Toren was één grote anticlimax. Niks bijzonders aan, hij staat wat scheef that's it. Waarom iedereen er zo speciaal over doet snap ik niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wim Kieft vond Pisa heel mooi.
Al die mensen op dat grasveld om een leuke orginele foto te makenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toren was één grote anticlimax. Niks bijzonders aan, hij staat wat scheef that's it. Waarom iedereen er zo speciaal over doet snap ik niet.
Niemand reageert op je grapje.quote:
En dan al die mensen die origineel denken te zijn door hun handen voor het gebouw te houden en dan een foto te maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toren was één grote anticlimax. Niks bijzonders aan, hij staat wat scheef that's it. Waarom iedereen er zo speciaal over doet snap ik niet.
Siena.quote:
Ik hoorde dat ze in Groningen denken dat ze de paspoorten op een vlucht in een kluis bewaren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je op een date was, klopt dat?
Statistisch gezien heb je nu bijzonder weinig kans dat de vlucht Amsterdam - Kuala Lumpur nog een keer crasht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zulke mensen zou ik graag op een vlucht naar Kuala Lumpur zetten.
Dat klopt ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze in Groningen denken dat ze de paspoorten op een vlucht in een kluis bewaren.
50%quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Statistisch gezien heb je nu bijzonder weinig kans dat de vlucht Amsterdam - Kuala Lumpur nog een keer crasht.
Gewoon in die toren zetten en die dan daadwerkelijk laten omvallen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zulke mensen zou ik graag op een vlucht naar Kuala Lumpur zetten.
Nu hij de vorige keer is gecrasht denk ik dat hij de volgende keer niet crasht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
50%
Of hij crashed, of hij crashed niet.
Die volgende keer is al lang geweest hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu hij de vorige keer is gecrasht denk ik dat hij de volgende keer niet crasht.
De volgende keer vanaf nu gesproken is nog niet geweest.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die volgende keer is al lang geweest hoor.
Kuala Lumpur kwam opeens wel heel dichtbij voor die mensen.
Wel de volgende keer vanaf de crashvlucht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De volgende keer vanaf nu gesproken is nog niet geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |