Hij heeft de vriendin van Tjacka bij de tietjes gepakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij er ooit al aan begonnen?
Niet weten met welke fokster LR datequote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stinho schept alleen de verschillende soorten zuurkool op.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten om zijn ergernissen te lezen.
Nee, maar ik zou ook nooit meeten dus wie weet als onze kattendate goed uitwerktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag hem schrikken toen ik het exacte restaurant wist te benoemen waar hij zou gaan etenquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stinho schept alleen de verschillende soorten zuurkool op.
LR gangbangt alle foksjoeldames.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet weten met welke fokster LR date
Hij nam zijn verantwoordelijkheid als mod.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij heeft de vriendin van Tjacka bij de tietjes gepakt.
Wie dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sjoelen, gleuven, de subtekst is weinig subtiel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR gangbangt alle foksjoeldames.
Hij had al wel gemeld van de valk maar toen jij ook nog de locatie wist te noemen sloeg er een knop om jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag hem schrikken toen ik het exacte restaurant wist te benoemen waar hij zou gaan eten
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welkom terug Smoofie. Ik heb je gemist
Hallo Smoofquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Mn mobiel was na een paar dagen gestolen, anders had ik je wel geappt
.
Mijn zus is al bezet hoor, je was te langzaam.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou ook nooit meeten dus wie weet als onze kattendate goed uitwerkt
Uh, goeie.quote:
Ik las het inderdaad. Verschrikkelijk zeg. Als Royston daar nog in zijn Ferrari had rondgereden was dit je nooit overkomenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Mn mobiel was na een paar dagen gestolen, anders had ik je wel geappt
.
Wtf... nu alweer? Verdommequote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus is al bezet hoor, je was te langzaam.
Is goed.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga binnenkort ook op vakantie.
GGMM gaat mij missen.
Nog een paar keer gekeken jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hallo, nog de waar is mijn coohoke aan je favo toegevoegd?
Heb je haar wel geadviseerd dat je even rustig aan moet doen als je uit een lange relatie komt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren, zelfs je moeder en je zus.
Sorry LR, ik heb toegehaptquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je haar wel geadviseerd dat je even rustig aan moet doen als je uit een lange relatie komt?
Doe maar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil je eventueel wel een kaartje sturen.
Nee ze was al meteen overgelopen. Er is altijd wat beters te vinden, tenminste zo denken vrouwen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je haar wel geadviseerd dat je even rustig aan moet doen als je uit een lange relatie komt?
Je weet in elk geval dat je de liefde voor zolderkamers deelt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:13 schreef hafcfan het volgende:
Hoe date je nou via fok? Je weet toch niet hoe iemand er uit ziet.
Jij spendeert dus de aankomende kerstavond samen met JR Lion King kijkende?quote:
Tegenwoordig schijnen er apparaten mee te bestaan waarop je een film of video van jezelf kan vastleggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:13 schreef hafcfan het volgende:
Je hebt een klik, stuurt DM's, whatsapp en je gaat meeten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:13 schreef hafcfan het volgende:
Misschien kan ik de zus van JR overtuigen van een polygaam bestaan en kan je toetreden tot onze relatie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij spendeert dus de aankomende kerstavond samen met JR Lion King kijkende?
en POEF! weg is mijn droom.
Doe wat je hart je ingeeft!quote:
En dan begint de teringzooi.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt een klik, stuurt DM's, whatsapp en je gaat meeten.
Wat een kromme zin.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegenwoordig schijnen er apparaten mee te bestaan waarop je een film of video van jezelf kan vastleggen.
Op kerstavond kijk ik Home Alone hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij spendeert dus de aankomende kerstavond samen met JR Lion King kijkende?
en POEF! weg is mijn droom.
Dit is echt sociaal gestoord.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt een klik, stuurt DM's, whatsapp en je gaat meeten.
Rome is echt geweldig! Mooiste stad die er isquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil ik ook nog een keer heen.
Lijkt me best tof.
Genoten van Sky weer vandaagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Rome is echt geweldig! Mooiste stad die er is
Je moet geloven wat je wil geloven. Ik schaam mij nergens meer voor.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou ook nooit meeten dus wie weet als onze kattendate goed uitwerkt
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wie is dat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In het wielrennen topic zit tegenwoordig ook een lekker wijf die een natte gleuf te vullen heeft.
Goed he! Waar was contador? Ow wacht...quote:
LR en ik hebben inderdaad gedate, maar we hielden het beschaafd.quote:
Als mod heb je wel aanzien, heb je niet iemand in je harem die aan mijn eisen voldoet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet geloven wat je wil geloven. Ik schaam mij nergens meer voor.
[..]
[..]
Bij zo'n naam verwacht ik nog een keukenprinsesje ook.quote:
Al waren ze er wel, Je moet er maar zin in hebben dat geslijm en elke keer op die aandacht posts reageren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn in de topics waar ik post weinig vrouwen.
Contadorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Goed he! Waar was contador? Ow wacht...![]()
Ze staan wel met zijn 3en in de top 20, dat is best netjes als je Froome als kopman had.
Zeer spijtig inderdaad. Jammer dat hij het ook in een hit & run komt meldenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LR en ik hebben inderdaad gedate, maar we hielden het beschaafd.
Wel vreemd dat Mansjester er achter is gekomen als notoire VI hater.
Madame_Paon is nog vrijgezel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als mod heb je wel aanzien, heb je niet iemand in je harem die aan mijn eisen voldoet?
Beetje jong met haar 1995.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LR en ik hebben inderdaad gedate, maar we hielden het beschaafd.
Wel vreemd dat Mansjester er achter is gekomen als notoire VI hater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |