quote:Op zondag 20 juli 2014 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, zijn pik is zo groot dat hij al de oorzaak is voor diverse maansverduisteringen.
Nu verwar je GGMM met Lange_Lans.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, zijn pik is zo groot dat hij al de oorzaak is voor diverse maansverduisteringen.
Plaats nou maar plaatjes van een leuke man of desnoods vrouwen, alles behalve hem. Oh nee, wacht, niet alles, anders weet ik het wel weerquote:Op zondag 20 juli 2014 03:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je krijgt de verkeerde indruk van VladiGod, hij is juist heel zorgzaam.
[ afbeelding ]
Ik doe wel een willekeurig plaatje van de training van Ronaldo.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Plaats nou maar plaatjes van een leuke man of desnoods vrouwen, alles behalve hem. Oh nee, wacht, niet alles, anders weet ik het wel weer
Niet zo doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is een goed onderwerp volgens jou?
Liever alleen die borstkas dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe wel een willekeurig plaatje van de training van Ronaldo.
[ afbeelding ]
gore sletquote:Op zondag 20 juli 2014 03:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of ander wijf lokte ons hier naar toe!
Ze kan nooit lekker genoeg zijn voor hoe gek ze is.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of ander wijf lokte ons hier naar toe!
Ssst, ik doe mee met de andere uit deze SC, dat is normaal hier.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je wil dat er nieuwe mensen blijven moet je wat minder zeuren.
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:16 schreef Joezi het volgende:
Ik heb een actieve wesp (weps voor sommigen) in de kamer![]()
[ afbeelding ]
Dat is ook overdreven, voor je het weet is ze erg hygiënisch.quote:
Daar kan ik nog geen uitspraken over doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze kan nooit lekker genoeg zijn voor hoe gek ze is.
Je moet gewoon altijd voor je mening uitkomen, want mensen met een mening die heb je niet zoveel.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ssst, ik doe mee met de andere uit deze SC, dat is normaal hier.
Ik durf niet meer.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet gewoon altijd voor je mening uitkomen, want mensen met een mening die heb je niet zoveel.
Inhoud ipv oppervlakkigheidquote:
Ik heb het volste vertrouwen dat je zolang je jezelf blijft en je niets aantrekt van het keurslijf van de SC je jezelf het beste kunt ontplooien.quote:
Kijkertje he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |