abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142506532
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 09:45 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat als Nederland een corridor + kleine oppervlakte rond het vliegtuig vast gaat houden met het materieel wat we nog overhebben er weinig rebellen zijn die daar tegen gaan lopen vechten. Ik bedoel.. wat ben je dan aan het doen. Hoe leg je dat uit aan de internationale gemeenschap? Bovendien zijn er misschien andere EU troepen die mee willen doen.
Remember Srebrenica.
pi_142506535
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:38 schreef HulkHeld het volgende:
Man man man.. wat moet het een chaos en paniek zijn geweest op het moment dat dat vliegtuig naar beneden dook.. niet te beschrijven gewoon, iedereen rondvliegend door dat toestel..
Iedereen was hoogstwaarschijnlijk of al dood, of bewusteloos door de impact van de raket.
pi_142506542
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:38 schreef Loekie1 het volgende:
Wie er nou het meest gebaat bij een ramp als dit? De leiders van Oekraine.
Ga weg, jij bent weer lekker tunnelvisie aan het creëren. Jij gaat dus al 100% van uit dat er opzet in het spel is.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_142506547
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:38 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Iedereen was hoogstwaarschijnlijk of al dood, of bewusteloos door de impact van de raket.
Uit beelden van de CNN bleek dat hij geraakt was aan de vleugel, zou het dan meteen afgelopen zijn? Bewusteloos kan ik me wel voorstellen door de zuurstof die er niet meer is.
  zondag 20 juli 2014 @ 10:39:49 #155
28033 Pek
je moet wat
pi_142506549
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:38 schreef HulkHeld het volgende:
Man man man.. wat moet het een chaos en paniek zijn geweest op het moment dat dat vliegtuig naar beneden dook.. niet te beschrijven gewoon, iedereen rondvliegend door dat toestel..
Gelukkig, waarschijnlijk, al buiten bewustzijn voor impact. Hoop ik dan, damn.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_142506557
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:38 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Remember Srebrenica.
Care to elaborate?
pi_142506559
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ga weg, jij bent weer lekker tunnelvisie aan het creëren. Jij gaat dus al 100% van uit dat er opzet in het spel is.
Kom liever met een tegenargument.
  zondag 20 juli 2014 @ 10:40:34 #158
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_142506561
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Er is ook een theorie dat die systemen bediend zijn door Russische manschappen die de separatisten ondersteunen. Het schijnt iets van drie maanden te duren aan opleiding voordat je die BUK kunt bedienen. Dat ding is toch ook een Rusissche uitvinding dacht ik?
Lijkt me meer dan een logische theorie. Ik kan me niet voorstellen dat je zomaar zonder training vliegtuigen uit de lucht haalt..
  zondag 20 juli 2014 @ 10:40:43 #159
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_142506564
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:37 schreef doge het volgende:

[..]

Oke, dus er zal ook absoluut geen kern van waarheid in zitten? Ik begrijp dat de meeste mensen hier het fijner zouden vinden als er een telegraaf artikel was gepubliceerd waarin stond dat de lijken allemaal meteen in een massagraf zijn geflikkerd.
Het is toch simpel op te lossen? Die woordvoerder van de separatisten staat de pers kort te woord wat ze aan het doen zijn, waar de lijken heen gaan, wanneer ze vrij gegeven gaan worden kortom een plan van aanpak. Dat ze dit niet doen, iedereen in onwetendheid laten is respectloos zeker naar familieleden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_142506579
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:39 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Uit beelden van de CNN bleek dat hij geraakt was aan de vleugel, zou het dan meteen afgelopen zijn? Bewusteloos kan ik me wel voorstellen door de zuurstof die er niet meer is.
Als je de beelden bedoelt van een vliegtuig met een brandende vleugel, dat was een ander vliegtuig. Van hoe het er nu uitziet was de raketinslag zo krachtig dat het vliegtuig in de lucht al uit elkaar geklapt is (gezien de spreiding van de wrakstukken).
pi_142506582
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het is toch simpel op te lossen? Die woordvoerder van de separatisten staat de pers kort te woord wat ze aan het doen zijn, waar de lijken heen gaan, wanneer ze vrij gegeven gaan worden kortom een plan van aanpak. Dat ze dit niet doen, iedereen in onwetendheid laten is respectloos zeker naar familieleden.
Respect hebben ze sowieso niet, want als ze zich zo Rus hadden gevoeld hadden ze al gelijk wel opgepleurd naar dat kutland.
  zondag 20 juli 2014 @ 10:42:07 #162
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_142506586
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:40 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Oekraine had geen luchtafweer in het gebied omdat de rebellen geen vliegtuigen hebben
Wie dit leest is gek
  zondag 20 juli 2014 @ 10:42:50 #163
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142506592
Oh jee, gisteren propageerde ik nog ingrijpen om de rampplek veilig te stellen. Vandaag blijkt dat ook op de voorpagina van de telegraaf te staan. Moet ik mezelf nu niet meer serieus nemen? :9

quote:
Ingrijpen!

Nederland wordt in het diepst van de ziel geraakt door het schandalige gesol met lichamen en bezittingen op de plek van het neergeschoten passagierstoestel in Oekraïne.

De hulpeloze noodkreet van premier Rutte aan het adres van president Poetin zal niets uithalen. Deze bruut had direct na de aanslag de kans om voor het oog van de wereld een harde veroordeling uit te spreken. In plaats daarvan legde hij de schuld bij de regering in Kiev en ging hij onverdroten verder met zijn propaganda-oorlog – liegen en bedriegen zoals hij dat leerde bij de KGB is alles wat Poetin kan.

Met het verdonkeremanen van cruciale bewijsstukken tekenen de separatisten hun eigen schuldbekentenis. Door zijn invloed niet aan te wenden levert Poetin het bewijs van Russische medeplichtigheid. Een onafhankelijk onderzoek wordt bij voorbaat om zeep geholpen.

Daarom moet hier worden ingegrepen. Het gebied van de brokstukken dient te worden veiliggesteld door het sturen van NAVO-troepen. Tegelijkertijd moeten Special Forces worden ingezet om de daders van deze massamoord op te sporen en over te brengen naar Nederland voor hun berechting.

Het is nu tijd voor actie.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_142506596
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:40 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dat doe ik dus al kneus. Ik ga er van uit dat het ongelukkig naar beneden gehaald door separatisten. Dit geneuzel van je kan in bnw.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_142506609
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:42 schreef DeJori het volgende:
Oh jee, gisteren propageerde ik nog ingrijpen om de rampplek veilig te stellen. Vandaag blijkt dat ook op de voorpagina van de telegraaf te staan. Moet ik mezelf nu niet meer serieus nemen? :9

[..]

Sorry, je brein is te ver afgetakeld. Je moet worden opgenomen, maar je mag kiezen tussen BNW, ONZ of VBL! :)
  zondag 20 juli 2014 @ 10:43:58 #166
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_142506611
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik vermoed dat die mate van organisatie daar niet bestaat.
En kijk eens naar de reactie op dat lifenews berichtje een aantal posts terug.
Media-outlet van de separatisten, dus per definitie niet betrouwbaar.
Het is op dit moment een wirwar van berichtgeving en kun jij de propaganda en de waarheid nog onderscheiden. Ik heb daar persoonlijk moeite mee.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_142506614
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 09:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat wil je dan als een of andere wraakmachine het land binnen vallen?.. hoe Amerikaans zeg, vergelding en wraak lost al helemaal niks op. Belangrijkste op dit moment is dat al die slachtoffers naar huis komen naar geliefden, familie en vrienden.
Belangrijkste is nu dat iedereen de kop koel houdt en de boel niet laat escaleren.
  zondag 20 juli 2014 @ 10:45:21 #168
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_142506623
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:42 schreef DeJori het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken? Jij bent echt onze Nederlandse held.
  zondag 20 juli 2014 @ 10:45:44 #169
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_142506632
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:41 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Als je de beelden bedoelt van een vliegtuig met een brandende vleugel, dat was een ander vliegtuig. Van hoe het er nu uitziet was de raketinslag zo krachtig dat het vliegtuig in de lucht al uit elkaar geklapt is (gezien de spreiding van de wrakstukken).
Er is een enorm groot deel op één plek terecht gekomen waarbij brandstoftenks ook nog heel waren.
De brandstof zit in en tussen de vleugels. Daarom denk ik dat het achterts deel is afgebroken en de voorste 2/3e redelijk intakt met af en toe metaal en passagiers verliezend naar beneden in gestort.
Wie dit leest is gek
pi_142506634
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:44 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Belangrijkste is nu dat iedereen de kop koel houdt en de boel niet laat escaleren.
Want dat is nog niet gebeurd??
pi_142506635
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Dat doe ik dus al kneus. Ik ga er van uit dat het ongelukkig naar beneden gehaald door separatisten. Dit geneuzel van je kan in bnw.
Wil je niet op de man spelen aub.

Wanneer deze is buitgemaakt op de Oekraïense krijgsmacht zou het zo kunnen zijn, dat de separatisten niet het hele systeem hadden, en dus ook geen onderscheid konden maken. Daarnaast is het bedienen van een Buk niet een kwestie van mikken en op een knopje drukken.

http://www.ftm.nl/exclusive/mh17-de-mist-van-feit-en-fictie/

Wanneer de Russen dit systeem hadden geleverd, hadden ze wel het hele systeem geleverd.
pi_142506651
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:46 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Want dat is nog niet gebeurd??
Verdere escalatie bedoelt ze waarschijnlijk. :)
pi_142506663
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:44 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Stel je voor dat het uit de hand gaat lopen!
pi_142506666
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Verdere escalatie bedoelt ze waarschijnlijk. :)
Hetloopt alleen maar hoger op, hier gaat geen einde meer aankomen denk ik.. Poetin met z'n gelul van dat Oekraïne niet had moeten doorgaan, maar meneer keurt het wel goed dat die mongolen uit zijn land, of althans zich zo verbonden voelen aan dat land van 'm, herrie gaat lopen schoppen in Oekraïne..
  zondag 20 juli 2014 @ 10:48:56 #175
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_142506669
Ik vind het vervelend dat er steeds overal staat dat het waarschijnlijk per ongeluk is gebeurd. So fucking what, als je geen passagiersvliegtuig en militair vliegtuig van elkaar kan onderscheiden, blijf je maar met je tengels van een buk af. :{w
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')