Het is zondag hè, wacht minstens tot 12:00. Chille mensen slapen uit.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:09 schreef b4kl4p het volgende:
Zometeen wil ik 4 gaatjes boren in het plafond
Tot 12 uur uitslapen is wel heel erg asociaal. Ik wilde rond 10 een paar gaatjes zetten.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het is zondag hè, wacht minstens tot 12:00. Chille mensen slapen uit.
Helemaal naar de ene kant zou langzaam/slap zijn en helemaal maar de andere kant zou snel/sterk moeten zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 09:19 schreef b4kl4p het volgende:
Moet er ook iets gebeuren als ik aan die knoppen draai? Het lijkt nu niets uit te maken. Ik weet namelijk niet wanneer de boor op snel/langzaam staat omdat er geen streepje op zit wat de huidige stand is.
Mwa 10 kan denk ik ook wel :p Normaliter slaap ik zelf tot later maar als je let op de sociale normen zou 10:00 mogen geloof ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:19 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Tot 12 uur uitslapen is wel heel erg asociaal. Ik wilde rond 10 een paar gaatjes zetten.
Nou nou wat een haat.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:21 schreef SpecialK het volgende:
Boorkop op je lelijke laptop plaatsen en experimenteren met de draaiknoppen. Vooral de klopboor functionaliteit moet je een beetje voor doorduwen voordat je voelt of die aanstaat.
goeiequote:Op zondag 20 juli 2014 09:22 schreef iamredleader het volgende:
Leuk, een Makita![]()
Er zijn best wat knopjes om bepaalde zaken in te stellen ( haas vs schildpad ), ook klopboor versus niet-klopstand alsmede snelheid (draaiknopje bij de aan/uit-trekker. Staat er ergens een typenummer op de boor?
Google dan even op "instructies metabo *type* "
Omdat ik "experimenteren" zei? Raar forum dit.quote:
Nee ik bedoelde eigenlijk omdat je zo expliciet je mening over zijn laptop uitte en zelfs adviseerde het apparaat kapot te maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Omdat ik "experimenteren" zei? Raar forum dit.
rolgordijn, maar dat hoeft pas voor 14 uur, dan komt de zon hier binnen.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus uh waar ga je vier gaatjes voor boren in 't plafond? Lampen ophangen?
Bijna goed; Metabo.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:22 schreef iamredleader het volgende:
Leuk, een Makita![]()
Er zijn best wat knopjes om bepaalde zaken in te stellen ( haas vs schildpad ), ook klopboor versus niet-klopstand alsmede snelheid (draaiknopje bij de aan/uit-trekker. Staat er ergens een typenummer op de boor?
Google dan even op "instructies metabo *type* "
oke crap, waarom zou dit niet gaan lukken dan? Dit is toch een klopboor?quote:Op zondag 20 juli 2014 09:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bijna goed; Metabo.
OT: grote kans dat je plafond van beton is. Dan gaat het je met deze machine niet lukken.
Een boorhamer is in dat geval je beste vriend.
Een klopboor is leuk voor in baksteen en zachtere steensoorten.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:30 schreef b4kl4p het volgende:
Oke crap, waarom zou dit niet gaan lukken dan? Dit is toch een klopboor?
Wat kan er gebeuren als ik het gewoon probeer en het lukt niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 09:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Een klopboor is leuk voor in baksteen en zachtere steensoorten.
In beton heb je nu eenmaal een boorhamer nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |