Fixedquote:Op zondag 20 juli 2014 10:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Die gasten daar zijn al begonnen met puinruimen plunderen.
Ja, maar 38 waren toch echt 'verdwenen', niemand weet waar die zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er zijn 190 lijken geborgen volgens de Russen..
Dat ook, maar er zijn ook al gewoon vrachtwagens geweest die allemaal puin hebben afgevoerdquote:
Van de rest ook niet.. maar waarschijnlijk zijn ze buiten het oorlogsgebied gebracht/vervoerd...quote:Op zondag 20 juli 2014 10:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ja, maar 38 waren toch echt 'verdwenen', niemand weet waar die zijn.
Ik begin toch steeds meer Rusland te verdenken die hierachter zit. Dat het niet met opzet was geloof ik best, maar het vliegtuig is uit de lucht gehaald door een BUK (door Rusland geleverd) bedient door Russische manschappen of separatisten opgeleid door Rusland.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik weet niet of het Russische militaire zijn. Echter is er wel een recruit office in Moskou waar redelijk was oud gediende zich melden. Zal heus wel wat volk rond lopen die er aardig mee om kunnen gaan.
quote:Op zondag 20 juli 2014 10:30 schreef -0- het volgende:
Waar is de EU eigenlijk in dit verhaal?
Die lijken zich amper te bemoeien?
Der Führer schläftquote:Op zondag 20 juli 2014 10:30 schreef -0- het volgende:
Wat dacht je ervan dat ze zich bekokstoven over de nieuwe Europese Commissie.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:30 schreef -0- het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 10:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Van de rest ook niet.. maar waarschijnlijk zijn ze buiten het oorlogsgebied gebracht/vervoerd...
Volgens dit lifenews artikel zijn de lijken naar een mortarium in Donetsk gebracht.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ja, maar 38 waren toch echt 'verdwenen', niemand weet waar die zijn.
Lifenews is dan ook het media-outlet van de separatistenquote:Op zondag 20 juli 2014 10:33 schreef doge het volgende:
[..]
[..]
Volgens dit lifenews artikel zijn de lijken naar een mortarium in Donetsk gebracht.
http://lifenews.ru/news/136950
(https://translate.google.(...)%2F136950&edit-text=)
Verbrand.. ?quote:Op zondag 20 juli 2014 10:34 schreef agter het volgende:
Ik heb wat van die nare foto's zitten kijken.
Waarom hebben veel lijken geen, of weinig, kleren aan?
O ja natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat ze zich bekokstoven over de nieuwe Europese Commissie.
Aan flarden gescheurd tijdens de val waarschijnlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 10:34 schreef agter het volgende:
Niet echt een betrouwbare bron...quote:Op zondag 20 juli 2014 10:33 schreef doge het volgende:
[..]
[..]
Volgens dit lifenews artikel zijn de lijken naar een mortarium in Donetsk gebracht.
http://lifenews.ru/news/136950
(https://translate.google.(...)%2F136950&edit-text=)
quote:Op zondag 20 juli 2014 10:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Omdat wat ie moest doen gedaan is...
De weg vrijmaken voor onderzoek/bergers...
Die zijn op dit moment aan het arriveren..
En hebben vrij baan
Hoeft maar een gat in te zitten en dan scheurt het wel af wanneer je met een paar honderd km/u naar beneden valt.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:34 schreef agter het volgende:
Wat zou de EU moeten doen?quote:Op zondag 20 juli 2014 10:30 schreef -0- het volgende:
Oke, dus er zal ook absoluut geen kern van waarheid in zitten? Ik begrijp dat de meeste mensen hier het fijner zouden vinden als er een telegraaf artikel was gepubliceerd waarin stond dat de lijken allemaal meteen in een massagraf zijn geflikkerd.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:34 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Lifenews is dan ook het media-outlet van de separatisten
Door zo'n explosie worden kleren van je lijf gescheurd.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:34 schreef agter het volgende:
Nou niet echt een dagelijks voorkomend iets hequote:Op zondag 20 juli 2014 10:38 schreef arjan1112 het volgende:
Zo een beetje elke dag, moet ik weer 4 nieuwe delen wegklikken
is er veel nieuws ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |