Hij heeft de vriendin van Tjacka bij de tietjes gepakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij er ooit al aan begonnen?
Niet weten met welke fokster LR datequote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stinho schept alleen de verschillende soorten zuurkool op.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten om zijn ergernissen te lezen.
Nee, maar ik zou ook nooit meeten dus wie weet als onze kattendate goed uitwerktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag hem schrikken toen ik het exacte restaurant wist te benoemen waar hij zou gaan etenquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stinho schept alleen de verschillende soorten zuurkool op.
LR gangbangt alle foksjoeldames.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet weten met welke fokster LR date
Hij nam zijn verantwoordelijkheid als mod.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij heeft de vriendin van Tjacka bij de tietjes gepakt.
Wie dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet weten met welke fokster LR date
Sjoelen, gleuven, de subtekst is weinig subtiel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR gangbangt alle foksjoeldames.
Hij had al wel gemeld van de valk maar toen jij ook nog de locatie wist te noemen sloeg er een knop om jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag hem schrikken toen ik het exacte restaurant wist te benoemen waar hij zou gaan eten
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welkom terug Smoofie. Ik heb je gemist
Hallo Smoofquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Mn mobiel was na een paar dagen gestolen, anders had ik je wel geappt
.
Mijn zus is al bezet hoor, je was te langzaam.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou ook nooit meeten dus wie weet als onze kattendate goed uitwerkt
Uh, goeie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |