Hey dooie.. kijk even naar deze video...quote:Op zondag 20 juli 2014 11:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Schrijf een artikel waar je deze bekende theorie fileert..ja..?
Ik denk dat de plek van impact belangrijk is in wat er gebeurt is met het vliegtuig en de mensen. Als de romp beschadigd is geraakt (waar het denk ik op lijkt) zorgt het drukverschil voor zoveel krachten dat je of dood of buiten bewustzijn raakt. Als er een vleugel geraakt is (waar het mijn inziens niet op lijkt, er is geen grote explosie oid geweest) kan het best zijn dat er nog mensen in leven zijn geweest.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
KAL007 werd in 1983 door een straaljager uit de lucht geschoten door middel van twee raketten. Algemeen wordt aangenomen dat bijna iedereen de ontploffingen van de raketten heeft overleefd en pas gestorven is bij de crash zelf.
Ik heb geen idee hoe de raketten van KAL007 zich verhouden tot de MH17-raket, maar het is lang geen vaststaand feit dat een raketontploffing zo alles verwoestend is als men denkt. Er zijn op de crash site flessen whisky intact aangetroffen...
Zozo. Dus ze beweren werkelijk dat het vliegtuig met opzet is neergeschoten onder een false flag ?quote:Op zondag 20 juli 2014 11:31 schreef H4ppy het volgende:
Ik kwam dit filmpje dus tegen op een Russische nieuwssite welke ik heb ondertiteld om het contrast te laten zien met ons nieuws. Gaat over zowel het onderschepte gesprek als het filmpje van het BUK systeem waar het eerder in dit topic al over ging.
Skippen naar 0:25 seconden
hoezo zou je lichamen moeten bewaken¿quote:Op zondag 20 juli 2014 11:34 schreef Breekfast het volgende:
twitter:maxseddon twitterde op zondag 20-07-2014 om 11:22:03The guards all vanished after the OSCE monitors left. Literally nobody is guarding the #MH17 bodies. Astonishing. http://t.co/V1KWJ6nro3 reageer retweet
Met de juiste ingrediënten schreeuwt een volk snel om oorlog. Link altijd.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:27 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ah zo, als je die reacties op NUJIJ leest vraag je je af wat voor mensen hier wonen
'Val het land binnen' 'Roep de special forces op' 'Bel poetin' 'Rutte doe wat' en 'De NAVO moet een legermacht sturen'.
Sure..
Dat laatste snap ik inderdaad wel, die man kan niet als superman even alles oplossen.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee en nee..
Maar daar was ie ook niet voor aanwezig...
Het slaat overigens nergens op, een filmpje kan niet zo snel in elkaar gezet zijn. Bovendien zou dat ook direct uitkomen als het wel in elkaar gezet zou zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:31 schreef H4ppy het volgende:
Ik kwam dit filmpje dus tegen op een Russische nieuwssite welke ik heb ondertiteld om het contrast te laten zien met ons nieuws. Gaat over zowel het onderschepte gesprek als het filmpje van het BUK systeem waar het eerder in dit topic al over ging.
Skippen naar 0:25 seconden
Ja wow bizar sectie plegen op stoffelijke overschotten, klote separatisten.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:35 schreef koekii het volgende:
Wat voor onderzoek moet er dan komen in het ziekenhuis?het is niet dat ze zijn neergeschoten ofzo
achterlijke sepratisten
Daadwerkelijke doodsoorzaak, mogelijk verdere identificatie.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:35 schreef koekii het volgende:
Wat voor onderzoek moet er dan komen in het ziekenhuis?het is niet dat ze zijn neergeschoten ofzo
achterlijke sepratisten
quote:Op zondag 20 juli 2014 11:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja wow bizar sectie plegen op stoffelijke overschotten, klote separatisten.
Zeker gescheiden en alles. Dat over die stiefvader niet gerept wordt kan ik nog inkomen, maar hij heeft wel samen met zijn ex een dochter en ik neem aan dat je in zo een geval het ook gewoon kut vind dat de moeder van je kind dood is ookal heb je geen relatie meer met haar en ook al was het een vechtscheiding. Je hebt wel samen een kind.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
haar moeder, broertje en stiefvader in het vliegtuig naar Kuala Lumpur.
verklaard wel wat.
Zulke dingen gaan mij ook door het hoofd, dat ze ergens in een massagraf gedumpt worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:35 schreef RVer het volgende:
Ik denk dat die lijken onderweg gewoon ergens zijn gedumpt en in de fik zijn gestoken
Die chauffeurs hadden ook geen idee waar ze naartoe gingen vertelden ze aan journalisten, mochten ze naar een mortuarium zijn gegaan hadden we dat nu al wel gehoord
Dat kan.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:36 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Daadwerkelijke doodsoorzaak, mogelijk verdere identificatie.
Wat dacht je van forensisch onderzoek om de identiteit vast te stellen?!quote:Op zondag 20 juli 2014 11:35 schreef koekii het volgende:
achterlijke sepratisten
Word gezegd:quote:
twitter:mirceabarbu twitterde op zondag 20-07-2014 om 10:43:11#OSCE team observing the train but did not open a single one to actually check for the bodies. #MH17 http://t.co/w6gC6hgr5d reageer retweet
Lekker met je blauwe harses in lichamen snijden.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja wow bizar sectie plegen op stoffelijke overschotten, klote separatisten.
Zodra jouw dochters lijk ergens ligt en wordt opgevreten door kraaien/wordt ontkleed door straatschoffies/etc praten we daar nog wel eens over.quote:
Toch raar dat al die lichamen daar in de treinwagonnen zijn geladen en nu op een compleet verlaten station staan.quote:
Dat laatste dus...quote:Op zondag 20 juli 2014 11:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het draagt ook echt exact 0 bij aan een oplossing of wat dan ook. In de hele context van het verhaal telt persoonlijk leed niet. Ik begrijp ook niet dat iemand z'n persoonlijk leed op zo'n manier wilt delen met de rest van de wereld. Maar het is te hopen dat die arme man er iets aan heeft qua acceptatie/verwerking.
twitter:koenderegt twitterde op zondag 20-07-2014 om 11:38:31Oekraïne: er kan geen sprake zijn van een wapenstilstand. De separatisten bleven eerder ook schieten toen reddingswerkers naar MH17 wilden. reageer retweet
Waarom zou het snel in elkaar gezet moeten zijn?quote:Op zondag 20 juli 2014 11:36 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Het slaat overigens nergens op, een filmpje kan niet zo snel in elkaar gezet zijn. Bovendien zou dat ook direct uitkomen als het wel in elkaar gezet zou zijn.
Hoop ik ook voor hem. En op deze manier doet hij het meest wat hij als eenvoudige burger kan, om landelijk/internationaal voor de allerlaatste keer de aandacht te vestigen op zijn dochter.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste dus...
Iedereen gaat op eigen manier met zulk verscheurend verdriet om.
Deze man móest voor zijn gevoel iets schrijven/doen omdat hij anders door zou draaien wrs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |