Omdat die werkt.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:25 schreef Doler12 het volgende:
Trouwens waarom gebruikt de IDF nog steeds de oude M113?
Zoals ik al zei: jij vertelt mij niet wat ik moet doen, muzelman. En ga ergens anders je eigen haat op anderen lopen projecteren.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ga ergens anders je moslimhaat verkondigen. Dit is het Palestina en Israel topic.
Haatspraak.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kan zo'n soldaat eens wat onderdrukking meemaken. Gerechtigheid.
Dat jij de Nederlandse moslim niet leuk vindt moet je maar een topic voor openen, waarom moet je dat in dit topic melden?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:51 schreef Karrs het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: jij vertelt mij niet wat ik moet doen, muzelman. En ga ergens anders je eigen haat op anderen lopen projecteren.
Ik heb (volledig terechte) kritiek op jou en de manier waarop je reageert. En nog veel meer kritiek op de achterliggende reden daarvan. Kritiek is iets anders dan haat. Maar ik neem aan dat je dat verschil niet kunt zien. Geeft niet, hebben meerderen hier last van.
Ach, valt mee. Gelet op alle steunbetuigingen voor de collateral damage (lees: kinderen), valt deze wel mee. Gaat tenslotte om een beroepsmilitair.quote:
Nonsense. De M113 is verouderd, zeker qua bepantsering, en dat is dan ook de reden waarom veel Israëliërs het ding liever met pensioen zagen gaan. De reden is simpel: vanwege de bezuinigingen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Omdat die werkt.
Simpeler reden bestaat niet. Het ding doet het goed voor de taken die hij moet uitvoeren, dus waarom zou je 'm dan vernieuwen.
De vorige militair die ze hadden gepakt, hadden ze 5 jaar vast toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:42 schreef Aloulou het volgende:
[ afbeelding ]
Deze militair is gekidnapt, hoewel Israel het nog niet toegegeven heeft officieel. Zal in de komende uren wel het geval zijn waarschijnlijk.
Ja, en uiteindelijk ingeruild voor 1000 nog wat gevangenen. De kidnapping versterk Hamas' positie als "gewapende vrijheidsstrijders ipv die pacifistische Abbas" en daarnaast wordt Israel gedwongen toch (weer) met Hamas om de onderhandelingstafel te gaan zitten om deze jonge militair terug te krijgen. Alleen hierom is dit wel een nachtmerrie voor Netanyahu te noemen, worden weer jarenlange onderhandelingen waarbij ook hij politiek gezien flink de wind van voren gaat krijgen in de concessies die hij gaat doen (hoeveel Palestijnse gevangenen vrijlaten) om deze militair terug te krijgen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De vorige militair die ze hadden gepakt, hadden ze 5 jaar vast toch?
Waarom weet jij de originele standpunten van hamas niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kijk het filmpje eens wat ik je stuur, dat is de LEIDER. Zo moeilijk is het niet.
Haat komt niet vanzelf, zoals al 9393240320984309423904239042390234902349024390x vermeld.
Welke refereer je naar, die van de jaren 80?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom weet jij de originele standpunten van hamas niet?
Telkens beginnen ze weer opnieuw met schieten van raketten, die terroristen hebben niets te eisenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zoals eerder al gepost hebben ook zij hele rationele eisen, waar niet op ingegaan wordt:
De jodenhaat van nu, dat ze de joden in zee willen drijven wanneer ze de kans krijgen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Welke refereer je naar, die van de jaren 80?
Altijd ook weer dezelfde onzin statement.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Telkens beginnen ze weer opnieuw met schieten van raketten, die terroristen hebben niets te eisen
Net zoals die terroristenvriendjes van je in Syrië?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Telkens beginnen ze weer opnieuw met schieten van raketten, die terroristen hebben niets te eisen
Volgens De Hebreeuwse Ynet ging het om een IED, niet een RPG.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:42 schreef Nibb-it het volgende:
8:36 P.M. Senior IDF officers criticize use of aging M113 armored personnel carrier, built in 1960s, which was apparently hit by RPG rockets in incident which killed seven Golani Brigade soldiers in the Gaza Strip on Sunday. (Amos Harel) - Ha'aretz
Soldiers killed in Gaza were deployed in 50-year-old APC
Senior IDF officers criticize use of aging M113 armored personnel carrier, built in 1960s, which was
The armored personnel carrier in which seven Golani Brigade soldiers were killed when it was attacked early Sunday morning in the Gaza Strip is the oldest model still in use by the Israel Defense Forces. - http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.606238
Dus volgens jou schiet hamas niet al jaren lang af en toe willekeurig wat raketten richting israel? apart.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Altijd ook weer dezelfde onzin statement.
Zucht.
De FSA zijn geen terroristen. Wel al qaeda, isis enzo. Verder is dit niet het syrie topic.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Net zoals die terroristenvriendjes van je in Syrië?
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus volgens jou schiet hamas niet al jaren lang af en toe willekeurig wat raketten richting israel? apart.
'willekeurig' ook nog... als je zo naïef bent dan ik neem ik het je niet kwalijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is niet hypocriet om Israël aan te vallen; die mensen leven in mensonterende omstandigheden, zijn op elk gebied afhankelijk van hun bezetter (waar misbruik van gemaakt wordt), zitten verkwist in een handelsembargo, hebben geen recht op spreken, worden al 47 jaar onderdrukt. Er is geen vreedzaam verzet mogelijk waar ook daadwerkelijk iets aan gedaan wordt, de laatste echte politieke leider van Palestina die er nog wat van kon maken is vergiftigd door een zionist.
En dan zeggen ze hamas kiest voor onschuldige burgers, en israel niet. Kijk enkel naar de statistieken van de meest recente grondoffensief. Dat is al genoeg. Israel is de enige terrorist hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |