroristen niet over dergelijke wapens beschikken, als dat wel zou zijn betekend dat de gehele Israëlische bevolking dood zou zijn, als Israël wil, vegen ze binnen een paar uur Gaza en Palestina compleet van onze wereldbol.
Dat hebben ze tot op heden nog niet bijna gedaan en daar morgen de Palestijnen heel blij om zijn.
Hamas en de Palestijnen zullen nooit hun doel bereiken, eerder het tegenovergestelde namelijk de totale vernietiging van Palestina.
Netjes dat deze piloot de burgerslachtoffers vermijdt!quote:
Hamas-terroristen kunnen mij niets schelen, die wisten waar ze voor tekenden toen ze terrorist werden. De onschuldige burgers daar gaat het om.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
En dan janken als die terroristen van Hamas straks een raket koppen.
Die "onschuldige burgers" zijn deels verantwoordelijk omdat ze niet hun eigen regering (hamas) proberen af te zetten. Je laat je toch niet zo bestelen en bedonderen door je eigen regering. Liever lui/moe/comfort zone mentaliteit.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hamas-terroristen kunnen mij niets schelen, die wisten waar ze voor tekenden toen ze terrorist werden. De onschuldige burgers daar gaat het om.
Goede vraag!quote:
Dat is geen ontwikkelingshulp geld...quote:Op maandag 21 juli 2014 00:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gewoon een duidelijke vraag, hoe komen die mensonterende omstandigheden als ze miljoenen dollars per jaar krijgen, inclusief door Israel? Komt dat misschien niet door hun corrupte hamas regering? Waarom geef je israel de schuld terwijl ze zoveel geld geven?
Eens. Maar het is algemeen bekend dat Hamas mensen als schild gebruikt. Dus dat is in de meeste gevallen toch echt aan Hamas om dat te voorkomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hamas-terroristen kunnen mij niets schelen, die wisten waar ze voor tekenden toen ze terrorist werden. De onschuldige burgers daar gaat het om.
Ze weten het zelf niet, ze worden geindoctrineerd door hamas. Dat en elke palestijn heeft inmiddels wel familieleden die vermoord zijn door de IDF. De enige manier om dit leed te stoppen is als israel stopt met het maken van burgerslachtoffers. Hamas lacht in zijn vuistje want voor elke burgerdode die er valt krijgen zij meer macht.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die "onschuldige burgers" zijn deels verantwoordelijk omdat ze niet hun eigen regering (hamas) proberen af te zetten. Je laat je toch niet zo bestelen en bedonderen door je eigen regering. Liever lui/moe/comfort zone mentaliteit.
Als Hamas mensen als schild gebruikt en het IDF weet daarvan dan moet het IDF stoppen met schieten. Als IDF niet schiet vallen er geen burgerslachtoffers meer. Zou je zelf 4 mensen vermoorden om bij de 5e een niet-gevaarlijke (want iron dome) hamas millitant uit te schakelen?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:51 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Eens. Maar het is algemeen bekend dat Hamas mensen als schild gebruikt. Dus dat is in de meeste gevallen toch echt aan Hamas om dat te voorkomen.
Niks algemeen bekend, dat is wat Israel verkondigt om het doden van onschuldige burgers goed te praten. Is geen feit.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:51 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Eens. Maar het is algemeen bekend dat Hamas mensen als schild gebruikt. Dus dat is in de meeste gevallen toch echt aan Hamas om dat te voorkomen.
Tuurlijk is er ook de andere kant van het verhaal. Alleen die is hier al ruim vertegenwoordigd dus wat tegengeluid kan geen kwaad. Zo zijn er ook zat filmpjes te vinden dat Hamas raketten afvuurt letterlijk tussen burgers in. Tja...quote:Op maandag 21 juli 2014 00:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Netjes dat deze piloot de burgerslachtoffers vermijdt!
Jammergenoeg krijgen ze het niet altijd voor elkaar.
http://www.turks.nl/nieuw(...)za.html#.U8xDv7HSuCi
Ik snap niet dat je door blijft gaan met bommen gooien als je weet dat daardoor voor elke hamas-militair die je doodt 4 burgerslachtoffers vallen.
Wat voor geld is het dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat is geen ontwikkelingshulp geld...
Tuurlijk zo kan je het ook bekijken. Schieten als laffe honden terwijl je verstopt bent tussen de burgers, groot gelijk dat Israël ze niet laat gaan. Volledig toe te schijven aan Hamas de burgerdoden in deze situatie!quote:Op maandag 21 juli 2014 00:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als Hamas mensen als schild gebruikt en het IDF weet daarvan dan moet het IDF stoppen met schieten. Als IDF niet schiet vallen er geen burgerslachtoffers meer.
Wat is dit voor bron?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat voor geld is het dan?
Overigens, waar blijven die miljarden dollars die ze krijgen jaarlijks? Dit is slechts het geld dat ze krijgen van de US:
[ afbeelding ]
De (extreme) shari en islam heeft ook te maken met indoctrinatie, betekend niet dat je er niet uit kunt stappen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze weten het zelf niet, ze worden geindoctrineerd door hamas. Dat en elke palestijn heeft inmiddels wel familieleden die vermoord zijn door de IDF. De enige manier om dit leed te stoppen is als israel stopt met het maken van burgerslachtoffers. Hamas lacht in zijn vuistje want voor elke burgerdode die er valt krijgen zij meer macht.
Dus je wilt zeggen dat deze burgerdoden niet door het IDF veroorzaakt zijn maar door hamas zelf? Het IDF heeft de meest geavanceerde apparatuur ter wereld (op de USA na) en nog kunnen ze niet achterhalen waar die doden door veroorzaakt zijn?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:52 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Tuurlijk is er ook de andere kant van het verhaal. Alleen die is hier al ruim vertegenwoordigd dus wat tegengeluid kan geen kwaad. Zo zijn er ook zat filmpjes te vinden dat Hamas raketten afvuurt letterlijk tussen burgers in. Tja...
Kijk anders even gewoon op youtube ofzo. Voorbeelden zat dus JA algemeen bekend bij mensen die geen oogkleppen voor hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Niks algemeen bekend, dat is wat Israel verkondigt om het doden van onschuldige burgers goed te praten. Is geen feit.
Ok stuur maar een bron.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:55 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Kijk anders even gewoon op youtube ofzo. Voorbeelden zat dus JA algemeen bekend bij mensen die geen oogkleppen voor hebben.
Nee, want het IDF haalt de trekker over. Het iron dome is sterk genoeg om 100% van de raketten te onderscheppen. Waarom dan toch 4 mensen vermoorden voor 1 hamas militant?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:54 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Tuurlijk zo kan je het ook bekijken. Schieten als laffe honden terwijl je verstopt bent tussen de burgers, groot gelijk dat Israël ze niet laat gaan. Volledig toe te schijven aan Hamas de burgerdoden in deze situatie!
Het is algemeen bekend dat ze zoveel geld krijgen. Als je gewoon het NOS nieuws hebt gevolgd, zag je dat er meerdere malen miljoenen per maand naar pallywood ging vanuit de west-europese kant alleen al.quote:
Dan kan je ook zeggen als Hamas geen raketten op onschuldige burgers in Israël af schiet waren er nu geen burgerdoden gevallen want dan had Israël niet hoeven ingrijpen. Ik snap je punt hoor maar moeten deze terroristen dan maar hun gang kunnen gaan?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat deze burgerdoden niet door het IDF veroorzaakt zijn maar door hamas zelf? Het IDF heeft de meest geavanceerde apparatuur ter wereld (op de USA na) en nog kunnen ze niet achterhalen waar die doden door veroorzaakt zijn?
Wat is dit voor bron? vroeg ik, niet nog wat extra onzin van je.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat ze zoveel geld krijgen. Als je gewoon het NOS nieuws hebt gevolgd, zag je dat er meerdere malen miljoenen per maand naar pallywood ging vanuit de west-europese kant alleen al.
Ja zodat jij dan kan zeggen dan het niet echt isquote:
Uitgezonderd van de buitenwereld, maar ze krijgen wel elke dag gratis water en stroom van israel. De enige belemmering is de corrupte hamas die het geld in hun eigen zakken steekt. Maar dit wil je niet zien denk ikquote:Op maandag 21 juli 2014 00:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat is dit voor bron? vroeg ik, niet nog wat extra onzin van je.
En daarnaast moeten de palestijnen toch ook geld krijgen voor primaire levensbehoeften, ze zijn uitgezonderd van de wereld, weet je nog?
Stuur maar een bron.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja zodat jij dan kan zeggen dan het niet echt is. Je hebt zelf ook Google/Youtube neem ik aan?
Je staat toch niet open voor een andere mening dus nee die moeite neem ik niet.
Ja, er bestond iets als vrij reizen. En?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:23 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Men ging niet alleen naar Palestina. Ze gingen oa naar USA, Argentinie, Brazilie,Engeland , Australia en zuid Afrika.
Wat had de Duitse keizer daar voor zeggenschap over?quote:[..]
Niet waar. De eerste zionisten kregen toestemming van de Duitse keizer. Hij keurde zionisme goed.
Mwa, wat heet bezetten. Rond 1900 was Palestina gewoon een deel van het Ottomaanse Rijk.quote:De Britten waren in eerste instantie ook eensgezind met zionisme en er enthousiast over. Sterker nog ze zagen wel wat in deze Joden ( gebruiken voor spionage ea). Nadien , toen ze eenmaal het land ingepikt (hey ook al een bezetter) hadden van de Turken die het land destijds bezette ( hey ook al een bezetter
) werden de Britten minder possitief.
Vaag verhaal, waarvoor ik ook geen houvast vind in de historie.quote:De eerste irritaties kwamen van de Turken. Zij vonden het niet zo plezant die Joden. De Arabieren waren minder snel geaggiteerd van de Joden. Omdat de Turken bang waren voor een Britse invasie en ze wisten / dachten dat veel Joden voor de britten werkten, lieten ze de Arbieren toe wapens te bezitten. Dit was in hun voordeel (de Turken). Hierdoor kwamen de Nederzettingen zwaar onder vuur.
Turken verloren. Britten namen geheel Palestina binnen. Het was nu onder brits gezag. Omdat er ondertussen wel flinke irritatie tussen Arabieren en Joden waren en de Britten dit niet konden gebruiken werd het possitieve gedachten ten opzichte van zionisme veranderd en keerden zij de Joden de rug toe.
De rol van de Britten in het verdelen van de buit (Palestina) is uiterest dubieus.
Los hiervan is het huidige conflict niet door Hezrl of Hibat of Rotschild of de Turken /Britten. Dit is gewoon het probleem van de mens.
??quote:En over demonstraties. In mijn vaderland wordt elke dag mensen vermoord (genocide) Maar je hoort er geen hond over. Geen demonstraties, geen Rihanna hierover. Geen celebertis die ze ondersteunen. Nope helemaal niks. Ik ben niet jaloers op de Palestijnen want ik vind de demonstraties om te lachen. En opmerkingen van Moslims ook ( ik heb zelf ook Islamitisch familie dus ik mag dit zeggen) : ze zeggen dat ze opkomen voor hun broeders maar zijn alleen Palestijnen hun broeders? Maar waarom vermoord Syrische soldaten de Palestijnen? Er zijn honderden Palestijnen gedood. Why? Zijn toch onze broeders? En wat in mijn vaderland? Waar blijven deze 'broeders'? En destijds in Bosna? Waar bleven ze???
Ziet men niet hoe belachelijk dit is?
Nee dat is Iron dome niet. Ja zo is het makkelijk ja, Degene die uit zelfverdediging terug schiet is fout.... Makkelijk jaquote:Op maandag 21 juli 2014 00:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, want het IDF haalt de trekker over. Het iron dome is sterk genoeg om 100% van de raketten te onderscheppen. Waarom dan toch 4 mensen vermoorden voor 1 hamas militant?
Kut voor je.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Stuur maar een bron.
Ik heb gegoogeld en op youtube gekeken, kon niks vinden.
'gratis water en stroom' het zou wat zijn als ze ook nog de palestijnen zouden laten uitdrogen en in prehistorische omstandigheden lieten leven. Israel doet er alles aan om de palestijnen te teisteren.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uitgezonderd van de buitenwereld, maar ze krijgen wel elke dag gratis water en stroom van israel. De enige belemmering is de corrupte hamas die het geld in hun eigen zakken steekt. Maar dit wil je niet zien denk ik
Hoeveel doden en hoeveel schade richten de Hamasraketten in Israel aan? En hoeveel doden en hoeveel schade de Israelische raketten in Gaza?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dan kan je ook zeggen als Hamas geen raketten op onschuldige burgers in Israël af schiet waren er nu geen burgerdoden gevallen want dan had Israël niet hoeven ingrijpen. Ik snap je punt hoor maar moeten deze terroristen dan maar hun gang kunnen gaan?
Waar blijven die miljoenen per maand dan? Niet bij de burger hoor. Ongelooflijk dat je dit ontkentquote:Op maandag 21 juli 2014 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
'gratis water en stroom' het zou wat zijn als ze ook nog de palestijnen zouden laten uitdrogen en in prehistorische omstandigheden lieten leven. Israel doet er alles aan om de palestijnen te teisteren.
Hamas is totaal niet corrupt, ga je dat nu ook al beweren?
Dat iron dome onderschept 100% van die raketten. Er is helemaal geen gevaar voor burgers behalve dat het lastig is dat ze telkens in die schuilkelders moeten.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dan kan je ook zeggen als Hamas geen raketten op onschuldige burgers in Israël af schiet waren er nu geen burgerdoden gevallen want dan had Israël niet hoeven ingrijpen. Ik snap je punt hoor maar moeten deze terroristen dan maar hun gang kunnen gaan?
Er staat kortgezegd dat alle arabische kinderen dood moeten zodat er geen nieuwe generatie komt.twitter:ashlisade twitterde op donderdag 10-07-2014 om 14:00:34להרוג את הילדים הערבים כדי שלא יהיה דור המשך. reageer retweet
Eentje dan en dan ga je maar leren hoe je zelf iets opzoekt.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Uitgeluld.
Jammer dat er geen bronnen zijn van je valse claims he.
Ik ontken niks, wat is corruptie volgens jou?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waar blijven die miljoenen per maand dan? Niet bij de burger hoor. Ongelooflijk dat je dit ontkent
Elke raket die afgeschoten word heeft het doel om te doden. Dat ze er geen kut van kunnen is een ander verhaal.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hoeveel doden en hoeveel schade richten de Hamasraketten in Israel aan? En hoeveel doden en hoeveel schade de Israelische raketten in Gaza?
Gewoon even vergelijken en tellen.
Nee je bent pas fout als je terugschiet en daarbij 4 burgerdoden maakt.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee dat is Iron dome niet. Ja zo is het makkelijk ja, Degene die uit zelfverdediging terug schiet is fout.... Makkelijk ja
Oh ja joh? Volgens de VN is er een tekort aan drinkwater. En die stroom was al tijden lang mondjesmaat. Medicijnen? Bouwmaterialen? Mogelijkheden om gewoon eens een leven op te bouwen?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uitgezonderd van de buitenwereld, maar ze krijgen wel elke dag gratis water en stroom van israel. De enige belemmering is de corrupte hamas die het geld in hun eigen zakken steekt. Maar dit wil je niet zien denk ik
Iron dome onderschept absoluut NIET voor 100%. En ja zo kan ik ook zieke tweets vinden van Mexicanen, Russen of Belgen.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat iron dome onderschept 100% van die raketten. Er is helemaal geen gevaar voor burgers behalve dat het lastig is dat ze telkens in die schuilkelders moeten.
Bovendien is het israelische leger zo geavanceerd dat ik moeite heb om te geloven dat al die burgerslachtoffers noodzakelijk zijn. Geavanceerde legers kunnen precisiebombardementen uitvoeren en gericht schieten zonder dat burgers omkomen. Het IDF doet dat niet. Dat heeft er in mijn ogen mee te maken dat de bevolking van Israel niets om de palestijnen geeft, en ze ziet als een minderwaardig ras. Berichjten zoals deze op twitter zijn daar een voorbeeld van.Er staat kortgezegd dat alle arabische kinderen dood moeten zodat er geen nieuwe generatie komt.twitter:ashlisade twitterde op donderdag 10-07-2014 om 14:00:34להרוג את הילדים הערבים כדי שלא יהיה דור המשך. reageer retweet
Nu moet ik wel zeggen dat ondertussen in nederland ook honderden moslims dagelijks op facebook posten dat alle joden moeten sterven.
Is genocide geoorloofd om terrorisme te bestrijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |