Het hele punt is dat hij zélf op de foto staat. Als hij een foto zou plaatsen van een berg bagage, okay. Snap ik, ergens. Maar waarom moet hij er zelf bij? Bluhhhhquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies.. ik zei vandaag al iets over de tweets van die Olaf Koens (die zo nodig moest herhalen dat hij tussen de lijken sliep).. fuck dat domme getwitter van zogenaamd serieuze journalisten, die er gewoon een kick van krijgen om daar rond te lopen en dit vervolgens aan iedereen kunnen melden in de vorm van domme clichés ('hartverscheurend').. tweets van buitenlandse journalisten zijn beter te pruimen
Olaf Koensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:38 schreef PG18 het volgende:
Wie was die 12 jarige politieke verslaggever op RTL?
Nou ja, dat vraag ik me dus af.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Oke, sorry.
Ontopic: Er was geen enkele indicatie dat er op die hoogte verkeersvliegtuigen zouden worden neergehaald. Waarom zou je dan het luchtruim erboven ook sluiten?
Er zijn zoveel conflictgebieden. Zo kun je ook wel stellen dat je ongeveer heel Afrika moet sluiten.
Dat er een paar mafkezen besluiten (al dan niet per ongeluk) op een verkeersvliegtuig te schieten is niet de fout van luchtvaartauthoriteiten.
Elke vlucht loopt een risico op een aanslag.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou ja, dat vraag ik me dus af.
Is die keuze bewust gemaakt? Is het algemeen aanvaard dat commerciele airliners dit risico lopen?
Is gewoon niet te bevatten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:38 schreef Messina het volgende:
[..]
Het hele punt is dat hij zélf op de foto staat. Als hij een foto zou plaatsen van een berg bagage, okay. Snap ik, ergens. Maar waarom moet hij er zelf bij? Bluhhhh
Komt voor hem zo dichterbij denk ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:38 schreef Messina het volgende:
[..]
Het hele punt is dat hij zélf op de foto staat. Als hij een foto zou plaatsen van een berg bagage, okay. Snap ik, ergens. Maar waarom moet hij er zelf bij? Bluhhhh
Er vliegen al wekenlang 40-50 vliegtuigen per dag over het gebied waar MH17 is neergehaald. Bovendien was het geen algemene kennis dat de separatisten over dit soort wapentuig zouden beschikken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou ja, dat vraag ik me dus af.
Is die keuze bewust gemaakt? Is het algemeen aanvaard dat commerciele airliners dit risico lopen?
SPOILER: LinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kippenvel als je die teksten daar leest
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
1 op 10 miljoen is ook een risico, ergens moet een afwegingspunt liggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:39 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Elke vlucht loopt een risico op een aanslag.
Ja 'shocked' en 'hart breaking' is een stuk minder clichématig...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies.. ik zei vandaag al iets over de tweets van die Olaf Koens (die zo nodig moest herhalen dat hij tussen de lijken sliep).. fuck dat domme getwitter van zogenaamd serieuze journalisten, die er gewoon een kick van krijgen om daar rond te lopen en dit vervolgens aan iedereen kunnen melden in de vorm van domme clichés ('hartverscheurend').. tweets van buitenlandse journalisten zijn beter te pruimen
Dat vliegtuig bestaat nog serieus ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:34 schreef geooglaserd het volgende:
Amerikaanse invasie ophanden. Doomsday plane met Obama is in de lucht. Nucleaire aanval zeer waarschijnlijk.
tripoli kon men ook niet bij , dat was ook oorlogsgebiedquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat hadden ze dus fout.
Daar zouden dan koppen moeten rollen lijkt me
Verklaring: Er was geen enkele aanwijzing dat er op verkeersvliegtuigen zou worden geschoten die op die hoogte vlogen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
1 op 10 miljoen is ook een risico, ergens moet een afwegingspunt liggen.
Nu is de route gesloten.
Daarom zou een verklaring van de eerder gemaakte afweging op zijn plaats zijn.
bron??quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:34 schreef geooglaserd het volgende:
Amerikaanse invasie ophanden. Doomsday plane met Obama is in de lucht. Nucleaire aanval zeer waarschijnlijk.
Dan zou de verklaring zijn: Het was niet bekend dat deze wapens in dat oorlogsgebied waren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:41 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Er vliegen al wekenlang 40-50 vliegtuigen per dag over het gebied waar MH17 is neergehaald. Bovendien was het geen algemene kennis dat de separatisten over dit soort wapentuig zouden beschikken.
Ten eerste is het ICAO, ten tweede kun je nou eenmaal niet overal rekening mee houden. Zou heeft elk gebied of land zekere risico's waarvan je achteraf kunt roepen: "JA DAT HAD JE MOETEN WETEN!!! KOPPEN ROLLEN!!".quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan zou de verklaring zijn: Het was niet bekend dat deze wapens in dat oorlogsgebied waren.
Dan kan gecontroleerd worden hoe die informatievoorziening verloopt aangezien er meerdere militaire objecten waren neergehaald de week er voor.
Kortom: ik vind niet dat Eurocontrol en IACO hier zo maar mee weg mogen kunnen komen, net zo als MA en misschien zelfs KLM
Als je dat nu al zou weten was het geen nieuws hèquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:47 schreef ForzaMilan het volgende:
Is er om 8 uur nog ergens nieuws wat ook echt nieuwe dingen gaat vermelden of niet?
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:48 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Als je dat nu al zou weten was het geen nieuws hè
- Putin is vermoord door Black Ops Rutte.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:47 schreef ForzaMilan het volgende:
Is er om 8 uur nog ergens nieuws wat ook echt nieuwe dingen gaat vermelden of niet?
ja maar niet elk gebied heeft een BUK missile systeem, is nog moeilijk te krijgenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ten eerste is het ICAO, ten tweede kun je nou eenmaal niet overal rekening mee houden. Zou heeft elk gebied of land zekere risico's waarvan je achteraf kunt roepen: "JA DAT HAD JE MOETEN WETEN!!! KOPPEN ROLLEN!!".
OK, ICAO. dank.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ten eerste is het ICAO, ten tweede kun je nou eenmaal niet overal rekening mee houden. Zou heeft elk gebied of land zekere risico's waarvan je achteraf kunt roepen: "JA DAT HAD JE MOETEN WETEN!!! KOPPEN ROLLEN!!".
KLM/MA treft geen blaam als dé twee instanties (ICAO en IATA) die erover gaan de boel veilig verklaren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan zou de verklaring zijn: Het was niet bekend dat deze wapens in dat oorlogsgebied waren.
Dan kan gecontroleerd worden hoe die informatievoorziening verloopt aangezien er meerdere militaire objecten waren neergehaald de week er voor.
Kortom: ik vind niet dat Eurocontrol en IACO hier zo maar mee weg mogen kunnen komen, net zo als MA en misschien zelfs KLM
Ik moet toegeven dat ik sowieso een hekel heb aan dat achterlijke twitter, al heeft het wel nut voor nieuwtjes. Het enige verslag dat mij raakte en een toegevoegde waarde had was van een Amerikaanse of Engelse reporter die, toen het donker was, daar rondliep en gewoon vertelde wat hij zag.. en daarbij duidelijk hoorbaar was aangeslagen door haperingen in zijn stem. Gewoon registreren en melden wat je ziet, zonder iedereen op te zadelen met je clichématige emoties vind ik betere verslaggevingquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja 'shocked' en 'hart breaking' is een stuk minder clichématig...
Heb je daar een linkje van?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik sowieso een hekel heb aan dat achterlijke twitter, al heeft het wel nut voor nieuwtjes. Het enige verslag dat mij raakte en een toegevoegde waarde had was van een Amerikaanse of Engelse reporter die, toen het donker was, daar rondliep en gewoon vertelde wat hij zag.. en daarbij duidelijk hoorbaar was aangeslagen door haperingen in zijn stem. Gewoon registreren en melden wat je ziet, zonder iedereen op te zadelen met je clichématige emoties vind ik betere verslaggeving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |