koude pizza als ontbijtquote:Op zondag 20 juli 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
Wat ik helemaal niet kan begrijpen is dat sommige mensen pizza en shit naar binnen krijgen als ontbijt
of helemaal niet: koude pizza![]()
Gad-ver-damme
Sof sof sof
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Lekker praagse chickies hosselen enzo
10 dagen sowieso, daarna misschien langer als we ergens zitten waar het chill is. Vliegen we wel terugquote:
best kort tien dagenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
10 dagen sowieso, daarna misschien langer als we ergens zitten waar het chill is. Vliegen we wel terug
Is op zich wel lang genoeg aangezien ik 5x een grens over mag, en ik de landen zelf onbeperkt op de trein mag. Zou wel eens vermoeiend kunnen wordenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
best kort tien dagen
of bedoel je dat je tien dagen mag reizen
Huh wat voor iets heb jij dan, vijf keer een grens over maar?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is op zich wel lang genoeg aangezien ik 5x een grens over mag, en ik de landen zelf onbeperkt op de trein mag. Zou wel eens vermoeiend kunnen worden
5 country passquote:Op zondag 20 juli 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh wat voor iets heb jij dan, vijf keer een grens over maar?
Interrail Global Pass 10 dagen reizen (Flexi 5 dagen)quote:Op zondag 20 juli 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh wat voor iets heb jij dan, vijf keer een grens over maar?
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
door mijn ventilator droogt mijn brood uit
#struggles
Oh wist niet dat je vijf keer grens over mocht.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Interrail Global Pass 10 dagen reizen (Flexi 5 dagen)
vind jij dat leuk????quote:
klap kun je krijgenquote:
Jeopardy?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat betekend Jeperdie ookalweer? Engels woord, je schrijft het natuurlijk niet zo.
Lilianequote:Op zondag 20 juli 2014 13:42 schreef supersof het volgende:
KLB / Blote benen schuurplekken in bed![]()
![]()
fat girl struggles
Vrij vertaald: Waagstuk.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat betekend Jeperdie ookalweer? Engels woord, je schrijft het natuurlijk niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |