Dat kan inderdaad niet nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:03 schreef Falco het volgende:
[..]
Lijkt me ook het zinnigst ipv nu met een stel commando's te vechten op de Oekraïense akkers terwijl daar nog de lijken liggen te rotten.
Niet als ze in een kooitje zaten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:13 schreef TLC het volgende:
Ook onder de slachtoffers ; 2 honden, 4 duiven en 5 andere -niet nader bekend gemaakte- vogels, tsja die duiven en andere vogels hadden tenminste nog de kans om weg te vliegen
twitter:rudybouma twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 19:16:22Hartverscheurend persoonlijke bezittingen te zien van passagiers #MH17. Straks verslag in @nosnieuws en @nieuwsuur http://t.co/8EZwX2xmb8 reageer retweet
Wel van EUROCONTROL:quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is er al een statement van de IACO over het toestaan van de gevlogen route?
quote:EUROCONTROL has been informed that MH 17 en route from Amsterdam to Kuala Lumpur has crashed in the eastern part of Ukraine.
Our thoughts are with the families and friends of those on board.
According to our information, the aircraft was flying at Flight Level 330 (approximately 10,000 metres/33,000 feet) when it disappeared from the radar. This route had been closed by the Ukrainian authorities from ground to flight level 320 but was open at the level at which the aircraft was flying.
Since the crash, the Ukrainian authorities have informed EUROCONTROL of the closure of routes from the ground to unlimited in Eastern Ukraine (Dnipropetrovsk Flight Information Region). All flight plans that are filed using these routes are now being rejected by EUROCONTROL. The routes will remain closed until further notice.
The European Aviation Crisis Coordination Cell is being activated to coordinate the response to the impact of the airspace closure.
"Kijk mij hier, triest kijkende naar een berg bagage"quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:28 schreef Snowballed het volgende:
19:14 uur
Bouterse betuigt medeleven aan nabestaanden
De Surinaamse president Desi Bouterse heeft op een persconferentie in Paramaribo zijn medeleven betuigd aan de nabestaanden van alle slachtoffers van de rampvlucht. Onder de slachtoffers zijn ook zes Nederlanders met een Surinaamse achtergrond.
19:20 uur
Nieuwsuur-verslaggever op rampplek[ afbeelding ]twitter:rudybouma twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 19:16:22Hartverscheurend persoonlijke bezittingen te zien van passagiers #MH17. Straks verslag in @nosnieuws en @nieuwsuur http://t.co/8EZwX2xmb8 reageer retweet
http://nos.nl/liveblog/67(...)ie.html#update-40439
er was geen gevaar op fi route volgens eurocontrol boven 30.000 ftquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is er al een statement van de IACO over het toestaan van de gevlogen route?
Tja, ze drinken daar alleen wodka, geen whisky...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:28 schreef Snowballed het volgende:
De drank ligt er nog... dat zegt wel een hoop..
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:30 schreef Messina het volgende:
[..]
"Kijk mij hier, triest kijkende naar een berg bagage"
Wat is de meerwaarde?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:15 schreef Logician2.0 het volgende:
Staat dit al in de OP?
80 onder de 18
23 onder de 12
3 babies
Hij heeft er inderdaad meerdere, stoorde me er ook aan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:30 schreef Messina het volgende:
[..]
"Kijk mij hier, triest kijkende naar een berg bagage"
Dat hadden ze dus fout.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er was geen gevaar op fi route volgens eurocontrol boven 30.000 ft
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat hadden ze dus fout.
Daar zouden dan koppen moeten rollen lijkt me
Tjonge jonge, hoe eens op met die kut smilies in dit kut topic .quote:
voor 193 hollanders zeker....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:34 schreef geooglaserd het volgende:
Amerikaanse invasie ophanden. Doomsday plane met Obama is in de lucht. Nucleaire aanval zeer waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:34 schreef geooglaserd het volgende:
Amerikaanse invasie ophanden. Doomsday plane met Obama is in de lucht. Nucleaire aanval zeer waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Tjonge jonge, hoe eens op met die kut smilies in dit kut topic .
Ik begin het nu onderhand zat te worden
roflquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:04 schreef superniger het volgende:
Ik heb een kaars voor de slachtoffers aangestoken.
Doe 's ff normaal.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:34 schreef geooglaserd het volgende:
Je moet eerst bellen met de commandant voor een afspraakquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef marcodej het volgende:
Kunnen er geen journalisten of OVSE'ers achter die vrachtauto aan rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |