Nou, Hamas begint met raket aanvallen. En is altijd al aan het stoken geweest is wel goed dat Israel een beetje toe slaat nu.quote:
Dat is ten eerste ver genoeg van mijn bed, en ik voel niet de noodzaak partij te kiezen in een conflict dat mij net zo weinig aangaat als die rellende tokkies in Brussel en Parijs. Palestijnen en joden deugen geen van beiden, daarom verdienen ze elkaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef klawie het volgende:
[..]
Bekijk het nou eens vanuit een ander oogpunt mensen die zomaar een stuk land niet in mogen omdat het palestijnen zijn plat gebombareed worden onderdrukt kan je daar wel begrip voor opbrengen
Ooh en isreal is niet begonnen met mensen uitzetten opeens muren te bouwen en land innemen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou, Hamas begint met raket aanvallen. En is altijd al aan het stoken geweest is wel goed dat Israel een beetje toe slaat nu.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou, Hamas begint met raket aanvallen. En is altijd al aan het stoken geweest is wel goed dat Israel een beetje toe slaat nu.
Nee klopt dat is niet correct. Maar om dan direct weer zo te reageren als Palestina zijnde. Het was ook het land van de Joden staat ook zo in de Bijbel alhoewel dat vrij weinig zegt. Maar ik vind het helemaal geen slecht initiatief van de Joden na de tweede wereld oorlog. Hamas gaat gewoon veels te ver. Israel af en toe ook wel. Maar hamas helemaal. Ook van die allochtoontjes hier in Nederland ja kkr joden ik vecht voor mijn broeders in Palestina. Terwijl het mocro's zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 00:00 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh en isreal is niet begonnen met mensen uitzetten opeens muren te bouwen en land innemen?
Exact, even weer laten zien wie de bezetter hier is, wie de echte terrorist is. door weer even 100 kinderen om te leggen. Want degene die onderdrukt worden mogen absoluut zich niet verzetten..quote:Op zondag 20 juli 2014 00:06 schreef Fokker101 het volgende:
En overigens als Israel zijnde zou ik me ook niet zo laten beschieten. Mooi een aanvalletje er op.. laten zien wie daar de baas is.
Jezus christus.. Soms lijkt het hier wel een kleuterklas.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee klopt dat is niet correct. Maar om dan direct weer zo te reageren als Palestina zijnde. Het was ook het land van de Joden staat ook zo in de Bijbel alhoewel dat vrij weinig zegt. Maar ik vind het helemaal geen slecht initiatief van de Joden na de tweede wereld oorlog. Hamas gaat gewoon veels te ver. Israel af en toe ook wel. Maar hamas helemaal. Ook van die allochtoontjes hier in Nederland ja kkr joden ik vecht voor mijn broeders in Palestina. Terwijl het mocro's zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar dan is het toch vrij hypocriet om Israel aan te vallen. En is het te verwachten dat Israel een grondoffensief uitvoert. Sinds die ontvoering van Hamas is het bezig gegaan volgens mij. En dat er kinderen omkomen is heel erg natuurlijk. Maar als Israel zijnde zou ik ook gewoon gaan aanvallen. En niet denken dat ik weer ene racist ben ofzo die tegen moslims is. Nee dit is mijn mening gwn.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Exact, even weer laten zien wie de bezetter hier is, wie de echte terrorist is. door weer even 100 kinderen om te leggen.
Israel heeft 100x geavanceerde technologie als de Palestijnen,die raketten worden onderschept door hun Iron Dome, er gebeurt niks aan hun kant. De enige slachtoffers zijn de Palestijnen.
Jij bent allochtoon? Niks daar op tegen hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Exact, even weer laten zien wie de bezetter hier is, wie de echte terrorist is. door weer even 100 kinderen om te leggen. Want degene die onderdrukt worden mogen absoluut zich niet verzetten..
Israel heeft 100x geavanceerde technologie als de Palestijnen,die raketten worden onderschept door hun Iron Dome, er gebeurt niks aan hun kant. De enige slachtoffers zijn de Palestijnen.
Het is niet hypocriet om Israël aan te vallen; die mensen leven in mensonterende omstandigheden, zijn op elk gebied afhankelijk van hun bezetter (waar misbruik van gemaakt wordt), zitten verkwist in een handelsembargo, hebben geen recht op spreken, worden al 47 jaar onderdrukt. Er is geen vreedzaam verzet mogelijk waar ook daadwerkelijk iets aan gedaan wordt, de laatste echte politieke leider van Palestina die er nog wat van kon maken is vergiftigd door een zionist.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het toch vrij hypocriet om Israel aan te vallen. En is het te verwachten dat Israel een grondoffensief uitvoert. Sinds die ontvoering van Hamas is het bezig gegaan volgens mij. En dat er kinderen omkomen is heel erg natuurlijk. Maar als Israel zijnde zou ik ook gewoon gaan aanvallen. En niet denken dat ik weer ene racist ben ofzo die tegen moslims is. Nee dit is mijn mening gwn.
Ik zeg niet dat het niet waar is. Het is gewoon een zwak artikel. Vergelijkbaar met aanvallen op allerlei uitzonderlijke groepen. Chinese winkeliers in Indonesië kwamen in mij op.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:57 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Uiteraard, als info niet met het door jezelf gecreëerde beeld klopt. Dan is het niet waar, erg zwak. Ik ben wel weer klaar met je.
Hoezo? Kunnen vaste bewoners en nomaden niet gewoon naast elkaar leven? Een betrekkelijk modern voorbeeld: Somalië. Waar sedentaire en nomadische stammen min of meer naast elkaar levenquote:[..]
Dus toch nomadisch...ok. Dat zou dan toch het hele argument van vaste inwoners omver halen.
Ik kan me niet herinneren dat ik vond dat immigranten in Nederland heden ten dage behoorlijke steun krijgen.quote:[..]
De comment was als vervolg op je vergelijking met de hedendaagse immigratie waar immigranten toch een behoorlijke steun krijgen.
Een groot plan? Ach, Herzl was ook maar een gewone boerenlul die uit zijn nek kletste, bedoel je? Dat zijn volgelingen heel gewone mensen waren die een leven wilden en geen idee hebben van een groot plan, is natuurlijk waar. Maar geldt dat niet in even grote mate voor de Palestijnen die daar al woonden? Die gewoon de olijfboomgaard van opa wilden overnemen?quote:[..]
Ah ja, bij joden is het altijd een groot plan. Dat erachter dat zionistische plan van enkele, hele gewone mensen zitten die een toekomst zoeken en geen enkel idee hebben van dat grotere plan, dat kan natuurliijk niet.
I heb geen idee waar het stormfront enig antisemitisme op baseert en als ex-katholiek ken ik de beschuldiging van de moord op jezus.quote:[..]
En daar hebben we de stormfront propaganda weer. Het is de joden hun schuld dat er geweld tegen ze wordt gebruikt, dat ze beschuldigt worden van de moord op jezus heeft er niets mee te maken.
OK. kan gebeuren.quote:Nee dank je, ik pas. Mijn bronnen zijn toch niet goed.
Ik zie geen verschil tussen onze standpunten.quote:[..]
Ik vind je eng door je gekleurde blik en je jodenhaat propaganda. In tegenstelling tot jou heb ik namelijk zowel kritiek op Israel (Nentanyahu is een klootzak, Israel zit fout in de westbank), als dat ik het terecht vind dat ze zich verdedigen.
Zo is het wel degelijk gegaan. Kijk de statistieken maar na. Een tsunami van joden overspoelde dat land, ondanks de tegenwerking van de mandaathouder. Waren dat niet de aliyah?quote:[..]
En daar hebben we de kort door de bocht jodenhaat propaganda weer. Jij weet ook dat het zo niet is gegaan.
Maar terug naar de start van de discussie;
Ik toon aan met bron dat het geweld in palestina tegen de joden nog voor de immigratie en nog voor het zionisme is gestart. En jij gaat het weer ontkennen, bagataliseren en de discussie op een zijweg sturen, klaar.![]()
Hamas en vrienden zijn mede opgericht door Israel. Om El Fatah de voet dwars te zetten. Cynisch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:21 schreef tfors het volgende:
[..]
Klopt. Aan de andere kant, hadden de Palestijnen zich vreedzaam verzet i,p.v. zich op te blazen in het openbaar vervoer dan was er ook al lang een oplossing geweest. In mijn opinie zijn er twee schuldigen hier.
edit: en blijf er bij dat Hamas en vrienden nog iets erger zijn dan IDF
Geen israelische leger dat onderdrukt, geen hamas.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hamas en vrienden zijn mede opgericht door Israel. Om El Fatah de voet dwars te zetten. Cynisch?
En nu houden Hamas en het Israelische AanvalsLeger elkaar in stand.
Weinig dingen in het echte leven zijn zo zwart wit als jij het zegt.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Geen israelische leger dat onderdrukt, geen hamas.
Zo simpel is het. Niet andersom.
Lijkt me wel erg conspiracy theory.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hamas en vrienden zijn mede opgericht door Israel. Om El Fatah de voet dwars te zetten. Cynisch?
En nu houden Hamas en het Israelische AanvalsLeger elkaar in stand.
Ach ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:22 schreef Nibb-it het volgende:
8:58 P.M. Turkish Prime Minister Recep Tayyip Erdogan accuses Israel of "barbarism that surpasses Hitler," in a campaign speech in Ordu, Turkey. Erdogan says Israel is using disproportionate force in Gaza, and adds the operation there has derailed efforts to normalize Turkish-Israeli ties. (AP) - Ha'aretz
Mwa, je kunt het zwart wit noemen, er zit een kern van waarheid in.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:38 schreef tfors het volgende:
[..]
Weinig dingen in het echte leven zijn zo zwart wit als jij het zegt.
Gelukkig maar dat Israël geavanceerde technologie heeft en Hamas niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Exact, even weer laten zien wie de bezetter hier is, wie de echte terrorist is. door weer even 100 kinderen om te leggen. Want degene die onderdrukt worden mogen absoluut zich niet verzetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |