Remember Srebrenica.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat als Nederland een corridor + kleine oppervlakte rond het vliegtuig vast gaat houden met het materieel wat we nog overhebben er weinig rebellen zijn die daar tegen gaan lopen vechten. Ik bedoel.. wat ben je dan aan het doen. Hoe leg je dat uit aan de internationale gemeenschap? Bovendien zijn er misschien andere EU troepen die mee willen doen.
Iedereen was hoogstwaarschijnlijk of al dood, of bewusteloos door de impact van de raket.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:38 schreef HulkHeld het volgende:
Man man man.. wat moet het een chaos en paniek zijn geweest op het moment dat dat vliegtuig naar beneden dook.. niet te beschrijven gewoon, iedereen rondvliegend door dat toestel..
Ga weg, jij bent weer lekker tunnelvisie aan het creëren. Jij gaat dus al 100% van uit dat er opzet in het spel is.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:38 schreef Loekie1 het volgende:
Wie er nou het meest gebaat bij een ramp als dit? De leiders van Oekraine.
Uit beelden van de CNN bleek dat hij geraakt was aan de vleugel, zou het dan meteen afgelopen zijn? Bewusteloos kan ik me wel voorstellen door de zuurstof die er niet meer is.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:38 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Iedereen was hoogstwaarschijnlijk of al dood, of bewusteloos door de impact van de raket.
Gelukkig, waarschijnlijk, al buiten bewustzijn voor impact. Hoop ik dan, damn.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:38 schreef HulkHeld het volgende:
Man man man.. wat moet het een chaos en paniek zijn geweest op het moment dat dat vliegtuig naar beneden dook.. niet te beschrijven gewoon, iedereen rondvliegend door dat toestel..
Kom liever met een tegenargument.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ga weg, jij bent weer lekker tunnelvisie aan het creëren. Jij gaat dus al 100% van uit dat er opzet in het spel is.
Lijkt me meer dan een logische theorie. Ik kan me niet voorstellen dat je zomaar zonder training vliegtuigen uit de lucht haalt..quote:Op zondag 20 juli 2014 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er is ook een theorie dat die systemen bediend zijn door Russische manschappen die de separatisten ondersteunen. Het schijnt iets van drie maanden te duren aan opleiding voordat je die BUK kunt bedienen. Dat ding is toch ook een Rusissche uitvinding dacht ik?
Het is toch simpel op te lossen? Die woordvoerder van de separatisten staat de pers kort te woord wat ze aan het doen zijn, waar de lijken heen gaan, wanneer ze vrij gegeven gaan worden kortom een plan van aanpak. Dat ze dit niet doen, iedereen in onwetendheid laten is respectloos zeker naar familieleden.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:37 schreef doge het volgende:
[..]
Oke, dus er zal ook absoluut geen kern van waarheid in zitten? Ik begrijp dat de meeste mensen hier het fijner zouden vinden als er een telegraaf artikel was gepubliceerd waarin stond dat de lijken allemaal meteen in een massagraf zijn geflikkerd.
Als je de beelden bedoelt van een vliegtuig met een brandende vleugel, dat was een ander vliegtuig. Van hoe het er nu uitziet was de raketinslag zo krachtig dat het vliegtuig in de lucht al uit elkaar geklapt is (gezien de spreiding van de wrakstukken).quote:Op zondag 20 juli 2014 10:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Uit beelden van de CNN bleek dat hij geraakt was aan de vleugel, zou het dan meteen afgelopen zijn? Bewusteloos kan ik me wel voorstellen door de zuurstof die er niet meer is.
Respect hebben ze sowieso niet, want als ze zich zo Rus hadden gevoeld hadden ze al gelijk wel opgepleurd naar dat kutland.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het is toch simpel op te lossen? Die woordvoerder van de separatisten staat de pers kort te woord wat ze aan het doen zijn, waar de lijken heen gaan, wanneer ze vrij gegeven gaan worden kortom een plan van aanpak. Dat ze dit niet doen, iedereen in onwetendheid laten is respectloos zeker naar familieleden.
Oekraine had geen luchtafweer in het gebied omdat de rebellen geen vliegtuigen hebbenquote:
quote:Ingrijpen!
Nederland wordt in het diepst van de ziel geraakt door het schandalige gesol met lichamen en bezittingen op de plek van het neergeschoten passagierstoestel in Oekraïne.
De hulpeloze noodkreet van premier Rutte aan het adres van president Poetin zal niets uithalen. Deze bruut had direct na de aanslag de kans om voor het oog van de wereld een harde veroordeling uit te spreken. In plaats daarvan legde hij de schuld bij de regering in Kiev en ging hij onverdroten verder met zijn propaganda-oorlog – liegen en bedriegen zoals hij dat leerde bij de KGB is alles wat Poetin kan.
Met het verdonkeremanen van cruciale bewijsstukken tekenen de separatisten hun eigen schuldbekentenis. Door zijn invloed niet aan te wenden levert Poetin het bewijs van Russische medeplichtigheid. Een onafhankelijk onderzoek wordt bij voorbaat om zeep geholpen.
Daarom moet hier worden ingegrepen. Het gebied van de brokstukken dient te worden veiliggesteld door het sturen van NAVO-troepen. Tegelijkertijd moeten Special Forces worden ingezet om de daders van deze massamoord op te sporen en over te brengen naar Nederland voor hun berechting.
Het is nu tijd voor actie.
Dat doe ik dus al kneus. Ik ga er van uit dat het ongelukkig naar beneden gehaald door separatisten. Dit geneuzel van je kan in bnw.quote:
Sorry, je brein is te ver afgetakeld. Je moet worden opgenomen, maar je mag kiezen tussen BNW, ONZ of VBL!quote:Op zondag 20 juli 2014 10:42 schreef DeJori het volgende:
Oh jee, gisteren propageerde ik nog ingrijpen om de rampplek veilig te stellen. Vandaag blijkt dat ook op de voorpagina van de telegraaf te staan. Moet ik mezelf nu niet meer serieus nemen?
[..]
Ik vermoed dat die mate van organisatie daar niet bestaat.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het is toch simpel op te lossen? Die woordvoerder van de separatisten staat de pers kort te woord wat ze aan het doen zijn, waar de lijken heen gaan, wanneer ze vrij gegeven gaan worden kortom een plan van aanpak. Dat ze dit niet doen, iedereen in onwetendheid laten is respectloos zeker naar familieleden.
Belangrijkste is nu dat iedereen de kop koel houdt en de boel niet laat escaleren.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat wil je dan als een of andere wraakmachine het land binnen vallen?.. hoe Amerikaans zeg, vergelding en wraak lost al helemaal niks op. Belangrijkste op dit moment is dat al die slachtoffers naar huis komen naar geliefden, familie en vrienden.
Mag ik je aanraken? Jij bent echt onze Nederlandse held.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:42 schreef DeJori het volgende:
Oh jee, gisteren propageerde ik nog ingrijpen om de rampplek veilig te stellen. Vandaag blijkt dat ook op de voorpagina van de telegraaf te staan. Moet ik mezelf nu niet meer serieus nemen?
[..]
Er is een enorm groot deel op één plek terecht gekomen waarbij brandstoftenks ook nog heel waren.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:41 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Als je de beelden bedoelt van een vliegtuig met een brandende vleugel, dat was een ander vliegtuig. Van hoe het er nu uitziet was de raketinslag zo krachtig dat het vliegtuig in de lucht al uit elkaar geklapt is (gezien de spreiding van de wrakstukken).
Want dat is nog niet gebeurd??quote:Op zondag 20 juli 2014 10:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Belangrijkste is nu dat iedereen de kop koel houdt en de boel niet laat escaleren.
Wil je niet op de man spelen aub.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat doe ik dus al kneus. Ik ga er van uit dat het ongelukkig naar beneden gehaald door separatisten. Dit geneuzel van je kan in bnw.
Stel je voor dat het uit de hand gaat lopen!quote:Op zondag 20 juli 2014 10:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Belangrijkste is nu dat iedereen de kop koel houdt en de boel niet laat escaleren.
Hetloopt alleen maar hoger op, hier gaat geen einde meer aankomen denk ik.. Poetin met z'n gelul van dat Oekraïne niet had moeten doorgaan, maar meneer keurt het wel goed dat die mongolen uit zijn land, of althans zich zo verbonden voelen aan dat land van 'm, herrie gaat lopen schoppen in Oekraïne..quote:Op zondag 20 juli 2014 10:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Verdere escalatie bedoelt ze waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |