Eventjes lekker heroïne scorenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee naar de kinderboerderij vanmiddag.
Alle 196 landen?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een nieuwe missie sinds eergisteren. Ik ga kaartjes sparen van alle landen in de wereld4 vrienden nemen al wat voor me mee van vakantie
wat voor kaartjesquote:Op zondag 20 juli 2014 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een nieuwe missie sinds eergisteren. Ik ga kaartjes sparen van alle landen in de wereld4 vrienden nemen al wat voor me mee van vakantie
Een kaart kan zowel onbeschreven als ongeschreven zijn.quote:
Gewoon zo'n standaard postcard waar ergens op staat waar het weg komtquote:
waar ga je heenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Pff, straks maar even mijn backpack gaan inpakken..
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Interrailen, Praag, Wenen en Rome sowieso. Daarna nog blanko
oh tofquote:
En hoe zit het bijvoorbeeld met Palestina, Tibet of Hong Kong? Het zijn geen landen, maar wil je daar ook kaartjes van?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het juist leuker als er geen tekst op is geschreven dus mensen kunnen ze me gewoon in NL geven
Ik weet niet hoe dat zit maar ik wil daar sowieso wel een kaartje van jaquote:Op zondag 20 juli 2014 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe zit het bijvoorbeeld met Palestina, Tibet of Hong Kong? Het zijn geen landen, maar wil je daar ook kaartjes van?
is toch leuker om kaartjes te hebben van waar je zelf bent geweestquote:Op zondag 20 juli 2014 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat zit maar ik wil daar sowieso wel een kaartje van jaNet als Irak enz haha maar dat gaat onmogelijk worden
gezelligquote:
Mwah dit vind ik leukquote:Op zondag 20 juli 2014 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
is toch leuker om kaartjes te hebben van waar je zelf bent geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |