Nou, laat ik het eens andersom stellen...quote:Op zondag 20 juli 2014 00:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Geen israelische leger dat onderdrukt, geen hamas.
Zo simpel is het. Niet andersom.
Helaas kun je het niet andersom stellen, de onderdrukking was er toch echt eerst. -> 1967, toen Israël alsmaar gretiger en gretiger werd?, zegt het je iets?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:43 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nou, laat ik het eens andersom stellen...
Geen hamas, geen israelische leger dat onderdrukt.
Eigenlijk... en lees dan voor 'Hamas' alle terreurgroepen... is dat precies wat de realiteit zou zijn.
Gelukkig, dus het is volledig terecht dat Palestijnse terroristen met raketten op de Israëlische burgerbevolking schieten.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is niet hypocriet om Israël aan te vallen; die mensen leven in mensonterende omstandigheden, zijn op elk gebied afhankelijk van hun bezetter (waar misbruik van gemaakt wordt), zitten verkwist in een handelsembargo, hebben geen recht op spreken, worden al 47 jaar onderdrukt. Er is geen vreedzaam verzet mogelijk waar ook daadwerkelijk iets aan gedaan wordt, de laatste echte politieke leider van Palestina die er nog wat van kon maken is vergiftigd door een zionist.
Nou neuh. De statistieken zeggen:quote:En dan zeggen ze hamas kiest voor onschuldige burgers, en israel niet. Kijk enkel naar de statistieken van de meest recente grondoffensief. Dat is al genoeg. Israel is de enige terrorist hier.
Dat gelul over verzet en onderdrukking is de waarheid. Dat jij dat niet zo wilt zien, is niet mijn probleem. Ik ben het met je eens dat het absoluut vreedzamer moet.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:44 schreef havanagila het volgende:
Dat gelul over verzet en onderdrukking altijd. Wat voor verzet is het uitlokken van een grondoffensief nou? Dat is gewoon willens en wetens voor burgerdoden zorgen. Om zich vervolgens uiteraard uit te laten over hoe hardhandig Israël wel niet bezig is.
Als Hamas zijn gedrag drastisch aanpast of oprot zou het (zelfs met het huidige Israël) stukken fijner leven zijn voor de Palestijnen. En dan zijn er ook geen uitvluchten om grondoffensieven, nederzettingen, bombardementen etc goed te praten in de (internationale) politiek.
Was dat vrijwillig, denk je?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:25 schreef Kees22 het volgende:
Maar een en ander doet niks af aan mijn constatering. De joden hebben zich 2000 jaar weten af te zonderen van de volken waar ze tussen woonden en zijn zeer verwant met de Palestijnen waar ze nu oorlog tegen voeren.
Als je dat niet leuk vindt, of een stormfrontredenering, kan ik daar niks aan doen. Dit zijn de feiten.
Het enige wat mij zegt van jouw reactie, is het filter dat je hanteert.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Helaas kun je het niet andersom stellen, de onderdrukking was er toch echt eerst. -> 1967, toen Israël alsmaar gretiger en gretiger werd?, zegt het je iets?
Dit.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Het enige wat mij zegt van jouw reactie, is het filter dat je hanteert.
Eentje van islamitische jodenhaat.
Stop met je waanillusie dat ik het zogenaamd goed praat dat Hamas zich richt op onschuldige burgers. De statistieken wijzen erop uit dat van 4 doden aan de israelische kant, 3 Israëlische soldaten waren, klinkt behoorlijk gericht op de terroristen. Israelische strijdkrachten voeren aanvallen uit op hamas-gebouwen en dergelijke, ja ja, daarom zijn er ook 300+ onschuldige burgerdoden. Niet te vergeten de voorgaande offensiefen en oorlogen. Hoe kun je nou zulke onzin verkondigen, als de statistieken er zo hard op wijzen dat wat je zegt onzin is?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:48 schreef Karrs het volgende:
[..]
Gelukkig, dus het is volledig terecht dat Palestijnse terroristen met raketten op de Israëlische burgerbevolking schieten.
Dat heeft dus verder ook niets te maken met de Joodse staat Israël, die is gevestigd op voormalig Islamitische grond, en daardoor jouw ondeelbare steun aan de tegenstanders ervan?
[..]
Nou neuh. De statistieken zeggen:
- Palestijnen schieten 100+ raketten af op burgerdoelen in Israël
- Israëlische strijdkrachten voeren aanvallen uit op Hamas-gebouwen, tunnels, wapenmagazijnen en andere strategische doelen
Ik weet niet wat jij onder 'terrorisme' verstaat, maar het is niet de Van Dale-definitie, denk ik.
Ik haat geen joden hoor, ik ga zelfs om met joden.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Het enige wat mij zegt van jouw reactie, is het filter dat je hanteert.
Eentje van islamitische jodenhaat.
Hier weer 2 onschuldige burgers gedood, he Karrs?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:54 schreef Aloulou het volgende:
Hamas armed wing: 5 Israeli soldiers killed in new cross-border attack
http://www.maannews.net/eng/ViewDetails.aspx?ID=714530
Israel heeft vrijgegeven dat 2 soldaten zijn omgekomen bij volgens mij deze infiltratie op Israelisch grondgebied.
Statistiek & oorlog, gastquote:Op zondag 20 juli 2014 00:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Stop met je waanillusie dat ik het zogenaamd goed praat dat Hamas zich richt op onschuldige burgers. De statistieken wijzen erop uit dat van 4 doden aan de israelische kant, 3 Israëlische soldaten waren, klinkt behoorlijk gericht op de terroristen. Israelische strijdkrachten voeren aanvallen uit op hamas-gebouwen en dergelijke, ja ja, daarom zijn er ook 300+ onschuldige burgerdoden. Niet te vergeten de voorgaande offensiefen en oorlogen. Hoe kun je nou zulke onzin verkondigen, als de statistieken er zo hard op wijzen dat wat je zegt onzin is?
Maargoed dat is dan wat ze noemen vast gekleefd zitten in een zionistische tunnelvisie.
Het is bedtijd voor jou, kloontje.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:01 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Statistiek & oorlog, gaststaan compleet los van elkaar en statistieken zeggen echt helemaal niks, zeker niet in dit conflict. Ga dienen in het leger, kom terug en kun je meepraten.
Maar veilig achter je toetsenbordje de haatbaard uithangen is natuurlijk veel makkelijker en vooral veel veiliger.
Daarbij ben ik maar wat blij dat ze jou uit de buurt van vuurwapens houden, je houd het nog geen dag vol met je grote bek.
Toch wel grappig dat jij dat zegt over serieus genomen worden, lekker inhoudelijke reactie, die zeer veel toevoegt aan deze discussiequote:Op zondag 20 juli 2014 01:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is bedtijd voor jou, kloontje.
Ga weg, niemand neemt je serieus hier.
2 voorbeelden:quote:Op zondag 20 juli 2014 01:06 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat jij dat zegt over serieus genomen worden, lekker inhoudelijke reactie, die zeer veel toevoegt aan deze discussie![]()
Een verwijt wat ik en anderen continue van jou krijgen, nu ga je nergens op in en speel je op de man, teken van ongekende zwakte.
Op mijn vorige quote reageer je ook al niet, vindt ik best triest als jij continue mensen afzeikt en zegt dat ze niet inhoudelijk reageren, nu wil ik de discussie aan, ga jij hem met je kinderachtige comments uit de weg, zielig, misschien moet jij maar lekker naar bed gaan, kloon.
Men ging niet alleen naar Palestina. Ze gingen oa naar USA, Argentinie, Brazilie,Engeland , Australia en zuid Afrika.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:25 schreef Kees22 het volgende:
Een groot plan? Ach, Herzl was ook maar een gewone boerenlul die uit zijn nek kletste, bedoel je? Dat zijn volgelingen heel gewone mensen waren die een leven wilden en geen idee hebben van een groot plan, is natuurlijk waar. Maar geldt dat niet in even grote mate voor de Palestijnen die daar al woonden? Die gewoon de olijfboomgaard van opa wilden overnemen?
Je zou verwachten dat bedreigde joden naar veilige plaatsen zouden gaan. Maar waarom gingen ze dan naar Palestina?
Niet waar. De eerste zionisten kregen toestemming van de Duitse keizer. Hij keurde zionisme goed.quote:Zo is het wel degelijk gegaan. Kijk de statistieken maar na. Een tsunami van joden overspoelde dat land, ondanks de tegenwerking van de mandaathouder.
Als ik morgen een boek schrijf daar in zet dat nederland het beloofde land is heb ik dan ook het recht nederlands uit tezetten en iedereen te onderdrukken vermooorden enz?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee klopt dat is niet correct. Maar om dan direct weer zo te reageren als Palestina zijnde. Het was ook het land van de Joden staat ook zo in de Bijbel alhoewel dat vrij weinig zegt. Maar ik vind het helemaal geen slecht initiatief van de Joden na de tweede wereld oorlog. Hamas gaat gewoon veels te ver. Israel af en toe ook wel. Maar hamas helemaal. Ook van die allochtoontjes hier in Nederland ja kkr joden ik vecht voor mijn broeders in Palestina. Terwijl het mocro's zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Pas ook weer 3 palenstijnse jongetjes zomaar neer geknald heb je dan ook het recht als oalestijn iedereen die jood is of erviets mee te maken heeft neer te knallen?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het toch vrij hypocriet om Israel aan te vallen. En is het te verwachten dat Israel een grondoffensief uitvoert. Sinds die ontvoering van Hamas is het bezig gegaan volgens mij. En dat er kinderen omkomen is heel erg natuurlijk. Maar als Israel zijnde zou ik ook gewoon gaan aanvallen. En niet denken dat ik weer ene racist ben ofzo die tegen moslims is. Nee dit is mijn mening gwn.
Ben je in je stormfront extase dat je zo verneukt typt?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:28 schreef klawie het volgende:
[..]
Pas ook weer 3 palenstijnse jongetjes zomaar neer geknald heb je dan ook het recht als oalestijn iedereen die jood is of erviets mee te maken heeft neer te knallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |