heb je die producten ooit zelf geprobeerd?quote:Op woensdag 23 juli 2014 03:47 schreef Nic1 het volgende:
[..]
ZMA
[..]
Yohimbine
[..]
Om toch een nuttige bijdrage te leveren... Het lijkt me het beste als hij, in de ochtend, een nieuwe testosteron test gaat laten doen om te kijken of hij echt een test-probleem heeft, en daarna gaat onderzoeken waar het aan ligt. Er zijn erg veel mogelijke oorzaken, van slaap tekort, te weinig vet in voeding tot een tekort aan bepaalde mineralen (zoals inderdaad zinc) of vitamines (bijv. vitamine D).
Sommige mensen trekken een lage bf zeer slecht in hun gezicht. Zo'n crack face krijgen ze idd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik zie het nut gewoon niet van een ingevallen smoelwerk, een kutgevoel over jezelf, zwakke gym prestaties voor maanden alleen maar om iets belachelijks als een keer abs te kunnen flexen![]()
Ik heb gewoon andere doelen.
En dat ingevallen gezicht van die Lui is nou precies wat ik bedoel![]()
Is dat je dagelijkse bedtijd?quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
Ik lag keurig om 21:00 uur m'n hele flat bij elkaar te zagenop 1 oor.
Die wetenschappelijke onderzoeken kunnen ook weleens subjectief zijn, wie betaalt die bepaald.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:25 schreef Dizorn het volgende:
Dan zou ik dus liever geloven in (wetenschappelijke) onderzoeken die iets verder kijken dan 'personal experience', want dat is gewoon vrijwel nietszeggend. Als je zulke middelen wil gebruiken, prima, en als je denkt dat het werkt, helemaal mooi, maar bewijs zul je toch altijd uit onderzoek moeten halen.
Dit is gewoon wat ik er van vind.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:07 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Prima, maar maak anderen niet belachelijk die je doelen niet delen.
Heeh, nou ja, half uurtje uurtje laterwel meestal. Dit was wel heel vroegquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is dat je dagelijkse bedtijd?![]()
Dem gainzzzzzz
Haha. Bicep vein going on big time so enoughquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:25 schreef Ethanolic het volgende:
Wel zwak Ray, wilde die veinz over je abs zien.
Nou dan telt i maar niet LOLquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb kabels over mijn biceps lopen op 22%, doesnt count m8.
Je doet er nogal aangevallen over. Stress is slecht voor je gains.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dit is gewoon wat ik er van vind.
Als je je aangesproken voelde dan sorry![]()
Als mensen tegen mij zeggen dat ik door "moet" kutten ( wat verder gewoon goed bedoeld is) maar elke keer weer, dan is het denk ik niet gek dat ik mezelf een keer zo uit als ik het op een gegeven moment gewoon wel prima vind.
Strakke kleding is juist top als je een beetje spieren hebt. Dan kunnen andere mensen ook meegenieten van je geweldige body.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:44 schreef opreis het volgende:
Behoorlijk irritant, zowat al mn kleding begint (te) strak te zitten. Inmiddels ongeveer 10 kg (vet percentage zo goed als gelijk gebleven) zwaarder dan ik was voordat ik ging trainen, liefst zou ik er nog een kilo'tje of 5 (of meer) bij krijgen + dat ik nog wat doelen heb met de main lifts die ik wil halen.
Maar dit demotiveerd best wel, tis niet echt de kosten die het meebrengt (alhoewel het natuurlijk ook een rol speelt) maar vooral dat ik een schijt hekel heb aan winkelen.
Let eens tijdens het zitten en wandelen op of je je schouders optrekt of ontspant. Eigenlijk moet je ze ontspannen, zodat je schouderbladen vanzelf naar beneden en elkaar glijden. Maar zeker als je je traps flink geraakt hebt, kunnen die een beetje spastisch strak blijven staan waardoor je schouders naar boven komen. Die tintelingen zijn dan gewoon vermoeidheid.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:54 schreef Snakey het volgende:
Hebben jullie dit ook wel eens? Ik heb dinsdag DL's gedaan voor reps, een shitload dus. Ik heb dan een dag of twee 'last' van m'n traps. In de zin van tintelingen alsof er te weinig bloed doorheen gaat. erg irritant.
Zal ook vast te maken hebben met hele dagen achter een computer zitten, denk ik.
Ik 'hang' vaak op mijn bureau, wat alleen maar meer spanning geeft. Ik moet soms lange contracten e.d. lezen die ik niet uitprint maar van het scherm lees. Misschien toch maar printen zodat ik wat relaxter kan gaan zitten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Let eens tijdens het zitten en wandelen op of je je schouders optrekt of ontspant. Eigenlijk moet je ze ontspannen, zodat je schouderbladen vanzelf naar beneden en elkaar glijden. Maar zeker als je je traps flink geraakt hebt, kunnen die een beetje spastisch strak blijven staan waardoor je schouders naar boven komen. Die tintelingen zijn dan gewoon vermoeidheid.
tintelingen zijn zenuw gerelateerd, nekmassage kan wel helpen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:54 schreef Snakey het volgende:
Hebben jullie dit ook wel eens? Ik heb dinsdag DL's gedaan voor reps, een shitload dus. Ik heb dan een dag of twee 'last' van m'n traps. In de zin van tintelingen alsof er te weinig bloed doorheen gaat. erg irritant.
Zal ook vast te maken hebben met hele dagen achter een computer zitten, denk ik.
Eigenlijk moet je dan je werkplek ergonomischer (nooit gedacht dat ik dat woord ooit zou gebruikenquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik 'hang' vaak op mijn bureau, wat alleen maar meer spanning geeft. Ik moet soms lange contracten e.d. lezen die ik niet uitprint maar van het scherm lees. Misschien toch maar printen zodat ik wat relaxter kan gaan zitten.
Sowieso is het aan te raden om je stoel in kantelstand te hebben staan. IS even wennen maar stukken beter voor je rug. Hernia's komen het meest voor bij kantoorpersoneel. Zitten hele dag stil in hun stoel. Als je de zitting + leuning vast hebt staan ben je geneigd alles vanuit je armen te doen. Bijvoorbeeld iets pakken uit je bureaula. Als je je stoel in de kantelstand staat maak je gemiddeld 1500 bewegingen per dag meer in je ruggenwervels waardoor je wervelschijven beter gesmeerd worden, daardoor minder snel uitdrogen en minder kans op hernia's.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik 'hang' vaak op mijn bureau, wat alleen maar meer spanning geeft. Ik moet soms lange contracten e.d. lezen die ik niet uitprint maar van het scherm lees. Misschien toch maar printen zodat ik wat relaxter kan gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |