SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
*clap* *clap*quote:Op zondag 20 juli 2014 12:58 schreef Toto69 het volgende:
If you're heppie and you know it clap your hands
Free festival?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:59 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds heimwee naar 't hardcore feestje begin vorige maand
*klapt*quote:Op zondag 20 juli 2014 12:58 schreef Toto69 het volgende:
If you're heppie and you know it clap your hands
Geen punt.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:59 schreef supersof het volgende:
oke dankjewel ksik zal een keer kijken wat die van mij inhoudt
mai waifuquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fantasy Island. Dit was zo vet! Volgend jaar sowieso weer
Door de hitte alleen niet echt genoten. Ik kwam vooral voor Angerfist en die heb ik niet gezienquote:
Ohquote:Op zondag 20 juli 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Door de hitte alleen niet echt genoten. Ik kwam vooral voor Angerfist en die heb ik niet gezien
Ik MOET Angerfist live zien. Mijn heldquote:Op zondag 20 juli 2014 13:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Die zijn altijd gaaf live! Decibel mogen we weer
10/10quote:Op zondag 20 juli 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Varg toegevoegd aan de OP, speciaal voor Hep.
http://partyflock.nl/party/261599:Ground-Zero-Festival-2014quote:Op zondag 20 juli 2014 13:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik MOET Angerfist live zien. Mijn held
Hehe. Een blauwogige, blonde kerel?quote:
En nog een moordenaar ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Een blauwogige, blonde kerel?
Jeetje Feer. Van je geloof gevallen?
Hep past ook niet binnen mijn geloof.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Een blauwogige, blonde kerel?
Jeetje Feer. Van je geloof gevallen?
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was doodslag uit zelfverdediging.
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was doodslag uit zelfverdediging.
Ik weet.. Maar ik ga niet vrees ik. Ik wacht wel 10 maanden tot Fantasy Island er weer isquote:Op zondag 20 juli 2014 13:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/261599:Ground-Zero-Festival-2014
Die kerel wou hem doden om een snuff-film te maken. Wat zou jij doen? Politie had een zondebok nodig.quote:
Waar ga je heen?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Pff, straks maar even mijn backpack gaan inpakken..
afgelopen jaar heb ik overgeslagen, twijfel of ik deze ga doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet.. Maar ik ga niet vrees ik. Ik wacht wel 10 maanden tot Fantasy Island er weer isBen vorig jaar wel op Ground Zero geweest
Ga je backpackenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat een zooi. Konden ze dat niet even opruimen voor de foto?quote:
En nog een keer: NICE!quote:Op zondag 20 juli 2014 13:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Interrailen, Praag, Wenen en Rome sowieso. Daarna nog blanko
Eventjes lekker heroïne scorenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee naar de kinderboerderij vanmiddag.
Alle 196 landen?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een nieuwe missie sinds eergisteren. Ik ga kaartjes sparen van alle landen in de wereld4 vrienden nemen al wat voor me mee van vakantie
wat voor kaartjesquote:Op zondag 20 juli 2014 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een nieuwe missie sinds eergisteren. Ik ga kaartjes sparen van alle landen in de wereld4 vrienden nemen al wat voor me mee van vakantie
Een kaart kan zowel onbeschreven als ongeschreven zijn.quote:
Gewoon zo'n standaard postcard waar ergens op staat waar het weg komtquote:
waar ga je heenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:08 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Interrailen, Praag, Wenen en Rome sowieso. Daarna nog blanko
oh tofquote:
En hoe zit het bijvoorbeeld met Palestina, Tibet of Hong Kong? Het zijn geen landen, maar wil je daar ook kaartjes van?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het juist leuker als er geen tekst op is geschreven dus mensen kunnen ze me gewoon in NL geven
Ik weet niet hoe dat zit maar ik wil daar sowieso wel een kaartje van jaquote:Op zondag 20 juli 2014 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe zit het bijvoorbeeld met Palestina, Tibet of Hong Kong? Het zijn geen landen, maar wil je daar ook kaartjes van?
is toch leuker om kaartjes te hebben van waar je zelf bent geweestquote:Op zondag 20 juli 2014 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat zit maar ik wil daar sowieso wel een kaartje van jaNet als Irak enz haha maar dat gaat onmogelijk worden
gezelligquote:
Mwah dit vind ik leukquote:Op zondag 20 juli 2014 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
is toch leuker om kaartjes te hebben van waar je zelf bent geweest
koude pizza als ontbijtquote:Op zondag 20 juli 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
Wat ik helemaal niet kan begrijpen is dat sommige mensen pizza en shit naar binnen krijgen als ontbijt
of helemaal niet: koude pizza![]()
Gad-ver-damme
Sof sof sof
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Lekker praagse chickies hosselen enzo
10 dagen sowieso, daarna misschien langer als we ergens zitten waar het chill is. Vliegen we wel terugquote:
best kort tien dagenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
10 dagen sowieso, daarna misschien langer als we ergens zitten waar het chill is. Vliegen we wel terug
Is op zich wel lang genoeg aangezien ik 5x een grens over mag, en ik de landen zelf onbeperkt op de trein mag. Zou wel eens vermoeiend kunnen wordenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
best kort tien dagen
of bedoel je dat je tien dagen mag reizen
Huh wat voor iets heb jij dan, vijf keer een grens over maar?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is op zich wel lang genoeg aangezien ik 5x een grens over mag, en ik de landen zelf onbeperkt op de trein mag. Zou wel eens vermoeiend kunnen worden
5 country passquote:Op zondag 20 juli 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh wat voor iets heb jij dan, vijf keer een grens over maar?
Interrail Global Pass 10 dagen reizen (Flexi 5 dagen)quote:Op zondag 20 juli 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh wat voor iets heb jij dan, vijf keer een grens over maar?
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
door mijn ventilator droogt mijn brood uit
#struggles
Oh wist niet dat je vijf keer grens over mocht.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Interrail Global Pass 10 dagen reizen (Flexi 5 dagen)
vind jij dat leuk????quote:
klap kun je krijgenquote:
Jeopardy?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat betekend Jeperdie ookalweer? Engels woord, je schrijft het natuurlijk niet zo.
Lilianequote:Op zondag 20 juli 2014 13:42 schreef supersof het volgende:
KLB / Blote benen schuurplekken in bed![]()
![]()
fat girl struggles
Vrij vertaald: Waagstuk.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat betekend Jeperdie ookalweer? Engels woord, je schrijft het natuurlijk niet zo.
moet je maar thighgap hebbenquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Thighgap, bikinibridge en back dimples.
beetje stelen beetje zuipen jatogquote:Op zondag 20 juli 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
kwam er laatst achter dat ik die derde ook beetje heb ;squote:Op zondag 20 juli 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bent zelf een derde.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
kwam er laatst achter dat ik die derde ook beetje heb ;s
Iehhllllllllllllllquote:Op zondag 20 juli 2014 13:45 schreef supersof het volgende:
bikinibridge vind ik wel te ver gaan dan ben je gewoon echt te dun met uitstekende botten
een derde van jouw gewichtquote:
Rawr.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
kwam er laatst achter dat ik die derde ook beetje heb ;s
nee manquote:
huh?quote:
shots firedquote:
shots fired.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeg je omdat je zelf facking dik bent
ja, of omdat ik het gewoon dun vind en niet op skeletten valquote:Op zondag 20 juli 2014 13:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeg je omdat je zelf facking dik bent
Kom je in aan hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was goed afgevallen, maar ben weer aangekomen.
Vies dik nu. Beter doe ik mee met de ramadan.
dan ga je doodquote:
Ethiopisch dieet volgen, toch.quote:
Heb voldoende vet om het een tijd vol te houden.quote:
Niet alleen thuis zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 13:52 schreef supersof het volgende:
"we gaan rond twee uur, half drie weg naar opa en oma"
ik haasten en douchen en omkleden en eten
"we gaan nu boodschappen doen, daarna gaan we"
dinsdag woensdag donderdag en de hele week daarna ben ik alleen thuisquote:
leukquote:Op zondag 20 juli 2014 13:54 schreef supersof het volgende:
[..]
dinsdag woensdag donderdag en de hele week daarna ben ik alleen thuis
ja hequote:
bij de burenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:56 schreef Etsu het volgende:
De wc is stuk, dus ik kan niet poepen terwijl ik nodig moet.
Wat nu?
Poep in de douche.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:56 schreef Etsu het volgende:
Wat nu?
Gewoon je duim in je gat steken, kan het er niet uitquote:Op zondag 20 juli 2014 13:56 schreef Etsu het volgende:
Wat nu?
LETMEIN vindt dit leuk.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon je duim in je gat steken, kan het er niet uit
we kunnen dus ook niet douchen want water is nu afgeslotenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Poep in de douche.
En dan met een vork de restjes er doorheen duwen.
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon je duim in je gat steken, kan het er niet uit
Ik ben tot vrijdag alleen thuisquote:Op zondag 20 juli 2014 13:54 schreef supersof het volgende:
[..]
dinsdag woensdag donderdag en de hele week daarna ben ik alleen thuis
chillquote:Op zondag 20 juli 2014 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben tot vrijdag alleen thuis
zusje op kamp en moeder zit in duitsland
berlijn ergens
Oef. Kut man.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
we kunnen dus ook niet douchen want water is nu afgesloten
houd ik niet zo vanquote:
hopelijk dan weer binnen half uur een banquote:
Als dát zou kunnenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hopelijk dan weer binnen half uur een ban
zorgen we wel voorquote:Op zondag 20 juli 2014 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hopelijk dan weer binnen half uur een ban
is nu toch ook gebeurdquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:59 schreef supersof het volgende:
ik weet nog dat ik het heel kut vond dat etsu weer terug kwam
maar is me alleen maar meegevallen
ken nog wel andere dingen die gezellig zijnquote:
ja dat weet ik nuquote:
zoals wat???quote:Op zondag 20 juli 2014 14:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ken nog wel andere dingen die gezellig zijn
laat je vriend halenquote:Op zondag 20 juli 2014 14:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil een milkshake maar dan moet ik de deur uit en dus andere kleding aandoen
ik ben altijd aardig geweestquote:
ik ben stiekem verliefd op iedereenquote:Op zondag 20 juli 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Etsu is wel lief sinds zijn terugkeer.
Ik denk omdat hij stiekem verliefd is op mij.
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Etsu is wel lief sinds zijn terugkeer.
Ik denk omdat hij stiekem verliefd is op mij.
fokkenquote:
Ik voel me een stuk minder speciaal nu.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben altijd aardig geweest
[..]
ik ben stiekem verliefd op iedereen
met etsu meetenquote:Op zondag 20 juli 2014 14:01 schreef supersof het volgende:
[..]
fokken
bankje bij de waal zitten
gekke gerritje
wachten op station
uit eten
film kijken
slapen
niet altijdquote:Op zondag 20 juli 2014 14:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben altijd aardig geweest
[..]
ik ben stiekem verliefd op iedereen
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Absent without official leave, de militaire afkorting voor gedeserteerd of vermist
hoezo niet?quote:
mooie tijden waren dat.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:02 schreef supersof het volgende:
[..]
niet altijd
jij ging samen met jhali toto en mij uitschelden in een fb groepchat
jij noemde mij kankersletquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:02 schreef supersof het volgende:
[..]
jij noemde mij kankerslet
mooie tijden ja
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:02 schreef supersof het volgende:
[..]
jij noemde mij kankerslet
mooie tijden ja
is echt zoquote:
weet je dat niet meerquote:
nee helemaal nietquote:
nee geen ideequote:Op zondag 20 juli 2014 14:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel
weet jij ook nog wat jij toen had gezegd?
Ik hoor het nu voor het eerst?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
wow ik heb proud like a god misschien al 12 jaar niet meer gehoord
ze heeft ook wat bans gehad hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Sof is het braafste meisje wat ik ken op FOK!
Jhali was de bron van het kwaad.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:05 schreef supersof het volgende:
ik zou op toto hebben ingepraat dat etsu en jhali kut waren en dat hij niet met ze om moest gaan whut
dat was toch duidelijk dat jullie toen kut waren
dat wist heel de sc
Het lag niet enkel aan Jhali en mij. Bijna alle users in JNG SC waren gewoon aan het kutten.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:05 schreef supersof het volgende:
ik zou op toto hebben ingepraat dat etsu en jhali kut waren en dat hij niet met ze om moest gaan whut
dat was toch duidelijk dat jullie toen kut waren
dat wist heel de sc
#proudquote:Op zondag 20 juli 2014 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Sof is het braafste meisje wat ik ken op FOK!
Is een album van een band waar mijn vader vroeger naar luisterdequote:
omdat ik schold met mongoolquote:
Ja oke.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het lag niet enkel aan Jhali en mij. Bijna alle users in JNG SC waren gewoon aan het kutten.
True.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het lag niet enkel aan Jhali en mij. Bijna alle users in JNG SC waren gewoon aan het kutten.
ik welquote:
Nou en,quote:Op zondag 20 juli 2014 14:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]jij postte net zo hard mee hypocriet
VBL banquote:Op zondag 20 juli 2014 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
Het moment dat ik hoorde dat etsu een jngban had
moest lachen
Verkoeling in deze barre hete tijden.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat een taalgebruik zeg..
Hier, even afkoelen.![]()
Heb in totaal 7 bans gehad.quote:
Zow.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb in totaal 7 bans gehad.1x 2 dagen, 1x 3 weken, 1x halfjaar, 1x, 2 weken, 1x 4 dagen, 1x maand, 1x 3 maanden
Nu alweer 8 maanden clean.
Jammer dat je niet voor altijd een ban hebtquote:Op zondag 20 juli 2014 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb in totaal 7 bans gehad.1x 2 dagen, 1x 3 weken, 1x halfjaar, 1x, 2 weken, 1x 4 dagen, 1x maand, 1x 3 maanden
en paar dagen later ging JNG dichtquote:Op zondag 20 juli 2014 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
Het moment dat ik hoorde dat etsu een jngban had
moest lachen
Jammer dat je pas morgen weggaat.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jammer dat je niet voor altijd een ban hebt
geloof niet dat die bestaat heb het nooit gezienquote:Op zondag 20 juli 2014 14:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]!!!! nee dat filmpje met die vibo in d'r cunt dan
Ik wel, bron: VAquote:Op zondag 20 juli 2014 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geloof niet dat die bestaat heb het nooit gezien
ik heb die wel gezienquote:Op zondag 20 juli 2014 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geloof niet dat die bestaat heb het nooit gezien
nooit gezienquote:Op zondag 20 juli 2014 14:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]!!!! nee dat filmpje met die vibo in d'r cunt dan
Een half jaar? Waarvoor datquote:Op zondag 20 juli 2014 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind je wel aardig hoor btquote:
Ruzie met een crewlid. En hij maakt me belachelijk op het forum en werd te persoonlijk, waarop ik tegenin ging, en toen ging die ban voor me aanvragenquote:
Terecht moet ik eerlijk zeggen.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ruzie met een crewlid. En hij maakt me belachelijk op het forum en werd te persoonlijk, waarop ik tegenin ging, en toen ging die ban voor me aanvragen
Namen en rugnummersquote:Op zondag 20 juli 2014 14:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ruzie met een crewlid. En hij maakt me belachelijk op het forum en werd te persoonlijk, waarop ik tegenin ging, en toen ging die ban voor me aanvragen
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:12 schreef Tchock het volgende:
Kat terechtIk zag hem in de verte rennen dus ik snel er achteraan, maar niet gevonden. Toen ik terugkwam zat hij bij onze achterdeur.
is het binnenkat?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:12 schreef Tchock het volgende:
Kat terechtIk zag hem in de verte rennen dus ik snel er achteraan, maar niet gevonden. Toen ik terugkwam zat hij bij onze achterdeur.
Toen maar een paar ferme rottrappen gegeven ? Foei kutpoes.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:12 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd in nacht dmen met jhali toen iedereen weg was en ik echt half in coma lag achter pc
Mooie tijd.
In zijn nekvel gepakt en foei kutpoes gezegd en toen maar geaaid.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Toen maar een paar ferme rottrappen gegeven ? Foei kutpoes.
ware rare gesprekken heb ze nog een keer teruggelezenquote:
zulke muziekquote:
Jij begrijptquote:Op zondag 20 juli 2014 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
zulke muziek
dat kanaal
al die kanalen
mooie meisjes als thumbnail
onze katten zie ik soms een week nietquote:Op zondag 20 juli 2014 14:12 schreef Tchock het volgende:
fucked up jaquote:Op zondag 20 juli 2014 14:14 schreef BlauweTijger het volgende:
LIF / Restless legs syndrome :r Lijkt me vaag
Hahahaquote:Op zondag 20 juli 2014 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
onze katten zie ik soms een week niet
maar komen altijd terug om te eten
wel elke dag eten bijvullen maar nooit je kat zien
Ik heb dat wel eens als ik geblowd hebquote:Op zondag 20 juli 2014 14:14 schreef BlauweTijger het volgende:
LIF / Restless legs syndrome :r Lijkt me vaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |