abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142520363
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:02 schreef regiliopeace het volgende:

[..]

Wat zullen er veel teleurgestelde onderbuiken zijn. Sjongejonge zeg, gaat men zich juist op dit moment goed gedragen.
Dat ze zich in dit topic verzamelen om te wachten totdat ze gezamenlijk op moslims kunnen schelden alleen al :')
pi_142520406
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
Excuses aanvaard.
Cool.

Maar hé, in het vervolg wel wat kalmer hè. Discussie is bedoeld op het bereiken van een soort overeenstemming. Ik ben echt de beroerdste niet, maar jij komt er wel erg vaak onnodig hard in.

En aarzel ook beslist niet om mij erop aan te spreken als ik hetzelfde doe hoor. Ik ben ook geen heilig boontje.
pi_142520498
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Cool.

Maar hé, in het vervolg wel wat kalmer hè. Discussie is bedoeld op het bereiken van een soort overeenstemming. Ik ben echt de beroerdste niet, maar jij komt er wel erg vaak onnodig hard in.

En aarzel ook beslist niet om mij erop aan te spreken als ik hetzelfde doe hoor. Ik ben ook geen heilig boontje.
Het is ook niet makkelijk om er niet hard in te gaan als je geconfronteerd wordt een opeenstapeling van vooroordelen of rare opmerkingen zoals die van Toofastforyou21. Moslims zijn ook maar mensen en geen robots. Door aan de lopende band naar je hoofd geslingerd te krijgen dat je racist, psychopaat, fascist, moslimextremist, Jodenhater en of ISIS-sympathisant bent - op basis van echt HE-LE-MAAL niets.. tja..
Allah Al Watan Al Malik
pi_142520695
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is ook niet makkelijk om er niet hard in te gaan als je geconfronteerd wordt een opeenstapeling van vooroordelen of rare opmerkingen zoals die van Toofastforyou21. Moslims zijn ook maar mensen en geen robots. Door aan de lopende band naar je hoofd geslingerd te krijgen dat je racist, psychopaat, fascist, moslimextremist, Jodenhater en of ISIS-sympathisant bent - op basis van echt HE-LE-MAAL niets.. tja..
Maak je niet druk. Je wil niet weten wat, bijvoorbeeld, een satanist zoal verweten wordt aan onzin. Die mensen hoor je ook niet. Nooit zelfs.
pi_142521436
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:08 schreef Bilge het volgende:

[..]

Er zijn geen inkomsten. Zelfs ambtenaren krijgen al 4 maanden niet betaald. Israel heeft de weinige Palestijnse gebieden die zij nog niet heeft geannexeerd hermetisch van de buitenwereld afgesloten. Met tunnels naar Egypte wist de Hamas-regering zich staande te houden, maar na Sisi's staatsgreep en de gevangenneming van de Moslimbroeders zijn de tunnels gesloten waardoor er dus geen inkomsten meer zijn. De Palestijnse gebieden worden niet voor niets een openluchtgevangenis genoemd...
Precies mijn punt, het jarenlange geforceerde gewelddadige verzet heeft geleid tot een compleet hopeloze situatie. Dat komt ervan als je naïef idealisme verkiest boven het welzijn van je burgers.
  maandag 21 juli 2014 @ 15:27:44 #256
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142555475
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:13 schreef StateOfMind het volgende:
Je kunt er de klok op gelijk zetten dat dat uit gaat lopen op vernielingen, rellen/geweld en haatuitingen...
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:26 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
zal wel weer zo een "vreedzame" demonstratie zijn waar alles kapot gemaakt moet worden.
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Vrijheid om de boel te slopen zoals in Brussel en Parijs bedoel je? Die vrijheid mag je in je reet steken.
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:37 schreef Jigzoz het volgende:
Rellen en slopen als je sympathie voor je zaak wil krijgen is natuurlijk niet echt slim...
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:06 schreef Tukker87 het volgende:
Staat Amsterdam al in de brand?
We hebben het gezien ja.

:{ :r
pi_142559125
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

We hebben het gezien ja.

:{ :r
Een beetje een naive reactie van je in het licht dat pro-hamas demostraties al voor meer dan 12,7 miljoen euro aan schade hebben gemaakt de laatste 5 dagen door heel europa.
  maandag 21 juli 2014 @ 16:47:11 #258
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142559231
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:45 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:

[..]

Een beetje een naive reactie van je in het licht dat pro-hamas demostraties al voor meer dan 12,7 miljoen euro aan schade hebben gemaakt de laatste 5 dagen door heel europa.
Nee, uiterst naïef en bevooroordeeld van jou. Zoveel demonstraties gaan vreedzaam, maar daar heb je het niet over.

quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:43 schreef Bilge het volgende:
Tijdens de gewelddadige protesten in Turkije (vorig jaar) waren de mainstream westerse media erg begaan met het lot van de arme demonstranten. De gewelddadigheid van agenten kwam onder een vergrootglas, de gewelddadigheid van de demonstranten werd volkomen genegeerd. De Turkse agenten waren een stelletje fascisten omdat de arme demonstranten door de inzet van traangas erg moesten huilen en hoesten.

Nu er relletjes uitbreken in Parijs negeren dezelfde media dat een rechter het in zijn botte hoofd haalde om de demonstratie in Parijs te verbieden, dat triggerhappy agenten gewetenloos inslaan op de demonstranten en dat minstens 12 demonstraties in de rest van Frankrijk vreedzaam verliepen. Nee, alle pro-Palestina demonstranten zijn een stel gewelddadige barbaren waartegen onze agenten niet hard genoeg kunnen optreden.

Verrassend? Nee. :O
[ afbeelding ]
pi_142559666
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:47 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nee, uiterst naïef en bevooroordeeld van jou. Zoveel demonstraties gaan vreedzaam, maar daar heb je het niet over.

Duidelijk dat het voor jouw cultuur heel bijzonder is als een demonstratie zonder geweld en haatzaaierij gaat. Hier in het westen met de oud-westerse cultuur was het gebruikelijk dat er geen geweld of haatzaaierij en racisme gepaart gaat met eem demonstratie. Laat wel weer zien hoever jullie pro-hamas activisten van de westerse gewoonten en gebruiken staan.
  maandag 21 juli 2014 @ 16:57:43 #260
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142559799
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:55 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:

[..]

Duidelijk dat het voor jouw cultuur heel bijzonder is als een demonstratie zonder geweld en haatzaaierij gaat. Hier in het westen met de oud-westerse cultuur was het gebruikelijk dat er geen geweld of haatzaaierij en racisme gepaart gaat met eem demonstratie. Laat wel weer zien hoever jullie pro-hamas activisten van de westerse gewoonten en gebruiken staan.
Ook de quote negeren die ik meegeef _O-. Er is niks bijzonders aan, het is heel gewoonlijk is wat mijn reactie juist teweeg brengt.
Domme figuren zoals jij willen alleen de slechte dingen zien.
pi_142560617
Zegt degene die dag en nacht in de palestina/israël topics loopt te preken over hoe ie "mensen er uit lult", alles wat hem tegen staat "dom en achterlijk is"....

Punt is gewoon dat er geen sprake is van objectiviteit. Men loopt niet met die demonstraties mee puur omdat er burgerslachtoffers vallen, maar omdat men zelf een islamitische achtergrond heeft en Israël joods is. Tegen Boko Haram zie je geen mensen met Turkse vlaggen demonstreren, het conflict in Syrië, waar het WEL om platte ongegeneerde genocide draait, hoor je ook niemand om vrede roepen.

Nee, dit is selectief het jodendom eruit pikken en daar tegen demonstreren, klaar. Over alle andere onschuldige slachtoffers, bijvoorbeeld in Syrië, Irak, Afghanistan, stenigingen in Saudi Arabië enz. hoor je dan ook geen hond klagen.
  maandag 21 juli 2014 @ 17:43:00 #262
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142561815
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:16 schreef havanagila het volgende:
Zegt degene die dag en nacht in de palestina/israël topics loopt te preken over hoe ie "mensen er uit lult", alles wat hem tegen staat "dom en achterlijk is"....

Punt is gewoon dat er geen sprake is van objectiviteit. Men loopt niet met die demonstraties mee puur omdat er burgerslachtoffers vallen, maar omdat men zelf een islamitische achtergrond heeft en Israël joods is. Tegen Boko Haram zie je geen mensen met Turkse vlaggen demonstreren, het conflict in Syrië, waar het WEL om platte ongegeneerde genocide draait, hoor je ook niemand om vrede roepen.

Nee, dit is selectief het jodendom eruit pikken en daar tegen demonstreren, klaar. Over alle andere onschuldige slachtoffers, bijvoorbeeld in Syrië, Irak, Afghanistan, stenigingen in Saudi Arabië enz. hoor je dan ook geen hond klagen.
Je kunt nu wachten op een reactie als: je lult maar wat, je weet niet waar je over praat, zionist, bedtijd voor jou kloontje, speeltijd is over :') _O-
Edit: Goed en sterk geschreven btw.
  maandag 21 juli 2014 @ 17:52:45 #263
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142562230
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:16 schreef havanagila het volgende:

Mensen die dingen posten zoals 'Steun aan terroristische organisatie :r :r :r :r' op een foto van een vreedzame demonstratie waar solidariteit en steun wordt laten zien, en vervolgens met 'ok :')' reageren op iemand die inhoudelijk op ze ingaat, of bijvoorbeeld dingen zoals statistieken ontkennen omdat ze tegen je zijn en zegt dat ze verzonnen zijn, of 2 woorden roepen en duidelijk laten zien dat ze niks van het conflict weten en vervolgens nooit meer iets zeggen noem ik inderdaad dom en achterlijk.

Of zoals toofastforyou21 hierboven, zijn eerste paar posts op mij reageerde en mij een hamas terrorist noemde en een kut kneus en weetikveelwat uit het niets (of omdat ik niet pro israel ben) en uiteindelijk door een mod is ingegrepen.

Als jij dat soort dingen niet dom en dergelijke vindt dan ja. Op inhoudelijke reacties heb ik nooit zo gereageerd.
Verder waren er ook veel Nederlanders gisteren op de demonstratie, hebben die tegenwoordig ook een jodenhaat met het pro-israel regime?
  maandag 21 juli 2014 @ 18:00:01 #264
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142562500
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Mensen die dingen posten zoals 'Steun aan terroristische organisatie :r :r :r :r' op een foto van een vreedzame demonstratie waar solidariteit en steun wordt laten zien, en vervolgens met 'ok :')' reageren op iemand die inhoudelijk op ze ingaat, of bijvoorbeeld dingen zoals statistieken ontkennen omdat ze tegen je zijn en zegt dat ze verzonnen zijn, of 2 woorden roepen en duidelijk laten zien dat ze niks van het conflict weten en vervolgens nooit meer iets zeggen noem ik inderdaad dom en achterlijk.

Of zoals toofastforyou21 hierboven, zijn eerste paar posts op mij reageerde en mij een hamas terrorist noemde en een kut kneus en weetikveelwat uit het niets (of omdat ik niet pro israel ben) en uiteindelijk door een mod is ingegrepen.

Als jij dat soort dingen niet dom en dergelijke vindt dan ja. Op inhoudelijke reacties heb ik nooit zo gereageerd.
Verder waren er ook veel Nederlanders gisteren op de demonstratie, hebben die tegenwoordig ook een jodenhaat met het pro-israel regime?
Je bent zelf echt vreselijk selectief, en reageer je weer niet op de standpunten van havangile die hij in zijn reactie aandraagt, ga er dan eens inhoudelijk op in, in plaats van eromheen te draaien.
pi_142562806
En, heeft de pro-Palestina demonstratie geholpen? Is er nu vrede?
pi_142562977
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Waren allemaal Nederlanders, op een handjevol toeristen en wellicht wat illegalen na. En het gaat niet om jodenhaat maar de reden voor die demonstratie: onschuldige burgerslachtoffers. Die vallen bij de bosjes in Gaza ja, maar ook in Nigeria, ook in Syrië, en tal van anderen plaatsen, maar daar demonstreert geen hond voor.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:15:05 #267
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142563080
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:12 schreef havanagila het volgende:

[..]

Waren allemaal Nederlanders, op een handjevol toeristen en wellicht wat illegalen na. En het gaat niet om jodenhaat maar de reden voor die demonstratie: onschuldige burgerslachtoffers. Die vallen bij de bosjes in Gaza ja, maar ook in Nigeria, ook in Syrië, en tal van anderen plaatsen, maar daar demonstreert geen hond voor.
Niet?

http://en.wikipedia.org/w(...)the_Syrian_Civil_War
http://www.thestar.com/ne(...)ngs_hit_nigeria.html

En misschien protesteren ze niet alleen tegen de onschuldige burgerslachtoffers, maar de jarenlange onderdrukking en slechte situatie, die nu al 47 jaar duurt en gesteund wordt. En het conflict dat al 60+ jaar duurt. Welk mogelijk ander conflict heeft zolang onderdrukking meegemaakt, waar niks aangedaan wordt?

[ Bericht 5% gewijzigd door IsaacCuenca op 21-07-2014 18:22:43 ]
pi_142563420
Ja, een link naar demonstraties tegen het conflict in Syrië en een linkje naar een nieuwbericht over een demonstratie in Nigeria. Sterk punt. Alleen jammer dat er geen lijstje van Pro Palestina demonstraties bij staat. Maar goed dat is alleen maar handig natuurlijk.

Ik heb mijn punt gemaakt en ga die niet voor een 3e keer maken. Je begrijpt goed wat ik bedoel.
pi_142563606
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:12 schreef havanagila het volgende:

[..]

Hebben die moordenaars hier ook een ambassadeur, de status van meest bevriende natie, privileges op schiphol en deelname aan het songfestival en Europese sportevenementen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:29:10 #270
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142563647
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:23 schreef havanagila het volgende:
Ja, een link naar demonstraties tegen het conflict in Syrië en een linkje naar een nieuwbericht over een demonstratie in Nigeria. Sterk punt. Alleen jammer dat er geen lijstje van Pro Palestina demonstraties bij staat. Maar goed dat is alleen maar handig natuurlijk.

Ik heb mijn punt gemaakt en ga die niet voor een 3e keer maken. Je begrijpt goed wat ik bedoel.
Ik geef je een overzicht van demonstraties tegen Syrië, en het eerste nieuwsbericht over demonstraties tegen Nigeria (google maar, er is meer te vinden.). Dus je claim dat daar geen hond voor opkomt is al meteen invalide. Pro Palestina vroeg je niet van me en dat zal ongetwijfeld meer zijn geweest gezien dat vermenigvuldigd met een factor 10 langer duurt.

Ik heb mijn punt ook al meerdere malen gemaakt, maar goed daar lijk je blind voor te zijn.
pi_142563661
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hebben die moordenaars hier ook een ambassadeur, de status van meest bevriende natie, privileges op schiphol en deelname aan het songfestival en Europese sportevenementen?
Geef ik aan dat goed te keuren dan? Enige punt wat ik maak is dat men niet puur en alleen vanuit onderdrukking en om onschuldige dode demonstreert. Meer zeg ik niet en moet er ook niet van gemaakt worden.
pi_142563908
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:29 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ik geef je een overzicht van demonstraties tegen Syrië, en het eerste nieuwsbericht over demonstraties tegen Nigeria (google maar, er is meer te vinden.). Dus je claim dat daar geen hond voor opkomt is al meteen invalide. Pro Palestina vroeg je niet van me en dat zal ongetwijfeld meer zijn geweest gezien dat vermenigvuldigd met een factor 10 langer duurt.

Ik heb mijn punt ook al meerdere malen gemaakt, maar goed daar lijk je blind voor te zijn.
Nee, ipv een discussie te voeren probeer je je gelijk te halen door middel van allerlei uitvluchten en zaken die je goed uitkomen. Precies hetzelfde wat men in Jeruzalem en Gaza doet en waarom er tig Palestijnen en Israëli's in angst leven en onnodig sterven, en er (na tientallen jaren!!) nog geen vrede in zicht is.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:37:44 #273
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142563952
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:36 schreef havanagila het volgende:

[..]

Nee, ipv een discussie te voeren probeer je je gelijk te halen door middel van allerlei uitvluchten en zaken die je goed uitkomen. Precies hetzelfde wat men in Jeruzalem en Gaza doet en waarom er tig Palestijnen en Israëli's in angst leven en onnodig sterven, en er (na tientallen jaren!!) nog geen vrede in zicht is.
Allerlei zaken die mij goed uitkomen.... zoals iets objectiefs als de statistieken.
Juist ja.
pi_142564198
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:36 schreef havanagila het volgende:

[..]

Hij heeft je er gewoon uitgeluld. Zou je sieren dat ook toe te geven.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 21 juli 2014 @ 18:46:37 #275
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142564253
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:37 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Allerlei zaken die mij goed uitkomen.... zoals iets objectiefs als de statistieken.
Juist ja.
Objectief in jou ogen ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')