Raketten worden niet in Amsterdam in elkaar gezet, de fabrikant heeft een BV in Nederland.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:36 schreef sneakydesert het volgende:
Wel frappant dat de raket in Amsterdam in elkaar is gezet.
http://925.nl/archief/201(...)roeten-van-de-zuidas
Ja, als je toch vingers wil wijzen, moet je bij de airline zijn, of Oekraïne. Sterker nog, ICAO is niet degene die verantwoordelijk is voor het veilig verklaren van een luchtruim.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
MA wijst idd voortdurend hierop. Formeel zal dat zo zijn.
Toch kunnen ze eigen verantwoording nemen, anderen deden dat ook.
Yes, zou kunnen dat hij het was ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:55 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja je bedoelt waarschijnlijk Noah Sneider.
Is whiskey uit een plastic fles wel te zuipen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:59 schreef superworm het volgende:
Het kunnen ook plastic flessen whiskey zijn. Bij SeeBuyFly verkopen ze heel veel in plastic.
Mijn schoonzusje is er die ochtend, heel vroeg, overheen gevlogen, onderweg naar Australië. Gelukkig sliepen die eikels toen nog.....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:41 schreef Inaithnir het volgende:
Er vliegen al wekenlang 40-50 vliegtuigen per dag over het gebied waar MH17 is neergehaald. Bovendien was het geen algemene kennis dat de separatisten over dit soort wapentuig zouden beschikken.
Lijkt me nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Is whiskey uit een plastic fles wel te zuipen?
destructie ??quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:56 schreef RVer het volgende:
[..]
Waar gaat die dan met de auto naartoe? Rondjes rijden over de akker?
Komt toch dichtbij dan, he.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje is er die ochtend, heel vroeg, overheen gevlogen, onderweg naar Australië. Gelukkig sliepen die eikels toen nog.....
Moet er niet aan denken!
[...]
daar ga je veel aan hebben in dit gevalquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:04 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zo het vliegtuig instappen, ipv een tas met drank, ipad of een boek.
Dan heb je nog steeds 0% overlevingskans als hetzelfde zou gebeuren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:04 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zo het vliegtuig instappen, ipv een tas met drank, ipad of een boek.
Er was toch ook een jochie dat die vliegramp in Tripoli had overleefd?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds 0% overlevingskans als hetzelfde zou gebeuren.
Ja die was er uit gevallen ofzo. En kwam gelukkig goed om het te overleven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:06 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Er was toch ook een jochie dat die vliegramp in Tripoli had overleefd?
Niet omdat ie een parachute hadquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:06 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
die kans is net zo groot als dat je de staatsloterij wintquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:06 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Het besef dat het willekeurig welk vliegtuig had kunnen overkomen.quote:
Elke willekeurige auto kan toch ook een ongeluk krijgen op de A2? Ik ben ook niet geraakt door elk ongeluk op de A2.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Het besef dat het willekeurig welk vliegtuig had kunnen overkomen.
Dat maakt dat het elke Nederlander raakt.
Dat andere vliegtuig dat verdwenen was, is net zo erg, maar raakte mij minder, omdat dat 'ver van mijn bed' was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |