quote:Op zondag 20 juli 2014 14:12 schreef Tchock het volgende:
Kat terechtIk zag hem in de verte rennen dus ik snel er achteraan, maar niet gevonden. Toen ik terugkwam zat hij bij onze achterdeur.
is het binnenkat?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:12 schreef Tchock het volgende:
Kat terechtIk zag hem in de verte rennen dus ik snel er achteraan, maar niet gevonden. Toen ik terugkwam zat hij bij onze achterdeur.
Toen maar een paar ferme rottrappen gegeven ? Foei kutpoes.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:12 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd in nacht dmen met jhali toen iedereen weg was en ik echt half in coma lag achter pc
Mooie tijd.
In zijn nekvel gepakt en foei kutpoes gezegd en toen maar geaaid.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Toen maar een paar ferme rottrappen gegeven ? Foei kutpoes.
ware rare gesprekken heb ze nog een keer teruggelezenquote:
zulke muziekquote:
Jij begrijptquote:Op zondag 20 juli 2014 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
zulke muziek
dat kanaal
al die kanalen
mooie meisjes als thumbnail
onze katten zie ik soms een week nietquote:Op zondag 20 juli 2014 14:12 schreef Tchock het volgende:
fucked up jaquote:Op zondag 20 juli 2014 14:14 schreef BlauweTijger het volgende:
LIF / Restless legs syndrome :r Lijkt me vaag
Hahahaquote:Op zondag 20 juli 2014 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
onze katten zie ik soms een week niet
maar komen altijd terug om te eten
wel elke dag eten bijvullen maar nooit je kat zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |