Stel je voor he: GGMM krijgt kinderen met Yvonne, zouden die kinderen in de peuterspeelzaal al modgedrag tonen door bijvoorbeeld kinderen uit de zandbak te zetten?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wacht denk ik nog een maandje, tegen die tijd kan hij zijn date meenemen naar Sin City 2.
Daar heb ik het niet over.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel de volgende keer vanaf de crashvlucht.
Stel je voor, een FOK! peuterspeelzaal.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stel je voor he: GGMM krijgt kinderen met Yvonne, zouden die kinderen in de peuterspeelzaal al modgedrag tonen door bijvoorbeeld kinderen uit de zandbak te zetten?
Yvonne is toch al veel te oud om nog kinderen te krijgenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stel je voor he: GGMM krijgt kinderen met Yvonne, zouden die kinderen in de peuterspeelzaal al modgedrag tonen door bijvoorbeeld kinderen uit de zandbak te zetten?
Doublepain is nog altijd aan het vissen naar jouw vertrek na een simpele bewering van mijn hand gisteren. Mijn dag is al geslaagd.quote:
Ik denk dat die kinderen met hun vingertjes in de vissenkom gaan graaien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Notes geven bij valsspelen met knikkeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een dom varken is dat toch.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doublepain is nog altijd aan het vissen naar jouw vertrek na een simpele bewering van mijn hand gisteren. Mijn dag is al geslaagd.
Omdat hij vissen heeft, goeiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doublepain is nog altijd aan het vissen naar jouw vertrek na een simpele bewering van mijn hand gisteren. Mijn dag is al geslaagd.
Er wordt het hele jaar door gedartst.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er vanavond gedartst.
Best een reëel idee. Het aantal FOK!-relaties ligt schrikbarend hoogquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel je voor, een FOK! peuterspeelzaal.
Nog even wachten, hij schrijft er ongetwijfeld een verslag over.quote:
Is precies niets nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is dat wat? Ben er nooit geweest. Lijkt me niet veel.
Volgens mij is er in CUL ook een topic over restaurant reviews, ik denk dat we dat in de gaten moeten houden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog even wachten, hij schrijft er ongetwijfeld een verslag over.
Ik ben er alleen geweest met zo'n buffet. Vooral veel bunkeren maar weinig speciaals.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is dat wat? Ben er nooit geweest. Lijkt me niet veel.
Ben jij er ooit al aan begonnen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best een reëel idee. Het aantal FOK!-relaties ligt schrikbarend hoog
Ik kan haast niet wachten om zijn ergernissen te lezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog even wachten, hij schrijft er ongetwijfeld een verslag over.
De waarheid achter potten en dekseltjes.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best een reëel idee. Het aantal FOK!-relaties ligt schrikbarend hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |