Waarnemers worden tegengehouden.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:37 schreef Loekie1 het volgende:
Meanwhile in the Netherlands, forensic teams have begun collecting material, including DNA samples from relatives, photographs of victims and details of any distinguishing features, to help them identify the remains.
http://www.theguardian.co(...)haos-corpses-ukraine
Begrijpelijk, maar waarom is er niet meteen een team met Nederlanders naar de rampplek gegaan? Die gasten, als ze het menen daar, hadden Nederlanders toch weinig in de weg kunnen leggen en die hadden een oogje in het zeil kunnen houden.
Nederland heeft ook net even iets minder middelen dan de VS.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Klopt. Wij zijn laffe honden die geleid worden door nog laffere honden.
Vooral minder ballen.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nederland heeft ook net even iets minder middelen dan de VS.
Mocht niet van de separatisten.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:37 schreef Loekie1 het volgende:
Begrijpelijk, maar waarom is er niet meteen een team met Nederlanders naar de rampplek gegaan?
Het vereist natuurlijk vrij weinig ballen om andere mensen een potentiële dood in te sturen.quote:
Blij dat mensen als jij, zonder enig verstand van diplomatie en Internationale verhoudingen, het land niet leiden. Lekker de beuk erin als iets je tegenstaat, dat gaat ons land zeker goed doen!quote:
dat soort filmpjes zeggen vaak niks.quote:
Feit. Maar het roept toch wel wat vragen op vind ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:44 schreef wise het volgende:
[..]
dat soort filmpjes zeggen vaak niks.
Pro-russen hier zeggen; zie je wel
en de 85% anti-russen zeggen hier, das nep.
Mij hoor je nergens beweren dat ze die lijken moeten laten liggen maar ik vind wel dat ze repsectloos ermee omgaan zeker voor de nabestaanden. Je familie zal er maar tussen liggen en je hebt geen idee op dit moment.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is wel heftig.. maar niemand die dat kan tegenhouden...
Klinkt wrang maar het is niet anders...
En het is niet alleen roven en slecht zijn...
Moet je een lijk die door je dak is gevallen maar laten liggen..?
Het is daar ook zomer he..?
De hele wereld bestaat uit pro- of anti-Russenquote:Op zondag 20 juli 2014 09:44 schreef wise het volgende:
[..]
dat soort filmpjes zeggen vaak niks.
Pro-russen hier zeggen; zie je wel
en de 85% anti-russen zeggen hier, das nep.
indd, en dan wel amerika bekritiseren om overal maar gelijk in oorlog mee te gaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:44 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Blij dat mensen als jij, zonder enig verstand van diplomatie en Internationale verhoudingen, het land niet leiden. Lekker de beuk erin als iets je tegenstaat, dat gaat ons land zeker goed doen!
Ik denk dat als Nederland een corridor + kleine oppervlakte rond het vliegtuig vast gaat houden met het materieel wat we nog overhebben er weinig rebellen zijn die daar tegen gaan lopen vechten. Ik bedoel.. wat ben je dan aan het doen. Hoe leg je dat uit aan de internationale gemeenschap? Bovendien zijn er misschien andere EU troepen die mee willen doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nederland heeft ook net even iets minder middelen dan de VS.
ja, maar niet heel de wereld zit in dit topicquote:Op zondag 20 juli 2014 09:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
De hele wereld bestaat uit pro- of anti-Russen
Ja. Maar die timestamp van die post is geen 'bewijs'. Al speelt Oekraïne ook gewoon een spelletje propaganda mee.quote:
Het is dat Rutte er niet onderuit komt. Het liefste zou hij dit negeren. Het gaat zijn pet ver te boven. Hij denkt te kunnen onderhandelen met een stel dronken wilden op het niveau van de heren van de sociëteit.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het vereist natuurlijk vrij weinig ballen om andere mensen een potentiële dood in te sturen.
Maar het is toch echt een kwestie van middelen.
Want dat hebben ze zomaar even aan kunnen passen, of zo?quote:Op zondag 20 juli 2014 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja. Maar die timestamp van die post is geen 'bewijs'. Al speelt Oekraïne ook gewoon een spelletje propaganda mee.
Nee over het schoolplein kruipen als je gepest wordt lost de zaken op.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:44 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Blij dat mensen als jij, zonder enig verstand van diplomatie en Internationale verhoudingen, het land niet leiden. Lekker de beuk erin als iets je tegenstaat, dat gaat ons land zeker goed doen!
Nee, dat zijn oorspronkelijke Russen. In dat gebied wonen heel veel Russen. Dat is waarom Rusland toen militair ingreep in de Krim, om haar eigen burgers te beschermen zoals Putin dat zei.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:28 schreef wise het volgende:
[..]
ho ho, dat zijn pro-russische oekrainers.
Als Nederland al iets wil doen, dan moet dat inderdaad in een samenwerkingsverband. Daarbij kan men wel zeggen dat de VS zoveel ballen heeft, maar die hebben eigenlijk ook alleen maar toe staan kijken terwijl Rusland een stukje Oekraïne annexeerde.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat als Nederland een corridor + kleine oppervlakte rond het vliegtuig vast gaat houden met het materieel wat we nog overhebben er weinig rebellen zijn die daar tegen gaan lopen vechten. Ik bedoel.. wat ben je dan aan het doen. Hoe leg je dat uit aan de internationale gemeenschap? Bovendien zijn er misschien andere EU troepen die mee willen doen.
Het feit dat je deze situatie gaat vergelijken met een schoolplein zegt genoeg.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee over het schoolplein kruipen als je gepest wordt lost de zaken op.
Nee, technisch verhaal. BNW / Vlucht MH17 #1 < hier en post erna heb ik het proberen uit te leggenquote:Op zondag 20 juli 2014 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want dat hebben ze zomaar even aan kunnen passen, of zo?
Omdat het niet werkt zoals in de films.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:45 schreef Andromache het volgende:
Waarom zijn de trucks niet gevolgd a.d.h.v. satellietbeelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |