twitter:hdevreij twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 20:08:27#MH17 Shameless selfies and theft at crash site. "There’s not a single wallet I have seen with any money left in it” http://t.co/7hhA0hCEue reageer retweet
ben benieuwd wat zo iets nog te bieden heeftquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:03 schreef remlof het volgende:
Nu op CNN een special over de crash van MH17.
Waarschijnlijk op dit moment sinds vandaag.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoelang is het geleden dat Nederland 100+ doden heeft geteld ?
Ah dat was je vraag. Eh, ga maar koken of afwassen ofzoquote:
Hmm ? 4 a 5 jaar op universitair niveau + 1,5 jaar specifieke officierstraining is een vrij uitgebreide opleiding ...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:02 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dan stellen de opleidingen in NL ook geen ruk meer voor.
Doet je moeder al voor me.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah dat was je vraag. Eh, ga maar koken of afwassen ofzo
Ik heb het ook in elke post gehad over de EU + VS en Canada. Dus beter lezenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:02 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dan stellen de opleidingen in NL ook geen ruk meer voor.
Kom op zeg......praat eens even verrstandiger....Rusland walst lachend over de EU heen als de USA niets zou doen...
Nee en dat weet jij ook. Anders moet je mijn posts in SES maar even nalezenquote:
Schaamteloos inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:04 schreef Perrin het volgende:
twitter:hdevreij twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 20:08:27#MH17 Shameless selfies and theft at crash site. "There’s not a single wallet I have seen with any money left in it” http://t.co/7hhA0hCEue reageer retweet
Die hebben ook een topic.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:54 schreef ForzaMilan het volgende:
Dit is meer BNW dan NWS aan het worden.
Nu? Dat zou toch wel breaking zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:06 schreef remlof het volgende:
CNN meldt dat de crash site is overgenomen door militairen in Oekraïense uniformen nadat de sepetaristen er opeens vandoor gingen.
Zie niks op CNN hoor? Zit je te trollen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:06 schreef remlof het volgende:
CNN meldt dat de crash site is overgenomen door militairen in Oekraïense uniformen nadat de sepetaristen er opeens vandoor gingen.
Chris Cuomoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:06 schreef remlof het volgende:
http://www.playlivenews.com/2010/08/watch-cnn-news-live/quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:07 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zie niks op CNN hoor? Zit je te trollen?
Dan klets je nog dommer want de USA en Canada gaan NIET hierom een oorlog beginnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb het ook in elke post gehad over de EU + VS en Canada. Dus beter lezen
Nee, eerder vanavond en dat deze militairen ook veel respectvoller met de resten van het vliegtuig omgaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu? Dat zou toch wel breaking zijn.
http://www.playlivenews.com/2010/08/watch-cnn-news-live/quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:07 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zie niks op CNN hoor? Zit je te trollen?
twitter:Joosje twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 17:43:10Good old Berkut is back as well, to keep an eye on the OCSE mission and support the rebels. #MH17 http://t.co/D6rZDYOnKN reageer retweet
Vreemd. Nouja, laten we het hopen. Al vind ik het heel vreemd gezien alle tweets en foto's die het tegenovergestelde beweren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, eerder vanavond en dat deze militairen ook veel respectvoller met de resten van het vliegtuig omgaan.
Het lijkt mij ook wel breaking nieuws eerlijk gezegd, maar zo brengen ze het niet.
Klopt, maar het zijn anderen dan de seperatisten die er eerst waren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:07 schreef .Exe het volgende:
[..]
Chris Cuomo
Hij zei dat het Oekraiense uniformen leken
Dat zou best kunnen want Poetin is zich, net als Hitler toen, aan het bewapenen terwijl de rest juist zich ontwapenen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:05 schreef Automatisch het volgende:
Poetin is een gevaar voor ons allemaal
“Wat Rusland doet is ons aller probleem”. De boodschap op het vel papier op de grond is glashelder. Daarnaast ligt nog een vel, met een even duidelijke mededeling. Op dat papier staan drie vlaggen van voormalige Sovjetrepublieken waar Rusland het de afgelopen jaren mee aan de stok heeft gehad: de Moldavische, de Georgische en de Oekraïense. Daarboven staat: “Wie is hierna aan de beurt?” Het antwoord geeft het papier ook: de vierde vlag is de Europese. Daarboven staat de tekst: “2017?”
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)r-voor-ons-allemaal/
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
http://www.playlivenews.com/2010/08/watch-cnn-news-live/
Ik rij anders best aardig in m'n Cromwellquote:
Ik rij anders best aardig in mijn Cromwellquote:
Ook met oude tanks win je het van een land zonder tanks.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:09 schreef Andromache het volgende:
Toch zijn er ook veel berichten dat het Russische defensiearsenaal verouderd is. Ze hebben vrij veel, maar iet van hoogstaande kwaliteit.
Dat is niet zo vreemdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:10 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen want Poetin is zich, net als Hitler toen, aan het bewapenen terwijl de rest juist zich ontwapenen.
Tenerife denk ik zoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoelang is het geleden dat Nederland 100+ doden heeft geteld ?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, eerder vanavond en dat deze militairen ook veel respectvoller met de resten van het vliegtuig omgaan.
Het lijkt mij ook wel breaking nieuws eerlijk gezegd, maar zo brengen ze het niet.
KV-1quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook met oude tanks win je het van een land zonder tanks.
dat zeiden de Duitsers ook in '41quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:09 schreef Andromache het volgende:
Toch zijn er ook veel berichten dat het Russische defensiearsenaal verouderd is. Ze hebben vrij veel, maar iet van hoogstaande kwaliteit.
Ze zijn gebonden aan de NAVO.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:08 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dan klets je nog dommer want de USA en Canada gaan NIET hierom een oorlog beginnen.
Je weet dat het 'hypermoderne' Rusland kansloos is afgegaan in Afghanistan hè?quote:De USA heeft al miljarden verloren in Irak en Afghanistan en slaat nog geen deuk in een pakje boter.
Je hebt het nu over een hypermoderne tegenstander, tot de tanden gewapend en niet een sullig land zoals Afghanistan.
Want? Het leger van Duitsland, Turkije en Frankrijk is sterker en krachtiger dan van Rusland, volgens de berekeningen. Daar komt UK nog bij, Scandinavië en Benelux. Bovendien gaat Rusland de uitputtingsslag niet winnen, het land is straatarm, ze kunnen niet zoals de VS miljarden pompen in een oorlog. Ze gaan het hoe dan ook verliezen.quote:De EU heeft geen schijn van kans.
Meestal niet bestaande uit 80 minderjarigen en veel jonge gezinnen tegelijk terwijl ze niet ziek warenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:04 schreef Messina het volgende:
Er gaan elke dag zo'n 350 Nederlanders dood...
Dan moet je de voormalige koloniën van het Westen er ook even bijvoegen.quote:
Wij ook.. vol met olie.. brandstof.. afval water...quote:
Jij bent echt melig op het moment of nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wij ook.. vol met olie.. brandstof.. afval water...
Tanks genoeg
en dan te bedenken dat deze user zich een half uur geleden nog zat op te winden over het kinderachtige gedrag hierquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:14 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Jij bent echt melig op het moment of niet
Tig? Waar?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:15 schreef Snowballed het volgende:
Mwoa wel een beetje oud nieuws op CNN..
Die beginnen nu nog over dat er geen vrij baan gegeven word.. terwijl er tig bronnen zijn dat dat wel gebeurt..
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:14 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Jij bent echt melig op het moment of niet
Journalisten op twitter.. NOS.. etcquote:
En niemand heeft ook maar een idee wat dit inhoudt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:08 schreef Kirov het volgende:
twitter:Joosje twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 17:43:10Good old Berkut is back as well, to keep an eye on the OCSE mission and support the rebels. #MH17 http://t.co/D6rZDYOnKN reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |