Boze buren.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:34 schreef b4kl4p het volgende:
Wat kan er gebeuren als ik het gewoon probeer en het lukt niet?
Wat kost zo'n rolgordijn? Ik wil echt zwarte dikke rolgordijnen die alles blokkeren.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
rolgordijn, maar dat hoeft pas voor 14 uur, dan komt de zon hier binnen.
Eurotje of 40-50?quote:Op zondag 20 juli 2014 09:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat kost zo'n rolgordijn? Ik wil echt zwarte dikke rolgordijnen die alles blokkeren.
Zeg 1 meter 70 hoog en 1 meter 10 breed.
Nietquote:Op zondag 20 juli 2014 09:35 schreef hoas het volgende:
En niemand hier van de sukkels zeggen TS dat er een betonboortje in moet, met een ijzer of houtboortje ben je morgen nog bezig.
Zever ik kan zien op de foto zit er geen betonboortje in.
quote:Op zondag 20 juli 2014 09:30 schreef Treinhomo het volgende:
(...)
Sowieso heb je een verkeerde boor in je machine. Da's een staalboor.
Nee ik zit zo krap bij kas dat ik alles leenquote:Op zondag 20 juli 2014 09:39 schreef hoas het volgende:
Beetje stomme vraag ts, maar als je een huis hebt dan heb je toch basis gereedschap nodig, of zit je zo ruim in het geld dat je alles laat doen?
Inderdaadquote:
Dat zeker, en met een rolgordijn kun je ook nog eens een fap plaatsen zonder dat de buurt het ziet. Dat kan je met een airco niet!quote:Op zondag 20 juli 2014 09:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oké. Dus waarschijnlijk goedkoper dan een airco.
Het bezitten van iets betekent niet dat je meteen begrijpt hoe het werktquote:Op zondag 20 juli 2014 09:39 schreef hoas het volgende:
Beetje stomme vraag ts, maar als je een huis hebt dan heb je toch basis gereedschap nodig, of zit je zo ruim in het geld dat je alles laat doen?
Dit ook ja nu ben ik vroeg wakker maar voor 12 uur in't weekend boren is not done!quote:Op zondag 20 juli 2014 09:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het is zondag hè, wacht minstens tot 12:00. Chille mensen slapen uit.
Is dat een serieus mos onder de klussers? Want ik heb er geen problemen mee nog even te wachten, als dit serieus is. Het liefst hang ik em natuurlijk op, want dan hangt dat ook alvast maar gewoon.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:48 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Dit ook ja nu ben ik vroeg wakker maar voor 12 uur in't weekend boren is not done!
Tsja het is zondag, voor veel mensen de enige dag dat ze uit kunnen slapen. En soms niet eens standaard elke zondag, maar af en toe.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Is dat een serieus mos onder de klussers? Want ik heb er geen problemen mee nog even te wachten, als dit serieus is. Het liefst hang ik em natuurlijk op, want dan hangt dat ook alvast maar gewoon.
De buren die direct aan deze kamer grenzen zijn wakker. De buitendeur staat open. Nou weet ik niet of de andere kant hier ook last van gaat hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tsja het is zondag, voor veel mensen de enige dag dat ze uit kunnen slapen. En soms niet eens standaard elke zondag, maar af en toe.
Ik zou het kut vinden in ieder geval.
Dat is een boortje met een geharde kop erop, het boortje wat je nu hebt wordt alleen maar korter.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:06 schreef b4kl4p het volgende:
Klote dat wordt helemaal niets. Ongelooflijke grafherrie en dat ding zit nog geen 2 mm in het plafond.
Wat is een betonboortje?
Het verschil zit hem in het materiaal van het boortje en de manier waarop hij geslepen is.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:06 schreef b4kl4p het volgende:
Klote dat wordt helemaal niets. Ongelooflijke grafherrie en dat ding zit nog geen 2 mm in het plafond.
Wat is een betonboortje?
Een boortje waarmee je door beton komt.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:06 schreef b4kl4p het volgende:
Wat is een betonboortje?
Zo te zien zit er een metaalboor in, dus het is niet zo gek dat het boren niet zo lekker gaat...quote:Op zondag 20 juli 2014 09:09 schreef b4kl4p het volgende:
Hoi
Zometeen wil ik 4 gaatjes boren in het plafond, nu heb ik dit ding:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het een klopboor machine. Nu heb ik een maand terug geprobeerd gaatjes te boren maar dit ging niet zo soepel. Dus ik denk dat ik het device verkeerd heb ingesteld.
En voor mij de enige dat dat ik wat kan doen, dus jammerdebammer voor mn buren dan maarquote:Op zondag 20 juli 2014 09:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tsja het is zondag, voor veel mensen de enige dag dat ze uit kunnen slapen. En soms niet eens standaard elke zondag, maar af en toe.
Ik zou het kut vinden in ieder geval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |