Ja want opgeblazen worden door een drone van 4 kilometer afstand is heel heldhaftig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen idee wat COD is, maar liever strijdend ten onder als matige soldaat dan helemaal niet het leger in gaan en bang in je zolderkamertje blijven zitten.
Het gerucht dat een regeringsvliegtuig van de radar zou zijn verdwenen is wel intrigerend.quote:
Schei toch uit, daar hebben we de middelen en geld al lang niet meer voor... Hell, zelfs het volk legeren gaat niet meer lukken omdat driekwart van de kazernes teruggegeven zijn aan de natuur...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
Nee je bent niet in een maand getraind. Maar het is wel zo dat Nederland heel snel een flink leger weer kan opbouwen.
Is alweer ontkrachtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het gerucht dat een regeringsvliegtuig van de radar zou zijn verdwenen is wel intrigerend.
Straks komt nieuwsuur... dan kunnen we de boel weer een beetje fatsoeneren hier...quote:
oud nieuws trouwens..twitter:FinancialTimes twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 20:50:55Australia threatens Putin with G20 summit ban http://t.co/9JgKBAuUeS reageer retweet
okquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar dat neemt niet weg dat je echt een sukkeltje bent
Ik heb een WO opleiding gedaan, technisch nog wel, dus kan binnen anderhalf jaar officier zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:57 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Jij gaat de keuken in met je on-nadenkend gedrag.
Tegenwoordig moet je een IQ test afleggen voordat je in dienst kan en gelukkig maar want dat filtert mafketels eruit, zoals jij....
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:57 schreef PowerPants het volgende:
[..]
Ja want opgeblazen worden door een drone van 4 kilometer afstand is heel heldhaftig.
Zo gaat dat met elk topic over grote gebeurtenissen. Mensen zijn nog niet uitgepraat, maar eigenlijk valt er niets meer te vertellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:57 schreef Osiris024 het volgende:
Cool zo'n liveblog...........(van stoeiend users)......
Deze reeks is al tijden dood en puur slowchat.
Het is gewoon wachten op nieuw nieuws.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:00 schreef Messina het volgende:
[..]
Zo gaat dat met elk topic over grote gebeurtenissen. Mensen zijn nog niet uitgepraat, maar eigenlijk valt er niets meer te vertellen.
Zeker wel. Het goed na te denken over hoe nu te handelen. Ga er maar vanuit dat dit niet het laatste incident was. Er is niets mis mee om met andere mensen van gedachten te wisselen hierover.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:00 schreef Messina het volgende:
[..]
Zo gaat dat met elk topic over grote gebeurtenissen. Mensen zijn nog niet uitgepraat, maar eigenlijk valt er niets meer te vertellen.
Dan stellen de opleidingen in NL ook geen ruk meer voor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb een WO opleiding gedaan, technisch nog wel, dus kan binnen anderhalf jaar officier zijn![]()
Maar ik geef toe, ik kan ook koken
Jup. Hopelijk snel goed nieuws. Lichamen die naar Nederland komen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:01 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Het is gewoon wachten op nieuw nieuws.
Lees mijn bericht nog eens. En dan nog eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker wel. Het goed na te denken over hoe nu te handelen. Ga er maar vanuit dat dit niet het laatste incident was. Er is niets mis mee om met andere mensen van gedachten te wisselen hierover.
Ik heb in de vorige reeksen meerdere malen gezien dat er gewoon over is gelezen en men maar door blijft kletsen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:01 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Het is gewoon wachten op nieuw nieuws.
Twee dagenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoelang is het geleden dat Nederland 100+ doden heeft geteld ?
Nee schat , hij trollt gewoonquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:02 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dan stellen de opleidingen in NL ook geen ruk meer voor.
Kom op zeg......praat eens even verrstandiger....Rusland walst lachend over de EU heen als de USA niets zou doen...
en daarvoor?quote:
http://www.playlivenews.com/2010/08/watch-cnn-news-live/quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:03 schreef remlof het volgende:
Nu op CNN een special over de crash van MH17.
Linkje bij..?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:03 schreef remlof het volgende:
Nu op CNN een special over de crash van MH17.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |