Is dat ook niet die foute jankzak van Wit-Rusland rechts?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:51 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Toen alles nog koek en ei was.
Is Erdogan volgens mij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is dat ook niet die foute jankzak van Wit-Rusland rechts?
MA wijst idd voortdurend hierop. Formeel zal dat zo zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:51 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
KLM/MA treft geen blaam als dé twee instanties (ICAO en IATA) die erover gaan de boel veilig verklaren.
Weet helaas niet meer waar ik dit fragment heb gehoord.. het was op donderdag en ik meen van ABC, maar weet het niet zekerquote:
CNN's Chris Cuomo is ook goed. Doet hetzelfde, gewoon benoemen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik sowieso een hekel heb aan dat achterlijke twitter, al heeft het wel nut voor nieuwtjes. Het enige verslag dat mij raakte en een toegevoegde waarde had was van een Amerikaanse of Engelse reporter die, toen het donker was, daar rondliep en gewoon vertelde wat hij zag.. en daarbij duidelijk hoorbaar was aangeslagen door haperingen in zijn stem. Gewoon registreren en melden wat je ziet, zonder iedereen op te zadelen met je clichématige emoties vind ik betere verslaggeving
Rechtsmidden bedoel ik.quote:
Stevige drank, een vrije val van 10km overlevenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:28 schreef Snowballed het volgende:
19:14 uur
Bouterse betuigt medeleven aan nabestaanden
De Surinaamse president Desi Bouterse heeft op een persconferentie in Paramaribo zijn medeleven betuigd aan de nabestaanden van alle slachtoffers van de rampvlucht. Onder de slachtoffers zijn ook zes Nederlanders met een Surinaamse achtergrond.
19:20 uur
Nieuwsuur-verslaggever op rampplek[ afbeelding ]twitter:rudybouma twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 19:16:22Hartverscheurend persoonlijke bezittingen te zien van passagiers #MH17. Straks verslag in @nosnieuws en @nieuwsuur http://t.co/8EZwX2xmb8 reageer retweet
http://nos.nl/liveblog/67(...)ie.html#update-40439
De drank ligt er nog... dat zegt wel een hoop..
Ja je bedoelt waarschijnlijk Noah Sneider.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik sowieso een hekel heb aan dat achterlijke twitter, al heeft het wel nut voor nieuwtjes. Het enige verslag dat mij raakte en een toegevoegde waarde had was van een Amerikaanse of Engelse reporter die, toen het donker was, daar rondliep en gewoon vertelde wat hij zag.. en daarbij duidelijk hoorbaar was aangeslagen door haperingen in zijn stem. Gewoon registreren en melden wat je ziet, zonder iedereen op te zadelen met je clichématige emoties vind ik betere verslaggeving
Betwijfel je dat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:54 schreef RVer het volgende:
[..]
Stevige drank, een vrije val van 10km overleven
Waar gaat die dan met de auto naartoe? Rondjes rijden over de akker?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:31 schreef michaelmoore het volgende:
rudy bouma @rudybouma
Chauffeur vrachtauto met bodybags: "Ik weet niet waar de lichamen heen gaan", zegt hij @nieuwsuur @nosnieuws #MH17 twitter.com/rudybouma/stat…
11 minutes geleden
Raketten worden niet in Amsterdam in elkaar gezet, de fabrikant heeft een BV in Nederland.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:36 schreef sneakydesert het volgende:
Wel frappant dat de raket in Amsterdam in elkaar is gezet.
http://925.nl/archief/201(...)roeten-van-de-zuidas
Ja, als je toch vingers wil wijzen, moet je bij de airline zijn, of Oekraïne. Sterker nog, ICAO is niet degene die verantwoordelijk is voor het veilig verklaren van een luchtruim.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
MA wijst idd voortdurend hierop. Formeel zal dat zo zijn.
Toch kunnen ze eigen verantwoording nemen, anderen deden dat ook.
Yes, zou kunnen dat hij het was ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:55 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja je bedoelt waarschijnlijk Noah Sneider.
Is whiskey uit een plastic fles wel te zuipen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:59 schreef superworm het volgende:
Het kunnen ook plastic flessen whiskey zijn. Bij SeeBuyFly verkopen ze heel veel in plastic.
Mijn schoonzusje is er die ochtend, heel vroeg, overheen gevlogen, onderweg naar Australië. Gelukkig sliepen die eikels toen nog.....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:41 schreef Inaithnir het volgende:
Er vliegen al wekenlang 40-50 vliegtuigen per dag over het gebied waar MH17 is neergehaald. Bovendien was het geen algemene kennis dat de separatisten over dit soort wapentuig zouden beschikken.
Lijkt me nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Is whiskey uit een plastic fles wel te zuipen?
destructie ??quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:56 schreef RVer het volgende:
[..]
Waar gaat die dan met de auto naartoe? Rondjes rijden over de akker?
Komt toch dichtbij dan, he.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje is er die ochtend, heel vroeg, overheen gevlogen, onderweg naar Australië. Gelukkig sliepen die eikels toen nog.....
Moet er niet aan denken!
[...]
daar ga je veel aan hebben in dit gevalquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:04 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zo het vliegtuig instappen, ipv een tas met drank, ipad of een boek.
Dan heb je nog steeds 0% overlevingskans als hetzelfde zou gebeuren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:04 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zo het vliegtuig instappen, ipv een tas met drank, ipad of een boek.
Er was toch ook een jochie dat die vliegramp in Tripoli had overleefd?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds 0% overlevingskans als hetzelfde zou gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |