Sure, dat verklaard mijn inziens ook waarom er niet zo veel beelden zijn. Echter vind ik het aannemelijker dat er iemand was met een telefoon of camera die een toevallig passerende tank op beeld vast legt dan dat de regering van de Oekraïne een groep tanks verzamelt om deze met een kut kwaliteit camera te filmen voor propaganda doeleinden.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:27 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ben je al eens in de wat armere gedeelten van bijvoorbeeld Rusland geweest? Toegang tot internet was daar een tijdje terug niet eens vanzelfsprekend. Laat staan dat iedereen daar rondliep met mobiele telefoons met camera's.
Gelukkig...maaruh, bron?quote:Op zondag 20 juli 2014 11:27 schreef Andromache het volgende:
godzijdank, een deel van de lijken terecht.
Ik vind dit ergens een beetjequote:Op zondag 20 juli 2014 11:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)-van-mijn-enige-kind
Ik word er toch wel licht emotioneel door.
Liggen in treinwagons met koelingquote:Op zondag 20 juli 2014 11:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gelukkig...maaruh, bron?
Ik zat net te lezen dat die tering schoften alle lijken hadden meegenomen.
dat zijn sukkels.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:27 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ah zo, als je die reacties op NUJIJ leest vraag je je af wat voor mensen hier wonen
'Val het land binnen' 'Roep de special forces op' 'Bel poetin' 'Rutte doe wat' en 'De NAVO moet een legermacht sturen'.
Sure..
http://www.theguardian.co(...)-russia-live-updatesquote:Op zondag 20 juli 2014 11:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gelukkig...maaruh, bron?
Ik zat net te lezen dat die tering schoften alle lijken hadden meegenomen.
Ze regelden tot nu toe helemaal niks zelf. Ze hebben een aantal politieke plaatsen zoals gemeentehuizen bezet, maar ook op het grondgebied van de separatisten regelt de Oekraïense overheid in principe nog steeds alle overheidsdiensten. Eerst de oorlog winnen, dan pas een eigen overheid opzetten die ook echt iets doet, was het motto van de separatisten.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zij zien zichzelf als een autonoom gebied, een soevereine staat. Ik vind het niet zo raar dat ze die shit zelf willen regelen. Kun je je voorstellen dat toen bij dat ongeluk met dat Turkse vliegtuig bij Schiphol een Turks team de lijken zou bergen?
Maar met geen woord reppen over de moeder van zijn dochter die ook dood is. Toch vreemd; die hebben samen een kind en waarschijnlijk een aanzienlijke tijd in hun leven gedeeld samen.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juli 2014 11:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Ze regelden tot nu toe helemaal niks zelf. Ze hebben een aantal politieke plaatsen zoals gemeentehuizen bezet, maar ook op het grondgebied van de separatisten regelt de Oekraïense overheid in principe nog steeds alle overheidsdiensten. Eerst de oorlog winnen, dan pas een eigen overheid opzetten die ook echt iets doet, was het motto van de separatisten.
zal poetin weinig doen. Post zal niet eens aankomen.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:29 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vind dit ergens een beetjealsof Poetin die brief gaat lezen. Ik snap dat die vader het van zich af moet schrijven maar toch wat denkt hier nou mee te bereiken? "Ik hoop dat u morgen nog relaxed in de spiegel kan kijken." Ik denk dat Poetin heerlijk rustig geslapen heeft.
Schijnbaar kon die rebellenleider wel op Facebook dus dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:27 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ben je al eens in de wat armere gedeelten van bijvoorbeeld Rusland geweest? Toegang tot internet was daar een tijdje terug niet eens vanzelfsprekend. Laat staan dat iedereen daar rondliep met mobiele telefoons met camera's.
quote:'Nederland en VS bereiden invasie voor'
Mark Rutte mag voor de buitenwacht Vladimir Poetin nog een diplomatieke handreiking hebben gedaan, achter de schermen wordt samen met de Verenigde Staten een plan B gesmeed. Dat melden bronnen van Spitsnieuws.nl in Polen, die dichtbij de Amerikaanse ambassade staan.
Op zo’n twintig kilometer van de Poolse hoofdstad Warschau bereiden Nederlandse, maar vooral Amerikaanse, militairen zich volgens onze bronnen voor op een invasie in het gebied waar donderdag de brokstukken van vlucht MH17 van Malaysia Airlines neerkwamen. Daarbij kunnen eventueel ook Nederlandse F16’s worden ingezet, deze voeren normaal gesproken patrouillevluchten boven de Baltische staten uit. Zowel de Nederlandse als de Amerikaanse autoriteiten hebben zich tot nu toe nog niet geuit over een plan B.
Verder: http://www.spitsnieuws.nl(...)ereiden-invasie-voor
KAL007 werd in 1983 door een straaljager uit de lucht geschoten door middel van twee raketten. Algemeen wordt aangenomen dat bijna iedereen de ontploffingen van de raketten heeft overleefd en pas gestorven is bij de crash zelf.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat was een bom aan boord..
Dit was een raket naar het vliegtuig...
haar moeder, broertje en stiefvader in het vliegtuig naar Kuala Lumpur.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maar met geen woord reppen over de moeder van zijn dochter die ook dood is. Toch vreemd; die hebben samen een kind en waarschijnlijk een aanzienlijke tijd in hun leven gedeeld samen.
Het draagt ook echt exact 0 bij aan een oplossing of wat dan ook. In de hele context van het verhaal telt persoonlijk leed niet. Ik begrijp ook niet dat iemand z'n persoonlijk leed op zo'n manier wilt delen met de rest van de wereld. Maar het is te hopen dat die arme man er iets aan heeft qua acceptatie/verwerking.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:29 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vind dit ergens een beetjealsof Poetin die brief gaat lezen. Ik snap dat die vader het van zich af moet schrijven maar toch wat denkt hier nou mee te bereiken? "Ik hoop dat u morgen nog relaxed in de spiegel kan kijken." Ik denk dat Poetin heerlijk rustig geslapen heeft.
Tsja.. Misschien niet op een leuke manier uit elkaar gegaan. Mischien eigenlijk geen contact mee. Je weet het niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maar met geen woord reppen over de moeder van zijn dochter die ook dood is. Toch vreemd; die hebben samen een kind en waarschijnlijk een aanzienlijke tijd in hun leven gedeeld samen.
Bron?quote:Op zondag 20 juli 2014 11:27 schreef Andromache het volgende:
godzijdank, een deel van de lijken terecht.
Ja, dat zeg ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sure, dat verklaard mijn inziens ook waarom er niet zo veel beelden zijn. Echter vind ik het aannemelijker dat er iemand was met een telefoon of camera die een toevallig passerende tank op beeld vast legt dan dat de regering van de Oekraïne een groep tanks verzamelt om deze met een kut kwaliteit camera te filmen voor propaganda doeleinden.
Wanhoopsbrief en begrijpelijk, alleen het zal niets uithalen. Het wordt waarschijnlijk niet eens gelezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
twitter:koenderegt twitterde op zondag 20-07-2014 om 11:32:42Persco woordv. Nationale Veiligheid Oekraïne: 38 lichamen van slachtoffers zijn naar ziekenhuis gebracht voor onderzoek. reageer retweet
Is sensatiequote:
twitter:maxseddon twitterde op zondag 20-07-2014 om 11:22:03The guards all vanished after the OSCE monitors left. Literally nobody is guarding the #MH17 bodies. Astonishing. http://t.co/V1KWJ6nro3 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |